در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شرایط اختصاص خوابگاه به دانشجویان دکتری در دانشگاه خواجه نصیر

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درباره اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتر در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

عبدالمجید خشنود، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی هوا فضا، معاون فرهنگی و دانشجویی خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری اظهار کرد: دانشجویان مقطع دکتری در حال حاضر در دانشگاه حضور دارند.

او افزود: برای اختصاص خوابگاه به دانشجویان شهرستانی مقطع دکتری به برنامه‌ریزی‌های بیشتری احتیاج داریم، برای مثال قبل از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه برای رفع مشکل خوابگاه کمتر از ۵۰ درصد دانشجویان مقطع دکتری که برای حضور در دانشگاه نیاز به خوابگاه دارند یک فراخوان دادیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: از آنجایی که تعداد تقاضای دانشجویان مقطع دکتری برای حضور در خوابگاه زیاد نیست با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به در خواست آنان پاسخ مثبت داده شده است. همچنین زیرساخت‌ها و برنامه ریزی‌های لازم برای تحقق این امر در حال شکل گیری است، اما برای تعیین قطعی روز ورود دانشجویان به خوابگاه هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده است. البته احتمال می‌دهیم که تا اواخر خردادماه این مشکل حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید


خشنود تصریح کرد: استفاده از خوابگاه فقط برای آن دسته از دانشجویانی است که در مقطع دکتری در حال تحصیل باشند و برای سکونت در خوابگاه به منظور گذراندن دروس عملی درخواست داده باشند. در حال حاضر برخی از دانشجویان یا درخواست حذف ترم دادند و یا با توجه به شرایط کرونا تمایلی به حضور در خوابگاه ندارند.

شرایط اختصاص خوابگاه به دانشجویان دکتری دانشگاه خواجه نصیر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی درباره بررسی وضعیت جسمانی دانشجویان برای حضور در خوابگاه، گفت: از آنجایی که وزارت بهداشت وضعیت قرمز و سفید شهر‌ها را اعلام کرده است، تصمیم ما درخصوص ورود دانشجویانی که با شرایط ویژه از شهر‌های خطرناک می‌آیند، این است که حتما تمهیداتی را برای آن‌ها بیندیشیم و در کنار آن قبل از حضور در خوابگاه و دانشگاه به مرکز درمانی دانشگاه مراجعه کرده و در صورت سلامت جسمانی کامل وارد دانشگاه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
باشگاه جان چرا از همه چی میگی الا نظام قدیم برای ۱۴۰۰ حتی افزایش سنم گفتین چرا انقدر فرق میذارین پس نظام قدیم ۱۴۰۰چی
آخرین اخبار