رکورد تولید ماسک در جهان در اختیار شرکت خودروساز چینی

شرکت خودروسازی وای‌بی‌دی چین رکورد دار تولید ماسک در جهان است و به بیش از ۵۰ کشور یا منطقه جهان از جمله ژاپن، روسیه، مجارستان و نیوزیلند ماسک صادر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی وای‌بی‌دی چین (BYD) که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو‌های انرژی نو در این کشور است، تا انتهای ماه می میلادی بیش از یک میلیارد ماسک محافظ تولید کرده است.

شرکت وای‌بی‌دی در مقابله با ویروس کرونا نقش مهمی ایفاکرده و به بیش از ۵۰ کشور یا منطقه جهان از جمله ژاپن، روسیه، مجارستان و نیوزیلند ماسک صادر کرده است.

این شرکت با تخصیص تولیدات ماه‌های اول به رفع نیاز داخلی، ظرفیت تولید ماسک خود را تنها در عرض ۲ ماه، از ۵ میلیون عدد در روز به ۵۰ میلیون عدد افزایش داده است.

پس از تصمیم‌گیری برای تغییر خطوط تولید، طراحی لازم تنها ظرف ۳ روز انجام گرفت. ماشین‌آلات طی ۷ روز نصب شد و اولین بخش از ماسک‌ها ظرف ۱۰ روز تولید شد.

از آنجا که فرآیند سرهم‌بندی خودرو به محیطی کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار و ضد الکتریسیته ساکن نیاز دارد، لذا با تغییرات بسیار ساده و اندک به خطوط تولید ماسک تبدیل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
ماسك N95 كه سلاح اصلي مردم در مقابل كروناست همه جا قيمتش نيم دلاره تو ايران قيمتش شيش برابره يعني ٤٠ هزار تومن يعني سه دلار
آخرین اخبار