انتقام #شهید_قدس، فتح قدس خواهد بود

کاربران فضای مجازی با انتشار توئیت‌هایی، شهید حاج قاسم سلیمانی را #شهید_قدس و فتح قدس را بسیار نزدیک دانستند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ده‌ها سال است بیت‌المقدس، نخستین قبله اسلام‌آوران جهان، در چنگال تیز اسرائیل متجاوز و زورگو اشغال شده و فتح آن تبدیل به آرزویی شده برای مسلمان جهان، آرزویی که زمان زیادی تا به حقیقت پیوستن آن وجود ندارد.

سال‌ها است مردم ایران و حتی جهان، به حمایت از قدس و رهایی آن برمی‌خیزند و چه بسیار شهدای گران‌قدری که در جبهه مقاومت و در راه آزادسازی قبله‌گاه مسلمین شهید شده‌اند، اما شهادت هر یک از آنان نه تنها پایان کار نبود، بلکه آغاز تازه‌ای بود برای ادامه‌دهندگان راهشان، در مسیر فتح قدس خون‌های زیادی ریخته شده، خون‌هایی که فرش قرمزی شدند برای قدوم مبارک ولی عصر (عج) و مسلمانان جهان تا در آینده‌ای شاید نه چندان دور در نخستین قبله‌گاه زمین نماز به پا دارند.

حاج قاسم سلیمانی، از گران‌قدرترین شهدای جبهه مقاومت، که آزادسازی قدس بسیار برایشان اهمیت داشت نیز با پیشروی در همین مسیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، به همین مناسبت و با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، که هر سال به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق می‌شود، کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از سردار سلیمانی، فتح قدس را خون‌بهای او دانسته و لقب #شهید_قدس را به ایشان نسبت دادند.

در ادامه برخی از توئیت‌های کاربران را به همین مناسبت مشاهده می‌کنید:

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

 

.

 

.

 

.

 

.

.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود و فاتحه و صلوات بر اواح صدیق شهید سردار دلها شهید قدس شریف و تمامی یاران صدیقش باد ، خونبهایتان و انتقامتان و رمز پیروزی پی در پی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص لبیک یا قاسم سلیمانی است که به نابودی کامل رژیم سفاک شیطان صفت کودک کش مظلوم کش صهیونیست و آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی و اخراج ارتش ملعون تروریستی آمریکاییهای نژادپرست ظالمین ستمگران قلدر باجگیر از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و فروپاشی پادشاهی آل سعودی خائن و فاسد و فاسقین از دین خروج خواهد انجامید شماره معکوسشان شروع شده . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۲:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سردار دلها خون پاک توسیل وایرانگری خواهدشدواسرائیل رابه یاری خدا از صفحه روزگار محوخواد کرد.
آخرین اخبار