جدیدترین جزئیات از پرونده جنجالی رومینا/ چه کسی پدر دختر تالشی را عصبانی کرد؟

به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند.

جزئیات جدید قتل ناموسی رومینا/ چه کسی پدرش را عصبانی کرد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  حالا روی تپه‌ای که خانه پدربزرگش یعنی پدر مادرش در پایین آن است. خوابیده. مادرش هم این روز‌ها در خانه پدرش زندگی می‌کند و دل خوشی‌بش، آمدن تا بالای تپه و اشک ریختن بر مزار رومینا است.

ولی گویا قرار نیست که این‌جا آرام بگیرد. اهالی روستا می‌گویند چندوقتی است عده‌ای موتور سوار، اطراف این گورستان خانوادگی پرسه می‌زنند و فریاد زنان می‌گویند، جنازه رومینا را از این‌جا می‌برند. می‌گویند دوستان بهمن هستند.

آخرین بار رومینا ۱۳ ساله در خانه پدری چشم روی هم گذاشت و دیگر باز نکرد. ساعت از ۶ عصر گذشته بود که ضربات مهلک داس پدر بر گردنش، به زندگی او پایان داد. جرم او فرار با پسری به نام بهمن بود که ۲۸ سال دارد و حدود ۱۵ سال از رومینا بزرگتر است.

بهمن و رومینا که ادعای عشق داشتند، حدود ۵ روز قبل از قتل او از خانه گریخته بودند تا به این ترتیب رضایت پدر دختر را برای ازدواج بگیرند. رضایتی که به گفته بهمن به دلیل "سُنی" بودن او داده نشده بود؛ اما پس از آن بازداشت و دختر به خانه پدری بازگشت و ساعتی بعد به قتل رسید. این ماجرا را حالا همه می‌دانند و بار‌ها آن را مرور کرده‌اند. اما آیا رضا اشرفی واقعا قصد کشتن رومینا را داشته و آنطور که بهمن ادعا می‌کند به دلیل سُنی بودن او مخالف این ازدواج بود؟

درباره رضا اشرفی حرف‌های ضد و نقیض زیادی وجود دارد. عده‌ای در روستا او را مردی متعصب و خشن و عده‌ای هم او را بسیار مهربان و آرام می‌دانند. ولی همه اهالی می‌گویند که او دخترش را دوست داشت، اما سخت‌گیری‌های خاص خودش را هم داشته است. البته این قبیل سخت‌گیری‌ها مختص رضا نیست و همه مرد‌های هر دو روستا متعصب و غیرتی هستند. این درست همان چیزی است که بهمن هم می‌داند.

بهمن پس از فراری دادن رومینا یک لایو اینستاگرام می‌گذارد که در آن سعی در بوسیدن روی رومینا دارد. از طرفی عکس‌هایی از او منتشر می‌کند که کمتر در روستا دیده می‌شود. هرچند بهمن می‌گوید عکس‌ها را رومینا منتشر کرده، ولی هم تعداد آن‌ها بیشتر از یک عکس هست و هم اینکه عکس‌ها در پیج شخصی خودش منتشر شده است.

پس از آن به گفته بهمن، رومینا به خانه خواهر بزرگتر بهمن در آستارا می‌رود و حدود ۵ روز در این خانه می‌ماند. تا این‌جا فرار رومینا شبیه همه فرارهاییست که در تالش رخ می‌دهد، اما از این‌جا به بعد اتفاق‌هایی رخ می‌دهد که رضا را به مرز جنون می‌رساند.

بهمن می‌دانست که رضا رومینا را به او نمی‌دهد پس شروع به بازی با آتش کرد. بهمن می‌گوید که رضا به دلیل سنی بودن مخالف این ازدواج بوده در حالی که خواهر رضا یعنی عمه رومینا با یک مرد سنی ازدواج کرده و اهالی هر دو روستا هم در گفتگو با ما این موضوع را رد کردند.

رضا مشکل خانوادگی با بهمن داشت. البته شایعاتی درباره برخی رفتار‌ها و خلاف‌های بستگان نزدیک بهمن در منطقه شنیده می‌شود که اثبات آن نیاز به پیگیری‌های قضایی دارد، اما آنچه که معلوم است خانواده بهمن برای رضا خوش‌نام نبودند و رضا تصور می‌کرد بهمن رومینا را برای ازدواج نمی‌خواهد و آینده دیگری در انتظار دخترش است.

به روز قتل برگردیم. رضا تازه رومینا را که از کلانتری به خانه یکی از بستگان رفته بود را به خانه آورده بود و به گفته همه بستگان با او رفتار خوبی داشت. آنقدر خوب که حالا همه تصور می‌کنند همان موقع رضا نقش بازی می‌کرده‌است. اما واقعیت چیز دیگریست رضا وقتی به خانه می‌رسد دوباره به قصد خرید از خانه خارج می‌شود.

رضا به خانه پدر خانمش و جایی که حالا در بالادست آن قبر رومینا استمی‌آید. بستی و صابون را می‌خرد و به طرف خانه باز می‌گردد. از این‌جا تا خانه رومینا، پیاده حدود ۱۰ دقیقه راه است. ۱۰ دقیقه‌ای که در آن تماسی گرفته می‌شود.

به گفته برادر رضا، بهمن با او تماس می‌گیرد و حرف‌هایی درباره رابطه‌اش با دختر می‌زند که او را به جنون می‌کشاند.

بهمن خیال می‌کرده با این تلفن، تیر خلاص را به رضا می‌زند و او هم دختر را طرد می‌کند. مثل همه فرارها، اما او درواقع با این تماس تیر خلاص را به رومینا می‌زند. بهمن آنقدر در این کار افراط می‌کند که مرد متعصبی، چون رضا که آمادگی انجام هرکاری دارد را به مرز جنون می‌رساند. کار‌هایی که تا به حال هیچ‌کس شبیه آن‌ها را نکرده‌است.

پشت پرده قتل رومینا گفتنی‌های بیشتری دارد که امکان نشر آن‌ها در این گزارش وجود ندارد، اما رومینا را فقط تعصبات و غیرت پدر نکشت. هرچند رضا داس را پایین آورد و گردن را برید، اما بازوی قدرتمند دیگری هم دستش را همراهی می‌کرد. بازویی که در خوابداندن دخترک، زیر خروار‌ها خاک بی تقصیر نیست.

داغ ترین اخبار حوادث امروز

آزار و اذیت دختر جوان در باغ لواسان

قصاص فرجام قتل و ازدواج با همسر مقتول

دخالت مرگ‌بار مرد جوان در اختلافات یک زوج

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: رومینا ، قتل ناموسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوشین
۱۱:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
بیچاره رومینا آخه مجبور بودن دختره رو به بکشن بدن؟ مگه چکار کرده حالا عاشق شده بعدشم برگشته خونه، به جایی دخترش رو بکشه باید باهاش حرف می‌زد و بهش قضیه رو توضیح بده اونم با آرامش نه با دعوا این پدره حتما یک مشکل روحی و روانی داشته که عصبانی شده و دخترش رو کشته اگه رومینا رو دوست داشت هر کس هر چیزی درباره دخترش بهش میگفت نمی‌رفت دست به کشتنش بزنه رومینا واقعا عاشق و مظلوم بود روحش شاد. خدا به خانواده اش صبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
رومینا واقعا بیگناه بود. دختری که از محبت خانواده سیر باشه سمت گرفتن محبت از ی نامرد عوضی مثل بهمن خاوری نمیره.سر بریدن هم پدر هم بهمن که نامردی رو در حق رومینا تمام کردن با همون داس واقعا کمترین مجازاته.بهمن اگه واقعا دوستش داشت سکوت میکرد نه که به مرگ رومینا بیگناه راضی بشه.ی آشغال کثیف بیشتر نیستن این نامردا.که زندگی دختران بیگناه رو به بازیچه گرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.
قبل از هرچیز به خانواده اشرفی تسلیت میگم و از خداوند میخواهم که به آنها صبر بده . ولی فکر نکنم که پدر رومینا فقط رومینا رو کشته پای کس دیگه ای هم در میونه .
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۳:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
من نمیگم که کار پدر رومینا درست بوده ولی بخدا دختراهم شورش و در آوردن دیگه این همه بی حیایی دخترها و خانم ها با بی غیرتی مرداد دیگه دنیا میخواد به کجابره من یه زنم به خاطر حجابم اونقدر که از دخترها متلک می‌شنوم از پسرها نمیشنوم اگه زنها بی حیایی نکنن هیچ مردی چشم چرونی نمیکنه آخه دیگه چیزی واسه چشم چرونی پیدا نمیکنن جرم هم توی جامعه کم میشه همه ی این بی عفتی ها زیر سر زن ها و دخترها است ومردهای بی غیرتی که اجازه میدن ناموسشون هر غلطی دوست داره بکنه
Iran (Islamic Republic of)
کاویانی
۰۴:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
هرچند نظر دادن فایده ندارد نداره فقط غصه این قصه ناتمام واین عشق که نمیدانم درست یا غلط بوده ناقص موند هیچ به ذهنم نمیرسه که جواب دقیق بدونم ...اما من میگم توروستا کوچیکه نباید اینقدر میزاشتن بزرگ بشه مسله مادرش از مشاور یا معلمی ازش کمک می‌گرفت یا کاری میکرد پسره راضی بشه که بچه است اندازه این حرفا نیست هنوز سنش نمیخوره خدا رحمتش کنه دیگه وقتی قابیل هابیل کشت ازریشه این برادر کشی وکشتن خلق شد چه باید کرد که ما آدمها هم دیگر درک نمی‌کنیم به آخر کار فکر نمی‌کنیم از روی احساس سریع عمل میکنیم وبازنگ بالعکس پدر رو به جنون میکشیم که چقدر برای سخت بوده هرچند الان فایده ندارد بگیم وای خدایا همه انسانها هردین ومذهب دارن به راه درست هدایت کن وهرکز آبرو هیچ کس رو نبر وباعث سرافکندگی بنده ت نشو ...بچه بود ه ناراحت بود فشار سرش بوده خواهش میکنم مردم قضاوت اشتباه نکنن شرایط زندگی ها الان سخت هست ومردم کمتر فرصت دارن با بچه ها مثل قدیم باشن وبچه ها هم الان خیلی نسلها قبلی حلوترن از لحاظ پیشرفت علم ولی روابط سرد شده جرم وجنایت زیاد شده کتابهای درسی بچه ها اصلا محتوای خوبی ندارن خسته کننده وپرحجم هستن هم ابتدایی وهم راهنمایی بنظرم بچه ها نیاز دارن به راحتی و حجم کم کتاب که خسته نشن وعاشق درس باشن سمت دوست مخالف نرن وقتشون خیلی خوب بگزره ...روحش شاد کودک بود هنوز خیلی براش ناراحتم خدا ازدلم خبرداره چون خودم دختر ۱۵ساله دارم ومیدونم سنش حساس بوده ....خدا صبر بده به بازماندگان خیلی غم انگیز بود دلم شکست براش دیگران عبرت بگیرند سخته واقعا خدا صبر بده برمصیبت ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
مشکل از جامعه است،کاری نکنید از فردا پدری دخترشو با کسی دید ،دیگه نتونه واکنشی نشان بده،اینقدر بی غیرتیو رواج ندین
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۱۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
باز هم به طرفم به مسایل نگاه نکنیم پدر را شکر واون جون را مجنون اعلام کردن خوب نیست بیشتر اون پسر مجرم چون چند سال رابطه نامشروع داشته دوست پسرش بوده هیچ وقت نرفته جلو مستقیم خواستگاری چند سال مخفیانه رابطه داشته کلیپ های منتشر شده غیرت هر کس را اذیت می‌کنه پدری که چند بار دعوا کرده شکایت کرده صحبت کرده و رابطه ما مشروع دخترش را متوجه شده چکار باید بکنم از یه طرف دخترش وپسری که جلو نمیاد وار طرف دیگه ابروش پدید جامعه و هزاران آرزویی که برای دخترش داره
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۱:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
درود بر مبارزان فساد اخلاقی و بی بند و باری
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خیلی از دخترهایی رو میشناسم که پدرهاشون دوباره عزت و احترام بعد از برگشتن به خونه دادن درس خواندن ،شاغل شدن،ازدواج کردن.
همه این بازتابها بستگی به رفتار پدر داره،پدر به دختر عزت بده هم دختر نادم میشه هم کسی جرات نمیکنه چپ چپ به دختر نگاه کنه و یا حرفی بزنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
واقعا ادم متاسف هست برا همچون دیدگاههای اخه راههای دیگه ای هم داشت حالا دختره اومد نادونی کردودل به این پسره داده به قول خودشون که میگن‌ عاشق هم بودن ..پدره نباید این همه فشار میاورد که دختر مجبور به فرار بشه جلسه ای میگرفت و تکلیف مشخص میکرد ..حالا که اتفاق افتاد مثل ی مرد مینشت ودختره را به عقد پسر در می اورد و این همه بی ابرویی درست نمیکرد که عالم گیر بشه ..الان بهتره که هم عذاب وجدانی که جگرگوشه خودشه کشته از ی طرف و بی ابرویی که تا هفت نسلش ادامه داره خوبه ..فکر منطقی و بی سروصدا تنها راهش بود که دختره را به عقدش در می اورد و بهش میداد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اگر شما دختر 12-13 ساله خودت رو عقد یه مرد 35 ساله کردی بعد بیا اینجا این حرف رو بزن. بعضی چیزا فقط گفتنش اسونه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پدری دلسوز
۰۷:۲۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
با سلام
من پدرم و یک دختر سه ساله دارم، واقعا هیچ عذابی بالاتر از این نیست که جگر گوشه ات رو بی آبرو کنن . پاره ی تن...
من دوست دارم دخترم را در لباس سفید عروس ببینم و آرزو دارم که خوشبخت بشه.
کار رضا صحیح نبوده؛ ولی رضا چه کشیده که به این کار دست زده؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
لعنت به پدرانی که بر روی دخترانشان غیرت و نظارت ندارند و بیخیال اند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شما بجز نفرین کردن راهکار دیگه ای به ذهنت نمی رسه ؟
باشه لعنت
خوب از حالا دیگه مشکل حل شد ؟
چقدر کوچیک فکر می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
لعنت به افرادی که به این کار کثیف که حیوانات هم انجام نمیدند غیرت میگویند و کلمه غیرت رو به لجن کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۰۱:۱۵ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
خسته نباشی زیاد به خودت فشار نیار
متاسفم به هر چی آدم بی فکر با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
پدری که بر دختر نظارتی ندارد، قطعا بی غیرت است و باید اعدام گردد .
درود بر پدر باشرف و باغیرت رومینا که بهترین کار ممکن را انجام داد . البته باید آن پسر شیطان صفت را هم ادب میکرد
United States of America
کاظم
۱۱:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
اعدام نه. پدر وقتی نتونه جلوی دخت رو بگیره خب چکار کنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۰:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ما که خدا نیستیم که بگیم کی باید زنده بمونه و کی باید بمونه،
هر کسی اختیار خودشا داره، رومینا نیاز عاطفی داشته و باید این نیاز را رفع میکرده ، اینجا نقش خانواده و جامعه مهمه که کمک کنند تا فرد به فساد کشیده نشه. الان اطرافتا ببینی فساد بی داد میکنه و میتونی کامل درکش کنی، رومینا یکی از اینهاس
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
احسنت به گفته هات
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام. از وظیفه‌های پدر و مادر در قبال فرزند عبارت است از
دوست داشتن بدون قید
رفاقت
دوستی و محبت
القول الحسن
رعایت حقوق مومنین.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۲۰:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
پدرش بهترین کار و کرده اونهایی که میگن اعدام اعدام و لعنت به پدرش اگه خواهرخودتون از این کارهای کثیف فساد اکرده بود شما هم حتما تیکه تیکش میکردین
پس الکی جهبه گیری نکنید و از رومینا دفاع نکنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد صمدی نارمکی
۱۹:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
باید خودتو نو بزارید جای پدره.(البته اصلاًوابداً کارشو تائیدنمیکنم).
پیام من به اونایی یه که همینجوری هِرّی به هر نامزد انتخاباتی رای میدن(البته این انتقادو به خودم هم میکنم) .به هِشون رای میدیم،،، برن تومجلس ،،،تنها کاری که می کنند بگن مرگ بر آمریکا ودست آخر کاری که بِهِش خیلی پُز می دن اینه که پرچم آمریکا رو تو مجلس آتیش بزنندو........ آیا تابه حال تونستند قانونی تواین مملکت بزارند که امثال 《اون پسره ی بول هوس بهمن 》 اگر به فکر اغفال کردن ناموس مردم باشند باهاشون بدتر از ی
《داعشی》رفتار میشه ؟؟؟؟؟؟چون همچین پیشگیری ، راه کار، وکار اساسی، از سوی رهبران وعلی الخصوص مسئولین بی مسئول،انجام نمی شه ونتیجتاً امثال پدر رومینا مجبورند حتی علی رغم میل باطنی یشان تصمیمات نا بخردانه ای بگیرند .
این موضوع نه فقط رومینا بلکه برای کل جامعه( باید ریشه ای حل شود).یاعلی مدد
United States of America
Amir
۱۹:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا با دخترای آرایشی که علنی ترویج فحشا میکنن هیچ برخوردی نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینا رو باید دستگیر کنید و شلاق بزنید
اینا رو باید دستگیر کنید و شلاق بزنید
اینا رو باید دستگیر کنید و شلاق بزنید
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
بیمار روانی
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۵۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
با کسی که گفته بیمار روانی موافقم و باید بقیه هم سطح درک و فهمشون رو از دین و غیرت بیشتر کنن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا عباسی
۱۹:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ازدواج اهل سنت با شیعیان در مناطقی که دو گروه با هم زندگی می کنند تقریباً حل شده است، و یک امر احساس برانگیز نیست. شاید این امر برای شیعه و سنی که گروه های مذکور با هم زندگی نمی کنند یک امر حیثیتی باشد. از طرف دیگر هیچ شخصی به اندازه پدر و مادر فرزند و جگر گوشه خود را دوست ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
در تایید حرف شما توی تالش اصلا شیعه و سنی معنی نداره برای ازدواج و خانواده ها اصلا این براشون ملاک نیست من 4 سال اونجا بودم
United States of America
ماهان
۱۸:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
برای یه پدر مسلمان و با هویت ایرانی که معنی ناموس رو میفهمه خیلی سخته این ننگ رو قبول کنه که دخترش اینجوری طغیان کنه و بره دوست بشه با جوان مردم و هزارتا غلط بکنه.
همچین دختری واقعا ننگ اون محله هست. باید حتما مجازات میشد.
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
تو که معنی ناموس رو می فهمی چه کار کردی ؟
تو برو به کارای خودت فک کن که چقدر در بی آبرویی خانواده ات نقش داری با غیرت ،
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احتمالا اون پسره خیلی پولدار بوده که رومینا عاشقش شده بوده. اکثر دخترای کشور پول پرستن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تجربه جنونی چیز وحشتناکی هست
من بارها جنون را تجربه کرده ام و پشیمان از اعمال خودم شده ام
در تمام آن لحظه ها انسان چیزی جز دیوانگی نمی فهمد
همه اطرافیان با اخلاق شما آشنا نیستند
هر روز بارها و بارها از مردم و اطرافیان نزدیک تیر خلاص می خوایم
به جنون کشیده می شویم
کاش درمانی داشت
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۷:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احسنت و درود به غیرت پدرش. دلم خنک شد واقعا. پدرش دخترش رو فدای مبارزه با فساد و فحشا کرد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
روانی.. الان مثلا امار جرم و جنایت کمتر شد؟!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دختری که طغیان کنه و آرایش کنه و تحریک کنه مردان رو باید گلوله بارانش کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
البته پسره هم بیگناه نبوده. دختره بچه بوده گول پسره رو خورده
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۶:۵۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دخترای ایرانی به جز آرایش کردن هیچی بلد نیستن پر رو هم که شدن
Iran (Islamic Republic of)
reza.74
۱۱:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
گل گفتی داداش. حرف دل همه رو زدی. ایول داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
این دوره زمونه آقایون هم دست کمی از خانما ندارن
خیلی از آقایون هم شروع کردن به آرایش کردن حتی گاه بیشتر از یه خانم
Spain
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا. کیلو کیلو آرایش میکنن و فکر میکنن خوشگلن!!! اونقدر داغونه غیافشون که نگوو
Iran (Islamic Republic of)
نادیا
