امتحانات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای چگونه برگزار می شوند؟

معاون آموزش متوسطه استان کرمان گفت: ارزشیابی پایانی دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستانی‌ها به صورت غیرحضوری و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی به صورت حضوری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،jjj سید محمد حبیب الهی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استاندارد‌های مهارتی کاردانش با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

او گفت: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای به دلیل وجود مهارت‌های عملی و وجود پودمان‌هایی که باید به صورت عملی آموزش داده و به صورت عملی امتحان گرفته شوند، دارای ارزشیابی متفاوتی از دروس نظری هستند.

او بیان داشت: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استاندارد‌های مهارتی کاردانش ، داخل و خارج هنرستان از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد ماه با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

حبیب الهی گفت: ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۹۹ دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستان‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. این ارزشیابی براساس شناخت معلمان از میزان فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری دانش آموزان و استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی پیش گفته، انجام خواهد شد.

بدیهی است در دروس پایه فنی و شایستگی‌های غیر فنی، حصول اطمینان از آموزش حضوری و غیر حضوری و پودمان‌های باقیمانده با معلمان مربوط خواهد بود.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
تا ۱۵ مرداد ارزشیابی حضوری ! مردم مگه فرزندشان را از سر راه آوردن تو این چند وقت اخیر هم که حداقل امکانات بهداشتی هم در مدارس دولتی دیده نشد
آخرین اخبار