جوابیه شرکت آبادان به گزارش باشگاه‌ خبرنگاران جوان/سوالاتی که همچنان بی پاسخ ماند

شرکت حمل و نقل آبادان با ارسال جوابیه‌ای نسبت به گزارش‌های منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آبادان در واکنش به ۲ گزارش منتشر شده در گروه های اجتماعی و اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با عناوین «احتمال تعطیلی بزرگترین شرکت حمل و نقل جاده‌ای کشور/ ۷۰۰ نفر در آستانه بیکاری» و «خواب وزارت صمت و بندبازی هلدینگ زیرمجموعه شستا/  ۱۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومان از جیب کارگر و بیت المال می‌رود؟» جوابیه ای ارسال کرده که حسب اخلاق رسانه ای، عینا به شرح ذیل منتشر می‌شود.

متن جوابیه بدین شرح است:

«۱-برخورد لازم می‌دانیم که از احساس مسئولیت تیم خبرنگاری آن مجموعه در مورد مسائل کارگری تشکر نماییم، ولی شایسته بود که قبل از انتشار خبر نسبت به صحت و سقم اخبار بررسی نموده و ضمن صحبت با مدیریت شرکت علاوه بر راستی آزمائی نسبت به نشر واقعی اقدام می‌گردید.

۲-این شرکت تاکنون ریالی بابت مطالبات قانونی کارگران بدهکارنبوده و حقوق و مزایای ماهیانه و سالیانه و افزایشات برابر مصوبات قانونی محاسبه و پرداخت گردیده است.

۳-از اهم وظایف شرکت حمل ونقل و خدمات دریایی آبادان که یکی از بزرگترین و معتبر‌ترین شرکت‌ها در سطح کشور است حمل و جابجایی کالا‌های استراتژیک مانند گندم و آرد، برنج، روغن، قند، شکر و... است و از آنجاییکه کالا‌های فوق از نظر استراتژیک و امنیتی دارای شرایط خاص و ویژه است بدون هیچگونه وقفه و تاخیر در سراسر کشور توزیع و در اختیار عموم مردم قرار گرفته این موضوع نشان از عملکرد قوی و فعالیت مستمر گسترده، متعهدانه این شرکت است.

۴-شرکت حمل ونقل و خدمات دریایی آبادان با داشتن شعب و نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور و پرسنل متخصص بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با بهره مندی از سیستم یکپارچه و مکانیزه در حال خدمت رسانی بوده و در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات درصدد تجهیز و گسترش ناوگان خود است؛ لذا در مورد تشکیلاتی که در حال رشد و گسترش روز افزون است چگونه اقدام به نشر خبر کذب تعطیلی شرکت و تشویش اذهان و ایجاد جو منفی در بین پرسنل زحمتکش صورت می‌پذیرد!

۵-نکته مهم اینکه چاپ قرارداد مدت معین کارگری بصورت خام و بدون امضاء فاقد هرگونه وجاهت قانونی است جای بسی تعجب و تاسف دارد! توسط آن رسانه محترم به عنوان سند چاپ گردیده است. همانطوریکه مطلع می‌باشید دستورالعمل افزایشات قانونی دستمزد توسط وزارت کار نهایی نگردیده است لذا امکان صدور حکم و قرارداد مقدور نبوده و پرداخت‌های سه ماهه اول سال در سراسر کشور بصورت علی الحساب صورت گرفته است.

۶- گفتنی است که هیچگونه تصمیم و سیاستی مبنی بر تعدیل نیرو در این  شرکت در دوره مدیریت فعلی وجود نداشته و حتی جهت تامین نیرو‌های مورد نیاز از طریق آگهی در جراید اقدام نموده که تصویر آگهی‌های فوق الذکر به پیوست ارسال می‌گردد.

۷-در مورد فروش املاک و سایر ادعا‌های کذب به اطلاع می‌رساند، از آنجاییکه عمده سهام این شرکت متعللق به شستا بوده و درصدد ورود به بورس می‌باشند کلیه عملکرد و حساب‌های مجموعه به طور شفاف توسط سازمان حسابرسی بررسی و گزارشات مربوط تهیه و ارائه گردیده است؛ لذا انتشار گزارش سراسر کذب آن خبرگذاری محترم باعث ایجاد تشویش اذهان و استرس و نگرانی در بین پرسنل و لطمه اعتباری به این شرکت گردیده است، در صورت عدم اقدام به جهت جبران خطای انجام شده بدیهی است که حق پیگیری و اقدام قضایی برای این شرکت به قوت خود باقی است.»

جوابیه مبهم و سوالاتی که همچنان بدون پاسخ مانده است
ضمن تشکر از مدیران شرکت حمل ونقل و خدمات دریایی آبادان جهت پاسخگویی به ابهامات مطرح شده در مورد اتفاقاتی که برای کارگران افتاده و نیز نحوه واگذاری زمین‌های مطرح در گزارش، لازم به ذکر است همچنان سوالات اصلی مطروحه بدون پاسخ باقی مانده اند. سوالاتی که پاسخ دهی به آن‌ها می‌تواند کمک شایانی به شفافیت و رفع ابهامات داشته باشد.

سوال اصلی که اهمیت زیادی در سال رونق تولید و شرایط فعلی کشور دارد این است که به چه علت قرارداد‌های کارمندان این شرکت از یک ساله به شش ماهه، سه ماهه و سپس یک ماهه تغییر کرده است؟

علت عدم پرداخت پاداش ها، سنوات و حق بهره وری (کارانه) به کارگران چیست؟ روندی که طبق روال ۲۵ سال گذشته جریان داشته و در حال حاضر قطع شده است.

چرا با وجود اینکه قیمت زمین صنعتی در بزرگراه فتح و محدوده‌ای که شرکت حمل ونقل و خدمات دریایی آبادان قرار دارد متری بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است، زمین ۱۳.۵ هکتاری این شرکت به مبلغ متری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفته است؟

هلدینگ سیمان تأمین صرفا یکی از سهام داران شرکت آبادان (با مجموع حدود ۷۰ درصد سهام) محسوب می‌شود که طبق اسناد خریدار زمین این شرکت به مبلغی کمتر از ارزش واقعی زمین است. چرا هنگام واگذاری زمین، رضایت سایر سهامداران اخذ نشده و یک سهامدار، زمینی که با سایر سهامداران شریک است را بدون رضایت شرکا مال خود کرده است.

با توجه به تفاهمات صورت گرفته با شهرداری تهران از سوی نهاد‌های بالادستی آبادان جهت تسهیل در روند تغییر کاربری زمین و پرداخت عوارض، چرا شرکت آبادان قبل از فروش زمین با کاربری صنعتی، کاربری ۱۳.۵ هکتار زمین خود را به تجاری تغییر نداده تا بتواند آن را با مبلغی تا ۱۰۰ برابر قیمتی که به سیمان تامین فروخته، بفروشد؟ این موضوع نیز مبهم است که چرا با وجود اینکه میتوانستند عوارض شهرداری را به صورت تهاتری (طبق تفاهمات انجام شده) پرداخت کنند، از این فرصت استفاده نکرده و با عجله مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری پرداخت شده است؟

همچنین اگر شرکت آبادان نیاز به فروش املاک مازاد و تامین منابع مالی خود داشت، چرا شناسنامه و زمین اصلی شرکت را مازاد تشخیص داده و به جای آن سراغ ۳۶ ملک دیگر شرکت نرفته که هم برخی سند شش دانگ دارند و هم بعضا بلااستفاده افتاده اند. به جای آن‌ها زمین اصلی این شرکت آن هم با قیمتی بسیار کمتر از ارزش واقعی به فروش رسیده است؟

و طبق قانون تجارت شرکت آبادان موظف بوده برای فروش ملک خود، پیش از اقدام تاییدیه مجمع عمومی را بگیرد که این اتفاق هم نیفتاده است.

