توزیع ۱۸۰۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سیرجانی

سرپرست فرمانداری سیرجان از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی و حمایتی در طرح رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده‌های متأثر ازکرونای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در حاشیه سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در سیرجان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مومنانه، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به منظور ایجاد همدلی، وحدت و هم افزایی در بحث تهیه و توزیع بسته‌ها در شهرستان سیرجان ورود کرد.

 

سهراب بهاالدینی افزود: در مرحله نخست این رزمایش، ده هزار بسته معشیتی و در مرحله دوم همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) چهار هزار بسته دیگر نیز در بین جامعه هدف و نیازمندان توزیع شد و خوشبختانه با توزیع چهار هزار بسته که امروز درحال انجام‌است، بالغ بر هجده هزار بسته حمایتی در قالب بسته‌های مواد غذایی و با هزینه ۴۵ میلیارد ریال درسطح این شهرستان توزیع شده است.

 

بهاالدینی با بیان اینکه اجرای این طرح موجب ایجاد همدلی و اتحاد بی نظیر بین مردم، مسئولان شد، تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب خیران و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از اجرای این رزمایش، پیش‌بینی می‌کنیم بتوانیم پس از ماه مبارک رمضان نیز روند کمک به افراد آسیب پذیر و آن دسته از خانوار‌هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا ضرر دیده اند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار