محکومیت مخالفت آمریکا با پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی در لاهه

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین مخالفت آمریکا با پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربی، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین، مواضع وزارت امور خارجه آمریکا در مخالفت با تحقیق دیوان کیفری بین المللی (لاهه) درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

جبهه دموکراتیک سیاست‌های ضد فلسطینی آمریکا را دلیلی شفاف بر نقش دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده در تشویق مقامات اشغالگر صهیونیستی به جنایت بیشتر علیه بشریت دانست.


بیشتر بخوانید:


براساس طرح دونالد ترامپ که به معامله قرن معروف است، کرانه باختری به اراضی اشغالی الحاق خواهد شد و همچنین قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته خواهد شد.

براساس این طرح که در هشتم بهمن سال گذشته رونمایی شد، ترامپ مدعی است که به نزاع فلسطین و رژیم صهیونیستی پایان خواهد داد. این ادعا در حالی است که این توافق کاملا صهیونیستی است و منافع فلسطینی‌ها در آن نادیده گرفته شده است.

طرح ترامپ با مخالفت گسترده سران عربی و اسلامی مواجه شده، حتی کشورهای اروپایی هم از احتمال تحریم رژیم صهیونیستی در صورت الحاق کرانه باختری خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار