قاچاقچیان ناکام ماندند/ کشف قریب به نیم تن موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۴۸۰ کیلوگرم موادمخدر با همکاری مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

 سردار  محمد ملاشاهی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی،  مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی تگور شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی،  محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد  و مرزداران در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

او  در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره می‌دیدند و توان مقابله با مأموران را نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار ۴۸۸ کیلوگرم  موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ارتفاعات دهانه کدک مخفی شده بود را کشف کنند.

سردار "ملاشاهی" با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین این پرونده در دستور کار این فرماندهی قرار دارد اظهار داشت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار