مهم‌ترین حوادث امروز ۸ تیرماه سال ۹۹ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۸ تیرماه سال ۹۹ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۵۵ کیلوگرم تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۵۵ کیلوگرم تریاک در بیابان‌های اطراف یکی از روستا‌های شهرستان لارستان خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک در لارستان، در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر دپو مقداری مواد مخدر در بیابان‌های اطراف یکی از روستا‌های آن شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: یک دستگاه پژو پارس که در آن محل بود با مشاهده ماموران به سمت شهرستان بستک استان هرمزگان متواری شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه ماموران در پاکسازی از آن محل موفق شدند ۳۵۵ کیلو تریاک کشف کنند، تصریح کرد: کارکنان انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با همکاری ماموران بستک موفق شدند خودرو پژو پارس در حالی که از جاده منحرف و راننده قبل از حضور عوامل گشت متواری شده بود، توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری همچنان ادامه دارد.

کشف موتورسیکلت‌های قاچاق میلیاردی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی فرمانده انتظامی سروستان اظهار کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل موفق به کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق شدند.

سرهنگ مجتهدی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه و معرفی او به مراجع قضائی، گفت: کارشناسان ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان تصریح کرد: عزم پلیس در برخورد با هنجارشکنان جدی است و قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس باشند.

توقیف ۳۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف ۳۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در یک ماه اخیر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به توقیف ۳۲۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کازرون، در این باره اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهرستان کازرون و کوه چنار بوسیله ماموران در یک ماه اخیر به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۱۱۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۱۰ دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد، ادامه داد: نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم برشمرد و تصریح کرد: لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری سارق قطعات خودرو و کشف ۲۰ فقره سرقت در شهرستان ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به دستگیری سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت در ممسنی، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در برخی از محلات این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، مراقبت‌های شبانه روزی و دنبال کردن سر نخ‌های به جا مانده در صحنه سرقت، موفق به شناسایی یک سارق شدند و بلافاصله با هماهنگی مراجع قضائی آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و بازجویی‌های به عمل آمده از این سارق حرفه ای، موفق به کشف ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو شدند.

سرهنگ قسام بیان کرد: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از توقیف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ مهراب زارع پور فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به کشف ۲ میلیارد کالای قاچاق در لامرد، در این باره اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند در یک عملیات، ۲ دستگاه اتوبوس حامل کالا را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها، ۵ دستگاه کولر گازی و ۲۴ دستگاه آبسردکن خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ زارع پور با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.