مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۰ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۸۶ کیلو تریاک از یک سواری پژو در محور سروستان

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۸۶ کیلو تریاک از یک سواری پژو در محور سروستان - شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک از یک سواری پژو در محور سروستان - شیراز، در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک سواری ۴۰۵ قصد انتقال مواد مخدر به شیراز را دارد که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور سروستان - شیراز اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۸۶ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

کشف ۲۵ فقره سرقت در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۲۵ فقره سرقت و دستگیری ۵ سارق در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب با اشاره به کشف ۲۵ فقره سرقت در داراب، در این باره بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در سطح شهرستان، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، سرانجام ماموران موفق به شناسایی ۵ سارق سابقه دار شدند و طی هماهنگی با مقام قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

نوشاد تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۵ فقره انواع سرقت از جمله منزل، خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش شهروندان، اضافه کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انهدام اعضای باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان و کشف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به انهدام اعضای باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت در کازرون، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان کازرون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان با انجام یکسری کار‌های تخصصی و پلیسی، موفق شدند ۴ سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شد، افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۴ سارق تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شهروندان درخواست کرد: تا آنجا که امکان دارد موتورسیکلت خود را در پارکینگ پارک کنید و هیچگاه به بهانه طول نکشیدن کار، وسیله نقلیه خود را در حالت روشن ترک نکنید.

سارقان هنگام اوراق خودرو پراید در بوانات دستگیر شدند

۴ سارق هنگام اوراق کردن خودرو سرقتی بازداشت شدند.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی بوانات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند چند نفر در یکی از محلات این شهرستان در حال اوراق کردن یک خودرو مسروقه هستند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند ۴ نفر که در حال اوراق کردن یک خودرو پراید مسروقه بودند شدند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه متهمان خودرو پراید را از استان یزد سرقت و به شهرستان بوانات انتقال داده بودند، اظهار کرد: پس از تحویل خودرو به مالک، هر ۴ سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق و کشف ۳۱ دستگاه گوشی تلفن

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۳۱ دستگاه تلفن همراه سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک واحد صنفی عرضه گوشی‌های تلفن همراه در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از تلاش بی وقفه و بررسی نحوه سرقت و استفاده از دوربین‌های مداربسته، موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به سرقت ۳۱ دستگاه تلفن همراه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، گفت: پس از تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار