نسخه‌ی بازسازی شده دو عنوان از مجموعه مافیا در دسترس کاربران قرار گرفت

شرکت 2K Games اعلام کرد که نسخه‌‌ی بازسازی شده عناوین دوم و سوم مجموعه مافیا از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

در دسترس قرار گرفتن نسخه‌های بایسازی شده دوم و سوم مجموعه مافیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته بود که به طور ناگهانی پستی در صفحه توییتری مجموعه مافیا منتشر شد که خبر از ساخت یک نسخه جدید از این مجموعه می‌داد و پس از اعلام رسمی شرکت 2K Games به طور رسمی این خبر تایید شد. اما به تازگی شرکت 2K Games اعلام کرده است که نسخه‌های بازسازی شده عناوین Mafia II و Mafia III از امروز در دسترس عموم قرار خواهند گرفت، اما نسخه بازسازی شده اولین نسخه از مجموعه مافیا قرار است در ۲۸ آگوست و به صورت بسته‌ای که شامل تمامی نسخه‌های بازسازی شده این مجموعه می‌شود در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

شرکت 2K Games در حال حاضر روی نسخه اول از مجموعه مافیا تمرکز کرده است و سعی دارد در بخش داستانی این بازی نیز تغییراتی اعمال کند تا از این طریق تجربه اجرای این بازی برای گیمر‌ها بسیار دلچسب‌تر از قبل شود.

تغییرات نسخه بازسازی شده بازی Mafia II نسبت به نسخه اصلی این بازی

بازی Mafia II برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و طبق اعلام شرکت نسخه Definitive Edition این بازی با بهبود گرافیکی همراه شده و  با کیفیت HD وارد بازار شده است؛ همچنین این شرکت درباره بازی Mafia III نیز اعلام کرده است که این بازی از همان گرافیک قبلی خود بهره خواهد برد و شرکت 2K Games تغییری در گرافیک این بازی اعمال نکرده و صرفا ایرادات آن را برطرف کرده است.

بازی mafia 2

علاوه بر این 2K Games اعلام کرده که دو بازی Mafia II و Mafia III در قالب یک بسته با قیمت ۶۰ دلار در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و گیمر‌ها می‌توانند آن را دریافت کنند. علاوه بر گرافیک این دو بازی، شرکت سازنده روی صداگذاری و جلوه‌های صوتی این بازی نیز کار کرده است و گیمر‌هایی که پس از مدت‌ها قصد تجربه این دو عنوان را داشته باشند به شدت حیرت زده خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار