آب در تب و تاب رسیدن به غیزانیه اهواز/ روستاییان برای دیدن آب لحظه شماری می‌کنند

آبگیری خطوط انتقال آب از دیشب انجام شده و طی همین هفته پروژه آبرسانی به بهره برداری می‌رسد.

عادل حرباوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: سرعت اجرای عملیات آبرسانی از ایستگاه تاسیسات آبرسانی شیبان به صفیره با هدف تامین آب شرب روستا‌های بخش غیزانیه در اهواز طی ۲ هفته گذشته افزایش یافت.

او با بیان اینکه خط انتقال آب تکمیل شده، افزود: دیشب عملیات آبگیری خطوط انتقال آب و رهاسازی انجام شد و هم اکنون خطوط مذکور درحال شست و شو و ضدعفونی هستند.

حرباوی با اشاره به پمپاژ آب از تاسیسات آبرسانی شیبان اظهار داشت: براساس وعده‌ های داده شده مبنی بر پایان عملیات آبرسانی به غیزانیه طی ۳ هفته ، هم اکنون عملیات به پایان رسیده و در روز‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: بهره برداری از طرح آبرسانی غیزانیه نزدیک است


بخش غیزانیه در ۵۵ کیلومتری کلانشهر اهواز واقع شده و دارای ۲ دهستان مشرحات و غیزانیه، ۸۵ روستا و جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر است که بدلیل فرسوده بودن و شکستگی خطوط انتقال، آب به سمت روستا‌ها پمپاژ می‌شود، اما بدلایل مختلف، این نعمت الهی به این دهستان‌ها نمی‌رسد، اما با پیگیری مسئولان خوزستان قرار است طی هفته جاری، مشکلات بی آبی از این بخش برای همیشه خداحافظی کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.