۱۴:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دلم به حال پدره خیلی میسوزه.....................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
ایشالا ک اعدام بشه بحق اقاامام حسین
United States of America
آناهیتا
۱۳:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دم پدرش گرم. واقعا شجاعت میخواست این کارش. این شیرمردها واقعا لازم اند تا جامعه مرتد و کافر نشه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۶:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
واقعا همینه. دخترای بی قید و بند که همش آرایش میکنن رو باید بشدت شلاق زد
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۹:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
شما با پرچم فرانست دم از کفر و مرد مردونگی نزن
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۰۰:۰۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
شیرمردی۰۰۰ بریدن سر ی بچه با داس معنی جدید از شیر مرد بودن
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۴۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خییییلییییی موافقم. واقعا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
جواب شهروند: این سایت هم مشکل داره من ایرانیم ولی توی یکی از نظراتم فکر کنم پرچم پرتغال خورده بود
Iran (Islamic Republic of)
سید وحید
۱۳:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا به وضع فسادی که دخترای شیطان تو دانشگاه ها راه انداختن هیچ توجهی نمیکنید؟؟؟؟؟
این جانداران حتی استاد ها رو از راه به در کردن
هر غلطی میخوان میکنن و شدن سرکش و وحشی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بیا دانشگاه ما رو ببین. دخترای بشدت گستاخ و سرکش شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ali_999
۲۰:۵۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
کشوری که فمنیست باشه هیچ وقت کوچیک ترین برخوردی با دخترا نمیشهههههه
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
عفت کلام داشته باش
United States of America
حامد از شهر نقده
۱۳:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
من اگر جای پدر بودم ، این دختر بی حیا و سرکش هرزه را به داخل اتاق می انداختم و در را قفل میکردم و سه شبانه روز با کابل فشار قوی بر بدنش میزدم تا حساب کار دستش بیاید
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احسنت. به دخترای بی تربیت گستاخ هرزه باید بدترین شکنجه ها رو کرد
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
تو روانی هستی همه نباید مثل تو باشم
Iran (Islamic Republic of)
غریبه تنها
۱۳:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
پدر بوده اختیار بچش رو داشته هر کاری بخواد باهاش بکنه. اصلا به من و شما چه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا همینه. مخصوصا اگه بچه بخواد سرکش بشه و طغیان کنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۵۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
وای خدایا باورم نمیشه کسی باشه تو دنیا که چنین نظری داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۲:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
خدا فقط اختیار بنده هاشو داره نه تو روانی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۳:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دختره غلط کرده جای درس خوندن رفته بی حیایی کرده و با پسر مردم به راحتی دوست شده و از خونه فرار کرده و کثافت کاری کرده. من بودم تیکه تیکش میکردم.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۷:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
لاااااااااااااایییییییییییییک . خوشم اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
بیجا کرده.
ولی نباید تیکه تیکه بشه.
نمیدونم شایدم حقش بوده....
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سادات
۱۳:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
لعنت خدا بر دختران مرتد کثیف آشغال که با آرایش وحشتناک و عشوه بازی ، آقایان متاهل رو از راه به در میکنن و دل اهل بیت(ع) رو میشکنند.
اینا باید نابود و ریشه کن بشن. آمین
United States of America
احسان
۱۳:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
باید همون اول این دخترا رو بشدت مجازات کرد تا کار به هلاکتشون نرسه.
Iran (Islamic Republic of)
Elham-2020
۱۳:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
برای بر پاداشته شدن پرچم غیرت و حیا، این چنین برخورد های سختگیرانه ای با ترویج دهندگان فساد و فحشا در جامعه اسلامی بشدت لازم و ضروری هست.
احسنت بر مبارزان فساد اخلاقی و بی بندو باری
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین 1992
۱۳:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ما مردم مسلمان ایران خواستار اشد مجازات برای دختران افسار گسیخته ی هرزه و بی بند و بار فاسد هستیم.
تا برخوردی نباشد هلاک شدن این دختران ادامه خواهد یافت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
یک مشت آدم نادان و جاهل میگویند که این دختر عقلش نمیرسیده .
پس چرا چندین دهه هست که بعد از هر جنایتی همچین حرفی میزنید ؟ طوری بچه هایتان را تربیت کنید تا عقلشان در همان سنین کم شکل بگیرد . متاسفانه اگر 300 سال بعد هم همچین جنایتی رخ بدهد باز میگویید که دختر عقلش نمیرسیده :|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
افراد فاسد و کثیف باید محاکمه شوند . در هر سن و مقامی و به هر دلیل موجه و غیر موجهی ... لطفا سن افراد را بهانه نکنید و چرندیات سر هم نکنید . تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مخصوصا دختر فاسد و شیطان که باید حتما نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۰۰:۰۳ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خدا رو شکر ما همگی پاک و بدون گناه هستیم فقط دیگران فاسد و کثیف هستن !
Iran (Islamic Republic of)
سامان 30 ساله
۱۱:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
درس عبرت بشه واسه دخترایی که اینقدر گستاخ و بی حیا شدن
Iran (Islamic Republic of)
منصور خان
۱۳:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
گل گفتی. کاش درس عبرت بشه و دست بردارن از طغیان و هرزه گری و ترویج فحشاء
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۱۱:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
هر پدری بود برا حفظ ابروی ناموس خانواده باید این کار رو میکرد.
البته کسی که معنی ناموس رو بفهمه. نه کسی که واسش مهم نیست دخترش با پسر نامحرم ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
قتل میکرد؟ شماها اصلا میفهمید چی دارید میگید؟ مگه جنگلهکه قوانین جنگل توش حکمفرما باشه هر کاری راهی داره با قتل چیزی درست میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۰۰:۰۵ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خدا همچین حرفی نزدن ما کی هستیم ک اینجوری حکم میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۱:۱۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جلوی فساد رو باید هر چه سریع تر گرفت. دم پدرش گرم که اسماعیلش رو برای خدا ذبح کرد.

لطفا بذارید پیامم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خوب اومدی ایووووووووول.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
درود بر پدر با شرافت رومینا. کاش همه دخترای بی تربیت مرتد که کثیف شدن رو با داس تیکه تیکه کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احسنت. باید بشدت با امثال رومینا مقابله بشه
Germany
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مملکت قانون داره! پس دادگستری برای چی درست شده
United States of America
Amir
۱۱:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دختر فاسدرو باید به فجیع ترین شکل هلاک کرد. حالا فهمیدید پدرش حق داشت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۶:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
قبول دارم. روز به روز دارن بیشتر میشن این دخترای گستاخ . تا برخوردی نباشه روز به روز بیشتر میشن این ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خدا شما و امثال شما رو با این طرز تفکر نابود کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
پناه می بریم بخدا ازدست شیطان رانده شده
Iran (Islamic Republic of)
سپیده
۱۰:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مطالبی که در متن بالا نوشتید جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احسنت بر رضا
قتل دختر عادلانه بود ولی اول باید پسر را به قتل میرسوند بعد دخترش را اگر رضاها نباشند دختر ها هیچ قید و بندی رو قبول نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
موافقم. باید بشدت با هنجارشکنی دخترا برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
یگانه
۰۰:۰۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
خدا رو شکر همه گناه ها تقصیر دختراس پاک و مطهر پسران چ جالب نمیدونستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
واقعا پدر گناه داشته واقعاااااا
تو روستا همه همو میشناسن غرورش ابروش همه چیش از بین رفته یعنی بدترین بلایی که میتونه سر یه پدر بیاد.

خدااااااا از این پسر نگذره و اون دنیا تقاص واقعیشو پس بده که اینقدرررر شیطان صفت بوده که ابروی یه خانواده رو برده

خدا خودت همه ی خانواده ها را حفظ کن الهی امین
الهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مقصر 90 درصد بهمن است وباید مجازات بشه درس عبرت بشه که یه بچه رو به کام مرگ کشوند
Iran (Islamic Republic of)
دانا
۰۹:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه در اكثريت قريب به اتفاق اينجور موارد هيچ عشقي در كار نيست اگر هم چيزي در ميان باشد احساسات و احساسات و احساسات سركش جواني و نوجوانيست البته اينجا فقط در مورد اون دخترك بيچاره كه احتمالا از فشارهاي پدر دچار اون ميشه و به دامن يك گرگ پناه مياره
ولي در مورد اون پسره 30 ساله طبق تجربيات هميشگي فقط و فقط يك عامل مهم وجود داشته و اون هم هوسراني و هوسراني
Germany
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بهمن مفسد ترین بیشرف ترین شخص بوده چون با احساسش بازی کرده و در اینجا اصلا موضوع کمکی در کار نبوده چون خیلی راحت میتونست یا دختر رو قانع کنه یا با مراکز مددکار اجتماعی به سراغ خانواده دختر می‌برده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
پسره باید سنگسار بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
باید اون بهمن رو تکیه تیکه کننن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۸:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
همش تقصیر فضای مجازیه .کانون خانواده ها درحال فروپاشیه .ای داد....از این بی داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
آره همش تقصير چاقوي زنجانه که مردم با سلاح سرد همديگر را کشتند الان هم که توليد نميشه از چين وارد ميکنن به اسم زنجان صادر ميکنن خاک بر سر ما
تو نيا تو اين فضا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تقصیر بی غیرتی پدرها هم هست. اگه همه پدرها اینطور شکنجه بدن بچه های فاسدشون رو واقعا خیلی خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
یا علی(ع)
۰۸:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
این پسره( بهمن) خود شیطان است که بایستی اعدام شود وبه سزای اعمالش برسد که او باعث شده پدر عزیزترین فرد خودش را به قتل برساند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ایوالله به این پدرهاااااااااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۳:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
حیف الله که تو نوشتی
روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ای کاش پدر رومینا به شهرستان خیلی دوری مهاجرت می کردند تا دختره دیگه با این پسره نباشه این اتفاقا نمی افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
این تصمیم و جابجایی به پول نیاز داره. مثلا هزینه خونه یا اجازه خونه روستا خیلی از شهر کمتره
Iran (Islamic Republic of)
امير
۰۷:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اخه من نمي دونمچرا پسره 29سالشه دختره13سالشه چجوري اينا باهم دوست شدن . پسره دوبرابر خرده اي سن داره .حتما كار اشنا كردنشم با پدر مادر دختره بوده
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۶:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من خیلی ها مقصرند وبیشترین تقصیر برای کسی است که الان خودش را خیلی مظلوم جلوه میده و اون مادر رومینا است که نتونسته یه دختر ده دوازده ساله رو مدیریت کنه و از احوالاتش خبر داشته باشه یه مادر اگر حواسش به بچه اش باشه کار سختی نیست که بتونه جلوی خیلی از این اتفاقات رو بگیره وحا لا نشینه پشت سر شوهرش حرف بزنه وهمه تقصیرات را بندازه گردن شوهرش وخودش را هیچ کاره نشون بده به نظر من مقصر بزرگ این حادثه مادر رومینا است و به عنوان یک مادر براش متاسفم متاسفم متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خواستار اعدام بهمن و امثال این بهمن ها برای جلوگیری از فریب دادن های بعدی هستیم.

همه ما زیر سوال رفتیم بابت کار این
Iran (Islamic Republic of)
ی نفر
۰۲:۴۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
پدر رومینا رو ولش کنید (اصل و ول کردید میرید سراغ فرع)اون پسره(بهمن)به جای ی دفعه صد دفعه اعدام اش کنید وخلاص.
Netherlands
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اینستاگرام دیگه از حالت عادی خارج شده و به..... خونه تبدیل شده
Netherlands
ناشناس
۰۲:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خدا از این بهمن کثیف نگذره. چطور تونست همچین کاری کنه و یه خانواده رو نابود کنه ؟؟ خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ببین وقتی ک دیدم ک نوشته گفتن جنازه رومینارا میخوان ببرن اولا ک وحشت میکنم دومناک واقعا اعصابم خراب میشه.بابا کسی نیست اینارادستگیرومجازات کنه.دختره بیچاره را ب کشتن دادن.کاری کردن پدرش قاتلش شده حالاهم دست از سر جنازش بر نمیدارن.قبل از این ک فاجعه ای بدتر از قتل رومینا اتفاق بیفته باید این افراد دستگیر بشن وب اشد مجازات برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ما چرا نباید حرف حق رو بزنیم بهمن بار اولش نبوده پس یه حرومزاده اس خود دختر هم فقط 13 سالش بوده میتونست یکم صبر کنه پس خدابیامرز چند سال دیگه اگه زنده میموند معلوم نبود با چند نفر دیگه میپرید پس اونم افتاب مهتاب دیده بود میمونه پدرش که کار درست رو کرد و بیگناهه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مقصر اصلی اینکه یک خانواده از هم پاشیده همین آخای بهمن است، دختر بچه چه میداند عشق چیست زندگی چیست، این پسر با سو استفاده از کمبود محبتی که رومینا در خانه داشته اون رو گول زده و باعث و بانی این اتفاق شده اینکه یک خانواده را نابود کرده و حالا راحت و آرام و به قولی راست راست داره راه میره جای تاسف داره، اول از همه باید اون رو بگیرن آتیش بزنن و بعد هم جلاد رومینا رو اعدام کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
وقتی حیا رفت ایمان هم می‌رود همانطور که اکنون بازیگر معروف ایرانی باافتخار صورت بزک کرده ودر آغوش همسر بودن را درمعرض عموم قرارمیدهد قتل وجنایت وتجاوز هم می‌شود عادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اره یچیز پدر رو به حد جنون کشونده که در یک لحظه به شدت عصبانی شده و رفته سروقت رومینا ....! اگر نه که پدر یکدفه موجی نمیشه بره بکشه که !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
احتمالاپدر رومینا از اون ادمهای بد اخلاق بوده که دخترش پناه برده به دوست پسر گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من پدر با تربیت نادرست و عدم کنترل احساسات در زمان عصبانیت و بهمن از خدا بیخبر با اغفال و تحریک احساسات قاتل او و رومینا با زیر پا گذاشتن دستورات دینی و عرف جامعه(با اینکه به سنی رسیده بود که خوب و بد را از هم تشخیص دهد این کار را انجام داد) هر سه مقصرند ولی بهمن حتما حتما باید به سزای این کارش مجازات بسیار سختی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
پدرش کار خیلی وحشتناک و بی رحمانه ای انجام داد اما دختر و اون پسره هم مقصرن
تصاویر بدی رو تو اینستاگرام از خودشون پخش کردن
Iran (Islamic Republic of)
آسیه
۰۰:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اینجور اتفاقات باعث میشه یکم دخترها سر عقل بیان. پدر این دختر واقعا حق داشته. من به عنوان یک مادر کاملا حسش رو درک میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
با این حرفها نمیشه از تقصیر این ب اصطلاح پدر گذشت فراموش نشه رومینا فقط 13 سال داشت و اون ب اصطلاح پدر جنایت وحشتناکی مرتکب شده
United States of America
سیامک
۰۰:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حالم بهم میخوره از دخترای اینجوری
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اونایی که به پدر رومینا توهین کردن حتما اون دنیا مجازات میشن. حرمت پدر باید حفظ بشه حتی اگه بچه ی گناهکارش رو نابود کنه
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تا وقتی قلیان خانه ها پابرجا هستند بهمن‌ها هستند.
United States of America
امیر
۰۹:۲۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
بهمن ها و پدر رومیناها تو همین قلیان سراها تربیت میشن
United States of America
امیر
۰۹:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
کاش آقای ریسی خودشون برای پلمپ کردن قلیان سراها وارد عمل میشد.تو هر محله ای هست اون محله به گند کشیده شده،تجمع دهها مرد در یک جا شده.
United States of America
شناس
۰۹:۳۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
ما باید مبارزه رو ادامه بدیم تا قلیان سراها جمع بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
با امیر موافقم
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۰:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
کاش پدر رومینا بعد از هلاک کردن دخترش ، اون بهمن رو هم میفرستاد ته جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بیشترین بی تربیتی و فساد اخلاقی در اینساتگرام اتفاق می افتد ولی تلگرام را مسدود می کنند!!!!!!!!!!!!!
United States of America
امیرمهدی
۰۰:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دلم برای اون پدر کشاورزی که دخترش رو فدای راه مبارزه با فساد کرد و این طور همه بهش حمله کردن بشدت میسوزه.
خدا نصیب نکنه دختر کسی سرکش و گستاخ و بی تربیت
شه
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۰۰:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
