تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد اشتغال درهمدان

فرماندار شهرستان همدان از تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

تحقق ۱۰۵ درصدی تعهد اشتغال درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان ها  یباشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛حسین افشاری فرماندار همدان، در نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان همدان، میزان تعهد اشتغال شهرستان همدان در سال ۹۸ را ۶ هزار و ۲۱۱ اعلام کرد و افزود: سال گذشته برای ۶ هزار و ۵۰۷ نفردر این شهرستان شغل ایجاد شد.

اواظهار داشت: ازاین میزان اشتغال چهار هزار و ۴۰۰ نفر بیمه شده قطعی جدید به جمع شاغلان اضافه شده است.

افشاری تعهد اشتغال در شهرستان همدان را برای سال جاری، ۶ هزار و ۲۹۶ مورد عنوان کرد و بیان کرد: با توجه به رکود حاصل از شرایط ویروس کرونا باید با تمرکز، برنامه ریزی و تلاش بیشتر این تعهد را محقق نماییم.

فرماندار همدان ابراز داشت: برنامه ریزی جامع و عملیاتی در حوزه مسکن، اشتغال، ازدواج و مشارکت‌های اجتماعی جوانان باید به عنوان اولویت برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان در سال جاری در دستور کار قرار گیرد.

افشاری بر ایجاد کمیسیون‌های تخصصی از سوی دستگاه ورزش، مسکن و شهرسازی، ادراه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای برنامه‌های عملیاتی در حوزه جوانان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان همدان گفت:مهمترین موضوع که می‌توند در بحث اشتغال و مسکن جوانان اثر گذار باشد اصلاح قانون در کلان کشور است که امیداواریم این اشتغال و مسکن جوانان درمجلس یازدهم مورد تاکید نماینده گان باشد.

در ادامه این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: الویت‌ها در ستاد استانی لحاظ شده است که نظم داشتن در برگزاری جلسات، تشکیل کمیسون‌های ذیل ستاد ساماندهی و تخصصی بودن این کمیسون‌ها در دستور کار سال جدید خواهد بود.
جهانشیر اظهار داشت: با توجه به اینکه دولت با هدف کوچک سازی خود قدم‌های خوبی برداشته است، در نظر داریم طرح هر روستا یک سمن را در استان اجرا کنیم.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار