واکنش حماس به شهادت جوان معلول فلسطینی

سخنگوی جنبش حماس گفت: اقدام نظامیان اشغالگر صهیونیست در قتل ایاد الحلاق نشان دهنده جنایتکاری سران رژیم اشغالگر است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس گفت: اقدام نظامیان اشغالگر در قتل ایاد الحلاق، جوان فلسطینی با معلولیت ذهنی در شهر قدس اشغالی، نشان دهنده جنایتکاری سران رژیم اشغالگر است.

سخنگوی حماس افزود: ارتکاب چنین جنایت‌هایی همواره عاملی برای شعله ور شدن اعتراض‌ها و قیام ملت فلسطین خواهد شد. قیامی که فقط با پایان اشغالگری اسرائیل از همه اراضی فلسطین متوقف خواهد شد.

حازم قاسم تاکید کرد پاسخ ملت فلسطین به این جنایت‌ها در واقع و عملا با مقاومت جدید و ادامه انتفاضه همراه خواهد بود.

سخنگوی جنبش حماس همچنین ادامه تلاش و سیاست برخی طرف‌ها برای عادی سازی روابط با اسرائیل با توجه به تداوم رفتار و رویکرد تروریستی این رژیم علیه فلسطینی‌ها را محکوم کرد.

حازم قاسم تصریح کرد ادامه سیاست برخی طرف‌ها در جهت عادی سازی روابط با اسرائیل‏، آن‌ها را به شریک جرم رژیم اشغالگر در ریختن خون فلسطینی‌ها تبدیل خواهد کرد.

گفتنی است نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه اقدام به تیراندازی به طرف یک جوان فلسطینی در نزدیکی باب الاسباط در بخش قدیمی شهر قدس کردند که منجر به شهادت وی شد. پلیس این رژیم مدعی شد جوان فلسطینی را به زعم حمل سلاح و در حین فرار از دست ماموران پلیس هدف قرار داده است. در پی اعلام شهادت جوان فلسطینی‏‌‏، مشخص شد که این جوان یک معلول ذهنی بوده و سلاح نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار