نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با کاندیداتوری عارف برای ریاست جمهوری مخالفم/ اصلاح طلبان به سمت لاریجانی نخواهند رفت

فعال اصلاح‌طلب گفت: اصلاح طلبان به سمت آقای لاریجانی نخواهند رفت و اصولگرایان هم اقبالی به او ندارند.

با کاندیداتوری آقای عارف برای ریاست جمهروی موافق نیستم/ اصلاح طلبان به سمت آقای لاریجانی نخواهند رفتعلی محمد نمازی نماینده ادوار مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سرانجام شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان پس از استعفای محمدرضا عارف گفت: تا آنجایی که من خبر دارم نشست و جلسه‌ای در این زمینه نبوده و صحبتی هم درباره ادامه یا قطع کار شورای عالی و نحوه آن صورت نگرفته و گفت‌وگویی هم در این باره نبوده است.

او ادامه داد: قطعا تصمیم درباره ادامه کار شورای عالی بسیار مهم است و باید حتما اعضا دعوت شده و در این باره صحبت کنند، اما تا جایی که من اطلاع دارم تا به حال صحبتی در این باره صورت نگرفته است.

نمازی درباره علت استعفای عارف گفت: از مدت ها قبل اعتراضات زیادی به نحوه عملکرد عارف در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان بود و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که او در این ۴ سال نمایندگی مجلس سرمایه گذاری درستی در این زمینه شکل‌ نداده  و اعضای این شورا از عملکرد عارف راضی نبودند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: البته ممکن است که او در فکر کاندیداتوری برای انتخابات ۱۴۰۰ باشد و بیشتر هم خود او باید درباره علت استعفایش توضیح دهد و خبرنگاران باید از او بپرسند که علت اصلی استعفایش چه بوده است.


بیشتر بخوانید


فعال اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که درصورت کاندیداتوری عارف اصلاح طلبان از او حمایت خواهند کرد یا خیر گفت: من نمی‌توانم موضع تشکل‌های عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان را بگویم، زیرا هنوز بحثی در این باره نبوده است، اما اگر قرار باشد نظر شخصی خود را عنوان کنم باید بگویم که من شخصا با کاندیداتوری آقای عارف برای ریاست جمهروی موافق نیستم؛ زیرا مشکلات کشور بسیار زیاد است و مطالبات مردم روز به روز بیشتر می‌شود و فضای اقتصادی کشور و معیشت خانواده‌ها هم هر روز سخت‌تر می‌شود.

نماینده ادوار مجلس اضافه کرد: از همین رو عارف نمی‌تواند قوه مجریه‌ای تاسیس کند که با هماهنگی قوه مقننه مشکلات را حل کند؛ کما اینکه رای آوردنش هم امری مشکل است و اگر هم رای بیاورد نمی‌تواند با همکاری این مجلس قطار مشکلات اقتصادی را متوقف کنند.

او درباره احتمال کاندیداتوری علی لاریجانی گفت: تا جایی که من اطلاع دارم به هیچ وجه اصلاح طلبان به سمت آقای لاریجانی نخواهند رفت و اصولگرایان هم اقبالی به او ندارند؛ البته او هم فرد بسیار زیرکی است و مطمئنا در این عرصه ظاهر نخواهد شد.

نمازی با اشاره به استعفاهای مداوم در طیف اصلاحات بیان کرد: معتقدم که این استعفا‌ها اقدام بسیار خوبی است، ما هم همیشه خواسته مان از دولتمردان این بوده که اگر جایی نارضایتی وجود دارد، استعفا دهند پس این اقدام بسیار ارزنده‌ای است.

او در پایان گفت:  اگر قرار است شورایی به نام شورای اصلاح طلبان ادامه پیدا کند، بحث جایگزینی مطرح خواهد شد و با این حساب معلوم می‌شود که دلیل این مشکلات چیست، پس راهکار پیدا می‌کنند و گزینه مناسب تری را نیز پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۵ تير ۱۳۹۹
دیگه حنای اصلاح طلب و اصول گرا رنگی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۹
اصلاح طلبان به سمت هر یک از نامزدها بروند باختند چون هیچ اقبالی ندارند . بهتر است ابتدا به دنبال اعتماد به ملت و خروج از آغوش غرب باشند
آخرین اخبار