جریمه ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت : ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گرانفروشی و کم فروش جریمه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت : تصمیم گیری احتمالی درباره تعطیلی واحد‌های صنفی به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

او گفت : در حال حاضر به جز تالار‌های پذیرایی و استخر‌ها باقی مراکز فعال شده‌اند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: متأسفانه نه تنها عمده اصناف بلکه مردم نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

پهلوانی با تاکید بر اینکه باید تدابیر خاصی در این زمینه اندیشیده شود، افزود: در نظارت‌های به عمل آمده تنها یک فروشگاه زنجیره‌ای پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود.

این مسئول با بیان اینکه درصدد برخورد جدی با متخلفین هستیم، ادامه داد: در حال حاضر جریمه تنها ابزار قانونی برخورد است و تاکنون ۳۵۷ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گرانفروشی و کم فروش جریمه شده است.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اگر مردم حمایت مالی شوند بهتر به توصیه در خانه بمانید، عمل می‌کنند، افزود: در حال حاضر شاهد لغو تعطیلی بسیاری از مراکز توسط دولت هستیم.

این مسئول ادامه داد: با اصناف آن گونه که وعده داده شده بود همکاری نشد و آن‌ها ملزم به پرداخت مالیات و هزینه‌های جاری نظیر آب و برق شده‌اند.

پهلوانی گفت: مردم خود باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.