در انتها لازم به یادآوری است که هدف باشگاه خبرنگاران جوان از نگارش گزارش‌های مربوطه صرفا کمک به شفاف سازی فضای اقتصادی و کسب و کار در شرایط فعلی است و در صورتیکه شرکت حمل و نقل و خدمات آبادان یا سایر نهاد‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در گزارش، پاسخ مناسبی داشته باشند حق انتشارشان را محفوظ نگه میداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
با اتمام دوران نکبت بار و بی برکت.... و دارودسته ایشان ؛ شرکت آبادان به لطف خدا آرامش پیدا کرده ممنون از تمام همکاران زحمتکش و باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
جاداره ازتمامی دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان تشکر نماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
امسال هم گذشت اما می شد دل کسی رو نشکست .. می شد سر کسی رو به طاق نکوبید . می شد در بردن آبروی ادم ها شریک نشد. می شد سنگ راه سفره مردم نشد
می شد حرمت نون و نمک را ندیده نگرفت . می شد سد راه کسی نشد ...........
گاهی لازم نیست کاری برای کسی بکنیم فقط کافی است کارهایی را نکنیم نفرین هایی رو نخریم برای همیشه تا قیامت که اگه دامن خودمون و نگیره دامن بچه هامون و حتی نسل های بعدی مون رو حتما می گیره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
شرکت توانمند آبادان به یاری حق بزودی زود، با براندازی مدیران بی لیاقت این دوره از مدیریت ، دوباره جانی تازه خواهد گرفت و بارقه امید و شادی به مجموعه کارگران زحمتکش بازخواهد گشت انشالله بزودی با درایت و تدبیر مدیران بالادست این ابرهای سیاه از سر ابادان برداشته شده و ظالمان روزگار به گل خواهند نشست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ دی ۱۴۰۰
سلام عزیزانی که در باشگاه اجازه دادن لااقل پیام بگذاریم دوستان فکر میکنم با تخلفات سنگینی که این مدیر عامل انجام میدهد و با اینکه این همه اسناد و مدارکی که موجود هست و ارائه شده است ولی هنوز این آقا بی پروا به کار خود ادامه میدهند ودر حاله فروش و نابود کرد نه شرکت و کارگران و رانندگان هست این آقا و تمام هم دستانش در مرکز و اسلامشهر است از جایی چراغ سبز دارن که اگر به تخلفاتش هم اشاره بکنید زندگیه آدم را نابود میکند و هیچ جایی هم به ایشون و هم دستانش کا ری ندارد در آبادان همه چی و همه زحمتکشانش رو به نابودی هست بزرگترین شرکت حمل ونقل ایران وای به حاله کارگران وما رانندگان خدا نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۷ دی ۱۴۰۰
با سابقه 20 ساله در شرکت ابادان هیچوقت این شرکت ، مدیرعامل به این پست فطرتی رو تجربه نکرد همه مدیرعاملها با ورود خود نفرات جدید رو در شرکت استخدام میکردند ولی یادم نمیاد که حتی یک نفر را با وجود داشتن اشتباهات متعدد اخراج کنند و نون بری کنن در طول تاریخ آبادان تنها اصغر سلطانی با وقاحت تمام دنبال راهکارهای مختلف بود برای نون بری کارگران بیچاره حتی با سابقه های طولانی . کسی که سر سفره پدر مادربزرگ شده باشه چنین بی رحمی هایی رو هیچوقت نمیتواند در حق کسی بکنه .و بدتر اینکه از حقوق یه عده بزنه و هر چند ماه یکبار به حقوق عزیزانش از جمله خانم منشی بی دست و پا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
يه مديرعامل عملكردش و به يادگار مي زاره يكي هم منشي و اختلاس و اخراج و نفرين هاي كارگر ازش به يادگار مي مونه
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۱۴:۵۹ ۲۳ دی ۱۴۰۰
لعنت بر کسی که حق سنوات و مزایای پرسنل رو کم کرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۵۰ ۲۷ دی ۱۴۰۰
عزیزدنیادارمکافاته همونی که مسبب این کاربود داردتاوان پس میده فدای بزرگی ات خدا اوضاع وسرگردانی کوچکیان راببینید این درس عبرت است برای دیگران که تافرصت هست جبران کنن ولی کوفهم ودرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۳ دی ۱۴۰۰
اها یعنی خود مدیر عامل مشکلی نداره . مگه از زور اول که شمشیر رو از رو بسته بود . کوچکی توی شرکت مشغول کار بود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۵۴ ۲۷ دی ۱۴۰۰
طولی نخوادکشید همه بسزای اعمال خواهند رسید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۱۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
باجابجایی اعضای هیات مدیره مشخص شد عمده مشکلات رواونا داشتن اون کوچکی که باعث شد حق سنوات وحق اولاد کارگران کم شود بدوند دنیا دارمکافات است خودش مسبب بودوطراح بعددرخفا مینداختگردن مدیرعامل محترم ذهنیت ها راخراب میکردش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۵ دی ۱۴۰۰
اهان اون موقع كه دسته دسته بچه هاي قديمي رو اخراج مي كرد اون موقع كه اون دختر بي گناه رو با يه اشاره منشي معلوم الحال اخراج مي كرد هم لابد كار كوچكي بود … حالا شده حامي پرسنل عجبااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ دی ۱۴۰۰
خليج فارس داره واسه گيلان مجوز استاني مي گيره اونوقت اينا مجوز بوشهر و به فنا دادن . اينا ديگه چي از جون ابادان مي خوان ديگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۳۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
ازتمام دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان ومدیریت شرکت بخاطرتلاشهای مضاعف تشکرمینماییم
Iran (Islamic Republic of)
تیمور
۰۲:۰۸ ۰۱ دی ۱۴۰۰
معلوم شدم دشمن اصلی شرکت اقای عسگری سرپرست هلدینگ سیان تامین است که اجازه فروش املاک را به ادم ارسن لوپنی مثل سلطانی داده وچون هیئت مدیره مخالف بودن انهارایک شبه عزل کرده مدارک موجود است شرح مذاکرات هست صوتی ایا ادم باوجدانی پدا میشه بگوید چرا مال بابات باشه اینطوری چوب حراج میزنی ؟باشرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
عوضش کردن دکتر هوشیار نشست جاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
سلام همکاران دلسوز ّ این همه خون دل خوردین ولی میبینید هر مسولی هم که شرکت میآوریم اول میره اتاق مدیران تو گوشش پنبه میزارن میاد پایین میای پیشش هر چی میگی هواسش همه جا هست ولی شما را تماشا میکنه میگی حق میگه درسته ولی رفت بیرون شرکت تمام میشه مدیر آن این همه تخلف دارن ولی خندان خدا حافظی میکنه تو بار تو تعمیرات تو بارنامه هر چی که فکرشو بکنید ولی خوشحال میره بعد همه امیدوارن شاید درست بشه حمل و نقل کشور درست میشه حق ما رانندگان درست میشه شما خودتون قضاوت کنید باشگاه ممنونتیم که چاپ میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۱ دی ۱۴۰۰
باشگاه محترم خبرنگاران تشکر
Iran (Islamic Republic of)
آیینه
۱۷:۴۷ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
بیمه کارکنانو رد نکردی نمیگی تو این وضعیت مریض داریم بیمه نداریم پولشو کم کردی ولی واریز نکردی
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۰۹:۴۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
متاسف شدم برای خودم وهمکارانم که دل خوش کرده بودیم دولت جدید بیاد دولت فساد ستیز است خدا خدا خداماشرمنده تیم اشگاه خبرنگاران جولن هم شدیم سپاس از همراهیتان چه کنیم این دولت هم بدبین به اختلاس نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
هرچه داد زدیم سند دزدی روکردیم باشگاه رازحمت دادیم فریاد زدیم هیچکی نگفت .....بچندحتی دزدی واختلاس اضافه شد ودزدان جسورتروپوست کلفت ترشدن طرداران بیشتر شد وهزکس رحدس زدن مطلع بر دزدی هستن اخراج کردن پس انهایی که احساس دین میکردن مایوس شدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
من خودم هم ازاین وزیر ودارو دستش مایوس شدم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۳۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
نامردی کارکنان ومدیران تامین اجتماعی شعبه 15تهران وارتباط ناسالم اونها باشرکت ومدیران ایادان کی تملم میشود بازرسی سازمان رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۱۳:۴۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
انشاا... ما صبرمون زیاده .
Iran (Islamic Republic of)
عین اله
۱۰:۳۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
برادران وخواهران شاغل درشرکت حمل ونقل ابادان برای بازگرداندن دوباره شرکت به سالهای قبل ازدهه 90بسیارزحمات کشیده شده وخون دلها خورده شده تا ریشه فساد کنده شود اکنون باروی کارامدن دولت جدید ووزارت اقای دکترعبدالملکی وحمایت باشگاه خبرنگاران جوان همه اختلاسگران وسارقین اموال شرکت وخائنین به حق وحقوق شماشناسایی وبه حول قوه الهی به همین زودی بدست قانون سپرده خواهند شد وشرکت وپرسنل شرکت ازاسارت بیش ازده سالهآزاد خواهند شد باتوکل برخدا استوارومحکم به سیانت ومواظبت ازشرکت با جدیت ادامه داده ومایوس نباشیدبه امید نابودی دشمنان ودزدان شرکت ابادان
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۱۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
علت اینکه چرا شرکت شستا کاری به شرکت حمل ونقل ابادان با این همه تخلف مدیران ندارد چیست؟به بهترین پاسخ ازسوی انجمن مدافعان بیت المال جایزه نفیس هدیه میگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام به زحمتکشانه باشگاه درسته در کشور ما متخلفین همیشه کانالهای رده بالا دارند و کسی به کارهایشان رسیدگی نمیکند ولی دلخوشیه ما اینه لااقل تو باشگاه پیغام می گذاریم شخصهایی در اسلامشهر تخلفه سنگین انجام می دادند که مدارک تخلفات درآمد قانونی باید تحویل قانون میشدن ولی چون با مدیران رابطه داشتن در جای دیگر که جلوی چشم غیره نباشن به کار گمارده شدن کرایه بارهای پانزده میلیونی را پلیس راهی ظاهرا میزدند دو ملیون سه تا بار را اعلام میکردند یکبار فنی و و و ولی متاسفانه مورد حمایت میتوانند باز هم ممنونم از باشگاه که لااقل حرفهای که رسیدگی نمیشود تو باشگاه مینویسیم با تشکر از باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
نصر
۲۲:۳۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
خدایا ،پروردگارا هرکس درهرپست ومقام به شرکت حمل ونقل ابادان ضرررسانده وضربه زده وحق کارگران را قطع وکسر کرده را دراین دنیا روسیاه وبسزای اعمال ننگینشان برسان