کاش پدر رومینا با داسش بیاد دانشگاه ما و این دخترای فاسد بی دین شیطان رو هلاک کنه بفرسته جهنم تا راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اصلا خیلی خوب کاری کرد پدرش. جلوی رشد فساد رو با فدا کردن بچه اش داد.
Iran (Islamic Republic of)
reza.74
۰۰:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا واسه بچه 13 ساله که عقلش خیلی کمه گوشی هوشمند میخرید که نتیجش بشه این ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reza.74
۰۰:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا واسه بچه 13 ساله که عقلش خیلی کمه گوشی هوشمند میخرید که نتیجش بشه این ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
وقتی پدرش یک ماه قبلا از قتل دخترش از وکیل پرسیده که اکه پدر ودر فرزند رو بکشه حکم چیه وقتی قبل فرار دخترش رو وادار به خودکشی کرده با طناب به گفته مادرش شما هم بودید فرار میکردید از اون خونه پدرش قاتل روانی نباید آزاد بشه کسی که بتو سر بچش رو ببره امنیت بچه های دیگه رو بخطر میندازه اعدام کمترین مجازاته برا پدر قاتل که با مرگ موش و طناب دخترش رو وادار به خودکشی میکرد آخرشم دختر معصوم رو سربرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عاقبت بی و بند و باری همینه
عاقبت بی و بند و باری همینه
عاقبت بی و بند و باری همینه
عاقبت بی و بند و باری همینه
Canada
حامد
۰۰:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
برادر من شکل رومینا ازدواج کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
دختر گمراه جایگاهی در این دنیا و در آخرت نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بنده از همین تریبون اعلام میکنم : دختران گمراه مراقب گردن هایتان باشید . خیلی مراقب باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بهمن را دار بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
منم عاشق بهمن شدم تو رو رو خدا باهاش کار نداشته باهاش کار نداشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بهمن باید به شدیدترین شکل ممکن اعدام شود زیرا هم دختر را دزدیده و هم پدر را به مرز جنون رسانده و هم اینکه در لایو اینستاگرام از حد خود گذشته ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مقصر پسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه مرده خیای غیرت داشت می بایست بهمن راتنبیه می کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
پسره را شلاق کش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بذارید یکبار اینجوری بیینیم ، قضاوت سریع عمومی از یک مرگ تلخ؟ در یک قتل همیشه شاید یک نفر مقصر نباشد، اما عموم جامعه امروز بر مبنای تعصب کور ،خود برتر پنداری،عقل کل پنداری خیلی سریع اصرار دارند بر مبنای خبر اولیه خودشان قضاوت کنند خودشان حکم کنند خودشان اجرا کنند و اصلا باقی جریانات قبل و بعدش مهم نیست ،و بدتر اینکه اصرار دارند دقیقا تفکرشان به عموم جامعه تحمیل شود، قطعا قتل هیچ انسانی بی دلیل و حتی با دلیل جذاب نیست، اما شیوه خبررسانی مجازی یا حتی رسانه ای صرفا جهت جلوگیری از اتفاقات بعدی است یا تکرار آنها؟ به نظر باید بگذاریم همه واقعیت توسط خبرگان این حوزه کامل واکاوی و سپس به اطلاع عموم برسد و البته حرمت مقتول و خانواده ها نیز فراموش نشود، لحظه ای خودمان را جای افراد فوی بگذاریم، ضمنا عموم مردم فقط نقد می کنند اما کشی راهکار اصولی ندارد در حالیکه اسلام راهکارهای جالبی برای عدم تکرار آن دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بعد کشته شدن دختر با پسره مصاحبه کردن اصلا متاثر نیست معلومه عشقی در کار نیست یه لباس مشکی هم حداقل نپوشیده
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جالبه دوستان بابای دختره دوسال ازمن کوچکتره.من مجردم.اون دختر14ساله داره.
Iran (Islamic Republic of)
یک پدر دختر دار
۲۳:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مقصر صد درصد قتل دخترک کوچلوی بیچاره ی مظلوم فقط و فقط بهمن خاوری انسان نمای بی وجدان که با تحریک پدر و نشر تصاویر و تماس با پدر و تحریک و غیرتی کردن پدر دختر اورا بقتل رساند در واقع داس از طرف بهمن بر گلوی نازک دخترک بی دفاع فرود امد اخر کجای تاریخ عشق سالم بین دختر بچه ی ۱۳ساله ی نادان و یک مرد میانسال ۳۰ساله که قبلا تخصصش گول زدن دخترکان معصوم بوده بهمن باید به اشد مجازات برسد
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به نظر بسیاری از افراد که مخالف کودک همسری هستند اینکه یک دختر ۱۰-۱۱ ساله با یک مرد ۲۷-۲۸ ساله دوست شود چه معنایی غیر از اغفال دختر میتواند داشته باشد؟ الان همه انگشت اتهام را به سمت پدر نشانه گرفته اند ولی به نظر من ۹۰ درصد گناه متوجه فرد اغفال کننده است. شما نام مردی را که با ۲۷ سال سن با دختری ۱۱ ساله ارتباط برقرار میکند غیر از یک بیمار روانی می دانید؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
شکی توش نیست که کاری که رضا اشرفی کرد یکی از پست ترین و بزرگترین جنایت هاست ولی ای کاش قبل از دخترش این پست فطرت رو میکشت.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یادتون هست چقدر مخالفت شد مخصوصا توی قم برای عدم ورود شبکه های مجازی و تماس تصویری که اون موقع مطرح بود و حتما همتون می دونید چه کسانی اصرار داشتند برای ورود و شیوع این وسایل و امکانات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به طور قطع پسره مقصر است و حکم او کمتر از پدر نیست
۱۲۳