دهستان سیریز به شهر ارتقا یافت

با افتتاح و بهره برداری از ساختمان شهرداری سیریز، رسما دهستان سیریز به شهر ارتقا یافت.

دهستان سیریز رسما به شهر ارتقا یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی آیینی با حضور  مهدی علیزاده مدیرکل اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی شهسواری سرپرست امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری کرمان، علی صادق زاده فرماندار، سید میثم ترابی بخشدار یزدان آباد و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان، ضمن افتتاح ساختمان شهرداری سیریز، حکم محمود  ابراهیمی سیریزی با امضاء رحمانی فضلی وزیر کشور، بعنوان اولین شهردار سیریز به او اعطاء شد.

با این افتتاحیه و معرفی شهردار جدید سیریز، رسما شهرستان زرند با پیگیری‌های فرمانداری، به ۵ شهر و بخش یزدان آباد به ۲ منطقه شهری ارتقا یافت.

علی صادق زاده فرماندار زرند در این خصوص گفت: پرونده ارتقای دهستان سیریز از توابع بخش یزدان آباد به شهر، از سال ۹۵ در دستور کار جدی فرمانداری، نماینده سابق مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و بخشداری یزدان آباد قرار داشت که سرانجام در تاریخ ۱۲ اسفند سال ۹۷، با تصویب هیئت وزیران این ارتقا صورت گرفت و امروز با افتتاح ساختمان شهرداری سیریز، عملا دهستان سیریز به صورت رسمی به عنوان شهر سیریز اعلام می‌‏گردد.

اوافزود: بر این اساس و پس از این روستا‌های سیریز، ده خواجه، فتح آباد، ده بالا سیریز، موروییه و ده نو دهستان سیریز از بخش یزدان آباد، بعنوان شهر سیریز شناخته شود.

صادق زاده با بیان اینکه توسعه و آبادانی هر منطقه در سایه تعامل و همکاری مردم و مسئولین آن منطقه است، بیان داشت: امروز این اتفاق میمون را به فال نیک میگیریم و امیدواریم با تخصیص اعتبارات بهتر و بیشتر برای سیریز بعنوان یک شهر، شاهد رونق همه جانبه و رشد و تعالی کیفیت زندگی و معیشت مردم و اهالی این منطقه باشیم.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم و با حضور مسئولین، آسفالت معابر سیریز با متراژ بیش از ۴۳ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار