عضو هیئت مدیره؛

امانت‌داری و حسن خلق، صفات بارز نامه‌رسان‌های شرکت ملی پست است

فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، بخش توزیع شرکت ملی پست را نماد شبکه پستی و نامه رسان‌ها را ارزشمندترین سرمایه شرکت معرفی کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل پست استان سیستان وبلوچستان که صبح امروز با همراهی علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و هدایت الله کرد سرپرست اداره کل پست استان سیستان و بلوچستان صورت گرفت، فریبا مرادی از زحمات کارکنان پست این استان به ویژه بخش توزیع در دوره دشوار شیوع کرونا قدردانی کرد.

وی از بخش توزیع به عنوان ویترین، نماد و اعتبار شبکه پستی یادکرد و افزود: موزعین پرتلاش‌ترین و زحمت‌کش‌ترین نیرو‌های شبکه پستی هستند که در سرما و گرما با از خودگذشتگی خدمات پست را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

مرادی با تشریح برنامه‌ها و استراتژی شرکت ملی پست تأکید کرد: تغییر نگرش کارکنان توزیع با توجه به نقش استراتژیک آنها، شبکه را در دستیابی به اهداف مورد نظر یاری می‌دهد و دستیابی به کیفیت و درآمد در سایه زحمات موزعین صورت می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه همین موضوع اهمیت ویژه بخش توزیع را نشان می‌دهد، ادامه داد: بر این اساس مدیران ارشد نگاه ویژه‌ای به بخش توزیع دارند و با جدیت پیگیر مباحث پکیج نامه‌رسانی، مسائل رفاهی و معیشت این دسته از همکاران تلاشگرمان خصوصاٌ در زمان بیماری کرونا هستند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به امانت‌داری و حسن خلق پیامبر اکرم (ص)، از موزعین استان خواست این صفات را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند و افزود: ارائه خدمت بهینه و باکیفیت در کنار رفتار پسندیده با مردم، سربلندی شبکه را در پی دارد.

در این دیدار نامه رسان‌ها و کارکنان بخش توزیع به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و عضو هیئت مدیره در جریان نظرات آن‌ها قرار گرفت.

جلسه شورای اداری پست استان سیستان و بلوچستان با حضور عضو هیئت مدیره برگزار شد

در این جلسه که ظهر امروز به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور علی اکبرهادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد برگزار شد، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بر تلاش تمامی مدیران و کارکنان جهت تحقق اهداف شرکت براساس شاخص‌های تعیین شده تأکید و درخصوص بهبود وضعیت موجود اظهار امیدواری کرد.

وی وصول مطالبات را به عنوان یکی از موضوعات مهم و اساسی مورد توجه قرار داد و افزود: تحقق این هدف موجب افزایش سطح درآمد شرکت و بسترساز اقدامات موثر در جهت بهبود وضعیت معیشت و رضایت کارکنان خواهد شد.

علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد نیز با یادآوری رابطه مستقیم میان رشد کیفی خدمات و افزایش سطح درآمد گفت: در شبکه پستی کشور همه یکسان هستیم و رفع ایرادات و مشکلات باعث تقویت کل مجموعه می‌شود، به همین دلیل ضروری است با همت و تلاش مضاعف موجبات رشد کیفی را فراهم نمائیم.

در ابتدای این جلسه هدایت الله کرد سرپرست پست استان به ارائه گزارشی از عملکرد پست استان در چند ماهه اخیر پرداخت و در ادامه هریک از روسای ادارات شهرستان‌های این استان نیز به تشریح گزارش‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار