انتقاد دوباره استاندار آذربایجان غربی از عملکرد نامناسب بانک های استان

استاندار آذربایجان غربی گفت: عملکرد بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی با مدیران بانکی جهت سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از علل اصلی توسعه نیافتگی استان تعلل و کم کاری ما مدیران است افزود: با روند فعلی حمایت سیستم بانکی از تولید و اشتغال هیچ گاه به توسعه مدنظر دست نمی‌یابیم. اگر در سرانه درآمد و آموزشی جزو استان‌های محروم هستیم به دلیل تعلل و کم کاری ما مدیران است.


بیشتر بخوانید: عملکرد بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال قابل قبول نیست


استاندار آذربایجان غربی افزود: حجم انبوهی از منابع بانکی در استان وجود دارد، اما مشخص نیست این منابع استانی کجا هزینه می‌شود.

مقام عالی استان گفت:اشتغال با سرمایه گذاری حاصل می‌شود و اگر سیستم بانکی در این شرایط سخت اقتصادی کمک حال تولید و اشتغال نباشد هیچ گاه به توسعه پایدار دست نخواهیم یافت.

شهریاری عملکرد ضعیف بانک‌ها در برنامه ملی اشتغال را نقطه ضعفی بزرگ برای استان دانست و افزود: شرایط اقتصادی و سرمایه گذاری در تمام کشور یکسان است، اما چطور می‌شود در سایر استان‌ها بانک‌ها برای حمایت از تولید با یکدیگر رقابت دارند، اما در آذربایجان غربی اعتنایی به ایجاد اشتغال ندارند.

استاندار آذربایجان غربی خطاب به مدیران بانک‌ها گفت: انتظار داریم تا هر چه سریعتر نسبت به جذب و پرداخت تسهیلات حمایت از تولید و اشتغال بدور از بروکراسی اداری و بهانه‌های ساختگی اقدام نمایید.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.