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۰:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
خوشبختانه مدیرعامل شرکت ما ادم های خلاف کاررا ازصمیم قلب دوست داره واونهارا میستایه مثلا باعلم به اینکه معاون بازرگانی خلاف داشته پرونده دارد چنان بغلش کرده عین فرزند خوانده خود حاضره خاربه چشم خودرود نه بپای او
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۰۹:۱۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
توصیه وخواهش برادرانه ازمدیرعامل شستاوهلدینگ سیمان تامین توطئه بزرگی درراه است نگذارید 500نفر بیکار وعزاران میلیارد به بیت المال ضرر برسد عنغریب اتفاق خواهد افتاد این یک هشدار است
Iran (Islamic Republic of)
فرهادی
۰۲:۴۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خدای دراین نیمه شب التماس میکنیم انانی که به شرکت حمل ونقل ابادان گل سرسبد شرکتها وبزرگترین حمل ونقل کشور وکارگران ورانندگان ان بخصوص دراین سه سال پرمشقت وسراسرظلم وستم خیانت کردن تا به اختلاس ودزدی خود ادامه دهند وحق کارگران راپایمال کردن وانانی که حمایت کورکورانه ازمدیرعامل حمایت کردن وبخاطر حق مشاوره مثل احسان عدل ظلم کردن را به سزای اعمال ننگین شان درهمین دنیا وبهمین زودی برسان ونگهدار تیم باشگاه خبرنگاران جوان که بی منت حمایت کردن باش وهمهی انانی که مستقیم وغر مستقیم شاهد این همه جنایت بودن ودم برنیاوردرا نیست ونابود بگردان بصوص مدیرعامل وسجاد کولی وند امین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
خدایاری
۰۱:۳۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
خدایا توخود شاهدوگواهی سه سال است مدیرعامل اصغرسلطانی تمام مزایای حقوق بیش از700نفرکارگروراننده راقطع کرده وخانم رضایی مدیرکل اداره کاراستان تهران بااینکه واقف به حقانیت کارگران بود ازستم او کورکورانه حمایت وپرونده شکایت ما کارگران را نزدیک دوسال است سرگردان نگه داشته وزره زره کارگران رازجرکش میکند خدیا تورا به ابروی حضرت محمد وآل محمد (ص)قسم ات میدهیم به عذاب الهی گرفتارشان کن برای اثبات حقایق میتوانید ازنماینده گان کارگران که برای احقاق حق گارگران تلاش کردن واخراج وباگرفتاری روزمره سخت زندگی دست وپنجه نرم میکنن مصاحبه ومدارک بخواهید تا به فاجعه وظلم وستم به ماکارگران اشناشوید اگر فردآزاده ومعتقدبه خدا وقانون ونظام پیدا شود جنایات رارسیدگی کند میتوان پرونده را به کارگردانی سپرد تا فیلم مستند بسازد ودرس عبرتی باشد برای آیندگان الله نگهدار مدیریت وکارکنان باشگاه خبرنگاران جوان که سنگ صبور ماکارگران شرکت ابادن شدید تشکرمیکنیم
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۶:۲۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
قابل توجه وزیرمحترم کار ،جناب دکترعبدالملکی ایا واقعا هنوز به قطعیت نرسیدی ودزدی ها براتون روشن نشده یا درزیرمجموعه شستا مشکلات زیاد است شرکت ابادان هیچ است؟؟برادر دکتر عزیز شرمنده که رک میگم مدیرعامل میگه اینها امدن بچه هستن
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۱:۱۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
واقعا حق داره بگه اینها بچه اند چراکه واقف بردزدی های وی درگذشته واختلاس های جدید هستن وادامه دارد هنوز بهش نگفتن بالای چشمتان ابرو
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
تشکرمیکنم ازاقای عسگری سرپرست هلدینگ سیمان تامین که گزارش ششماهه تحویل شده را تایید نکرد چون هیئت مدیره اونو تایید نکردن سراسر جعل خلاف واقع وچرت است وصرفا برای ردگم کنی وماندن برپست مدیریت بوده است قطعا وقتی متوجه شدن بهش برخورده ولی چرا اقدامی برای جایگزین نمیکند شک برانگیز است خدایی ناخواسته نکنه شماهم درموضوع فروش املاک موردی دارید حیا میکنی یا یااینکه شماهم تهدید نیسان ابی شده اید
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۷:۵۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
من ماندم هیئت مدیره شرکت ابادان چکاره اند اینها با چه جراتی اراجیف وامارهای چرت وصورتهای مالی راامضا میکنن شما طبق قانون تجارت مسئولیددرست دوره 8ساله گذشته کسی بکسی نبود اما این دولت شوخی نداره بوقتش درازمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
به مناسبت ورودش و اختلاس جدید باید چشم روشنی براش بفرستیم
Iran (Islamic Republic of)
فتا
۱۷:۵۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
تازه مدیرعامل شایعه انداخته با اقای رستمی دوست هستم متاسفم برای شستا ووزیرمحترم کار
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۰:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
تبریک میگویم به مدیرعامل جدید شسا که به میمنت ورود شان اختلاس جدید درشرکت ابادان ورق خورد
Iran (Islamic Republic of)
انارکی
۱۰:۴۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
ازباشگاه خبرنگاران جوان تشکر وتشکرلطفا اگرمیتوانید دوباره بیایید اختلاس ها را رسانه ای کنید کامیون هارا جمع کرده بفروشه
Iran (Islamic Republic of)
حنتدر
۱۸:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
شرمندم فکرکنم باشگاه هم ازتهدید های مدیرعامل ..بعیدمیدونم انها ااعتناکنن ولی چراوقت نمیگزارن این همه تخلف
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۵:۰۰ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
رونمایی ازاختلاسی جدید درشرکت ابادان ورق خورد وپای معاون بازرگانی دوباره درهدایت اختلاس هابازشد الله برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۰۱:۳۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سلام بهرام جون اختلاس ها ی معاون بازرگانی زنجیره ای بوده جدید نبوده که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
با سلام خدمت زحمتکشانه باشگاه مدیر عامل و اکثر مدیرانه دیگر مثل زنجیر به هم و صل هستن کوچکترین مدارکی نشان بدهی جای تشویق زندگی را تیره میکنن با پرسنل شرکت کردند هنوز هم ادامه دارد تازه از دهها تخلف یکیش را نشان داده حالا مثل پتران گاز به قرارداد حمل گندم بنادر رسیدگی کنید این نمونه کوچک هست تا بعدی خدا نگهدار
Iran (Islamic Republic of)
صداقت
۱۲:۱۰ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه کسی که حق کارگر و راننده رو پایمال میکنه . اخه بدبخت حق راننده و کارگر خوردن داره .
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۱:۲۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جناب مدیرعامل شرکت ابادان لطف کنید برای فهم سایرین درمورد سود ششماهه شرکت که متاسفانه هلدینگ تامین ازشما پذیرفت وبهه به وچه چه کرد توضیح بدهید مردم را چه فرض کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
باسلام اشتبا نکنید بعیده هلدینگ هم قبول کرده باشه هرکه آمارراببینه شاهد تقلب وبلوف میشه که سیا نمایی برای ماندگاری خودش زده البته توهین هم به مافوق هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
هیچی کرایه حمل راننده رو درامد خالص نشون دادیم و هلدینگ تامین هم که از حمل و نقل سردرنمی اورد از سود سرشار ما بهبه و چه چه کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
عجب .....
Iran (Islamic Republic of)
بایایی
۰۰:۵۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
مدیرست وخیرنگازان محترم خبرنگاران جوان اقدام بموقع شما باعث شداز1100میلیاردتومان اختلاس واخراج 200کارگزجلوگیری شود موقع ان فرارسیده یک باردیگرکمک کنید واختلاس های جدید را پیگیری رسانه ای کنید شما رابخون ریخته شهدا وشهید سلیمانی سرداردلها وبه جان امام خامنه ای قسم میدهیم کوتاهی نکتید مدا رک دزدی واختلاس وتقلب اشکارشخص مدیرعامل موجود است ومهیا برای گزارش باتشکرازطرف صدها کارگرتحت ظلم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۱۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
امیدماکارگران بعد ازخدا باشگاه خبرنگاران جوان است لطفا مساعدت کنیدنگزارید درسایه این دولت هم ظلم پایداربماند
Iran (Islamic Republic of)
Ftto
۱۷:۵۳ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
مدیرودست اندرکاران محترم باشگاه خبرنگاران تخلف اختلاس وتبعیض شرکت ابادان را چنانچه امکان دارد رابه اطلاع روابط عمومی وزارت کار به دلیل ارتباط موضوع انتقال دهیداختلاس میلیاردی جدید اتفاق افتاده وحراست شستا بازهم پشت گوش انداخته وتبعیض بیشرمانه درپرداخت مزایای پاداش برای تفرقه داخل شرکت خواهش دارد این مرتبه هم مساعت کنید بخاطرچندمیلیون بازنشسته تمین اجتمایی صاحبان سهام این شرکت که گرگ های دندان نیزپاره پاره اش کردن
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۰۲:۰۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
بلاخره بعد ازسه سال وحیاهوی تبلیغاتی وبلوف وآمارسازی مدیرعامل که نشان داد شرکت سوده شده وبه پاس زجمات کارکنان پاداش میخواهد بدهد همه فکرکردن سرعقل امدن وقصد جبران این همه ظلم درطول حدود سه سال دارد امروزانچه اتفاق افتاد شرم اوربود پرداخت سی درصد حقوق به عنوان پاداش انهم سیلیقه ای ودراختیار مدیر که به کارکنان قدیمی مبلغی جزیی داد وبه افرادنورچشمی چند برابر وتعیضی ناروا به راه انداخت واکثرارا مایوس کرد وچند هدف دنبال کرد زهرچشم کارگران قدیمی باج به جدید ها وتبلیغ برای خودخدا ازت نگذره پیرمرد پرحاشیه اونهایی که دزدی هاشون ثابت شده چند برابر داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
وزیرمحترم کاربرادر عزیز وجود مدیرعامل شرکت اباان با ومعاون بازرگانی ومدیردفتروی باعث شده چند صد نفربرابراطلاع ازانقلاب زده ومایوس شوند دزدان باخیال اسوده میچرند وکارگران سربه اسمان مشغول دعا برای سرنگونی انها وفکرکردن خدا شمابرادر انقلابی رافرستاده ریشه انها را بخشکانی اماچراباتاخیر
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۱۵:۴۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
خدا خدا خدا ریشه ظلم درشرکت آبادان بکن
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۱۳:۱۲ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
تو این شرکت واقعا کسی نیست به این تنخواه ها رسیدگی کنه تنخواه دارهای مالی و خدمات دارن غارت میکنند البته به پشت گرمی معا ون مالی اداری حراست هم که خوابه البته با اون وامی که گرفته سکوت می کنه وای به حال ما پرسنل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
یه سفره پهن کردن از رفقا و خوش و خرم در حال لفت و لیس هستن .چه اشکالی داره بردار فعلا که ابادان افتاده در دست تبهکاران اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
نقی
۱۱:۴۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
گل بود به سبزه اراسته شد وقتی مدیریت حراست 50میلیون به اسم وام ازدستان کثیف اختلاس گران میگیرد این سرنخ وبگیرید بروید سیاه چاله
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۱۴:۱۴ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آقا اگه مدرک دارین پشت سر معاون مالی اداری صحبت کنین فکر کنم خواب تشریف دارین یکی یه اشتباهی کرده به اون یکی چه مربوطه خواه زیر دست معاون مالی اداری باشه مدرک دارین رو کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
باشگاه خبرنگاران جوان همه اینها رو می شنوی - ظلم هاشون - حقوق های عجیب و غریب شون- اخراج قدیمی ها - استخدام دوستان و بستگان و .............. نمی خوای کاری کنی مسئولان و از خواب بیدار کنی که بیان ببینن تو ابادان چه خبره ؟ چرا نابود شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۰:۴۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
مدیرعامل 300ملیون میگیره تو اداره کار توسط دلالش اقای عدل هدیه بده نون کارگران را ببره هیات مدیره بی عرضه قبول کردن ومبلغی هم به خودشان داد اینطور میشه دیگه من اسنادش را دارم مرد تو این مملکت پیدا شه بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
خدا خدا خدا خدا
Iran (Islamic Republic of)
قهرمان
۱۵:۲۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
هر دم ازاین باغ بری می رسد شنیده شده است معاونت مالی ادرای به دوست شفیق خود مبلغ 50 میلیون تومان وام داده است خدایی کدام یکی از این پرسنل در طول سه سال گذشته از شرکت وام گرفته اند که شما به کسی که هنوز یکسال نشده آمده شرکت این مبلغ وام داده اید و از همه مهمتر اقساط آن را هم کم نمی کنید خدایی این پرسنل آبادان چقدر بدبخت شده اندو از آن طرف اضافه کار پرسنل انتظامات که حق زن بچه های آنها می باشد را کم می کنید
Iran (Islamic Republic of)
داور
۱۶:۳۱ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
قهرمان جان خدای بالای سر خودش شاهد این همه ظلم هست بموقع ریشه ظلم را می خشکاند
Iran (Islamic Republic of)
قربان
۱۴:۵۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
بگفته خوشون وقتی شرکت زیانده هستش . پس چرا اینقدر حقوق بعضی اقایون و .. باید اندازه کل پرسنل باشه . خدا جون کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
والله بخدا هرچند فرمایش شما درست باشه کارش هم سخت باشه حقوق 18میلیون زیاده این شرکت مگه طرح طبقه بندی مشاغل نداره چرا این همه اجحاف وتبعیض صاحبش هم مرده باشه والله گناه دارن کارگران دیگه که صبح تاشب دست وصورتشان روغنی است ورانندگانی که شبانه روز توجاده ها باهزارخطر دست وپنجه نرم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
حسادت نمیخواد .
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۷:۴۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
واقعا کار سخت و زیان اوری هستش . رضایت پیرمرد .
Iran (Islamic Republic of)
حییا
۰۹:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
پس حسادت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۹ ۱۷ آبان ۱۴۰۰
اخه چقدر هرچه هم گارسخت باشه با هم زیاد میگیره ؟درمقابل حقوق دیگران مساوی با جقوق سه نفره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۳۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
شاکی نیستیم وظایف سنگینی داره انجام میده رضایت پیرمرد 65ساله وهمزمان پست اداری ،دیروز حقوق استانداران 16میلیون تعیین شد کمی ازاین خانم کمتر اعتراض ما به کم وقطع کردن حقوق بقیه کارگران است ماه گذشته 1000ساعت ازما پرسنل انتظامات کم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
خداازانهایی که همه چیزراحق خودشان میخواهند وباعث ناراحتی دیگران میشن نگذره خبرنگاران محترم اگربراتون امکان داره یه برنامه برای حقون نجومی بگیران شرکت ابادان بسازید مغزتان سوت میکشد شما یه کمکی به وزیر کاربکنید تا راحت ترکاراین ازخدا بی خبرها را برسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
1000 ساعت از پرسنل انتظامات کم کرده - با حسادت هاش خانم طالبی و بعد از 15 سال اخراج کرد - از بی کفایتی اونقدر به دبیرخونه فشار اورد که یکی شون تلف شد- پس خدمات دیگه ای هم داره که کارگرا نمی بینن بقیه رو اخراج می که اضافه کار رو کم می کنه می زاره رو حقوق خودش و دور و بری هاش اونم با سه سال تجربه
Iran (Islamic Republic of)
حسود
۱۱:۰۲ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
حقوق سه نفردرشرکت که یکی خانم منشی است ازسال 98تا حالا 10080/درصد زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مگه بنده خدا کم خدمات ارائه می ده که از حقوقش شاکی می شین ؟ سه سال سابقه کم نیست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۳۴ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
فساد وتبعیض درشرکت ابادان بیداد میکند وباعث فقر شده لطفا رسیدگی کنید خبرنگاران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
سوال ازمدیرعامل شرکت ابادان حقوق مسئول دفتر شما با سه سال سابقه نزدیک 20میلیون است ایا روا نمیدانید کارگران با نزدیک 30سال درمشاغل سخت وزیان اورورانندگان بامسئولیت سخت حداکثر8میلیون دریافت کنن ؟.؟؟پس چرا همه ماهه کارمزد وحقوق انها کم وکمتر میشود؟حقوق خودتان قطعا باد سه برابر خانمک دفترتان باشد ؟میشه این تفاوت را پاسخ دهید سپاس
Iran (Islamic Republic of)
فدایی
۱۱:۱۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
انچه مسلم است روند جابجایی مدیران درحال اقدام است برادران وخواهران شاغل درشرکت ابادان توجه داشته باشید نظراکثریت فقط جاجایی نیست افراد باید بمانند پاسخگوی اعمال وخسارات به شرکت باشند پرونده ها اختلاس چی شد فروش داراییها چیشد چه اقدمی برای جبران شد ضررها را کی بایدپیگیری میکرد نکرد وخودشریک شد فقط رفتن دردی علاج نخواهد کرد همه باید پاسخگو باشند پرونده باید برود دادستانی وصدا وسیما پیگیری بشود 90/اتفتق افتاده التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
دوستان لطفا مطالبی که باعث زیان به شرکت شده را جمعبندی کنید اماده داشته باشیدهمین روزها شماره تلفن وادرس بازرس ویژه مستقردرتامین اجتماعی را به کلیه شرکت های شستا قراراست اطلاع رسانی کنن بدهیدحتما رسیدگی میشود ریز ودرشت حتی اگراحیانا وبه ندرت کارمثبت هم دیدید اطلاع بدهید اجرکم عندالله روابط عمومی شرکت ها باید اطلاع رسانی کنن
Iran (Islamic Republic of)
باقر
۰۹:۱۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سلام همه یک جوری سر کار هستن از اموال آبادان چیزی باقی نمانده ظاهر شرکتها و آخرش میخوان بگن نا کارآمد بود چون آبادان به همه جا بدهکار است با اموال بجا مانده فرسوده چون ایشون در همه زمینه ها در مرکز پایانه اسلامشهر بنادر شهرستانهای بنوعی تخلف دارد از نظر قرارداد بار و و و ولی فعلآ امروز و فردا میکنن که شاید چیزی مانده باشد شاید سازمان بازرسی بیاید ولی فکر نمیکنم چیزی مانده باشد فعلا داخل شرکت هم که مدیران و اطرافیانشان مشغولند
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۰:۳۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
درناامیدی بسی امید است پایان شب سیه سپید است صبرخدا بسیاراست ظلم وظالم پایدارنیست وبسزای اعمال خواهند رسید مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
متاسفانه کسی فکری برای اهش 100درصدی فوق العاده رانندگان شرکت ابادان نکرد وفقط به وعده بسنده کردن این کارضربه سنگینی به ناوگان وعملکرد شرکت خواهد زد وهرکس این تصمیم راگرفته هدفی غیر اززیان به شرکت ورفتن ررانندگان قدیمی نداشته وته کارهدف سوء استفاده داشته به هزاردلیل
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۴۷ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
این کاهش غیرقانونی وظلم وخدا وپیغمبروهیچکس راضی نیست سیاست کثیف است تارانندگان قدیمی بروند راننده جدید بیخبر کامیون بفرستن تعمیرکاه راننده جدید حق اعتراض نداره والااخر بخون هدف و
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۲۰ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
نقطه جالب درارائه این گزارش این است کل کرایه حمل های تجاری رابه حساب درامد اورده درصورتی که پرپرازاون مبلغ 6درصدیا8/درصددرامد شرکت است و
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۱۴:۱۹ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
گزارش عملکرد ششماهه اول 1400شرکت ابادان که مورد تایید قرارگرفته ساختگی است برخی مواردش امادگی دارم نقطه ضعف هارا توضیح ونقاط قوت را تقدیر نماییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
حراست شستا کجای کاراست؟حمایت اقای صادقیان معاون شرکت های لدینگ سیمان شستاازمدیرعامل شرکت حمل ونقل ابادان؟ سابقه این اقا را رسیدگی کردید!!؟؟خودنیازمند حمایت است لطفا بخاطرحفظابروی وزیر که شعارفساد ستیزی وپاک دستی دارد حرکتی کید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۷ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
کاملا درست است خوب پیدامیکنن همدیگر راقابل توجه وزیرمحترم کار
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۰:۳۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
حراست شستا هوشیار است ضرب شست اونها را بزودی خواهید دید صبورباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
خدایا ازظلم ودزدی وتبعیض درشرکت ابادان بتنگ امدیم وفریاد رسی ندیدیم خودت بفریادبرس
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۲ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
گل گفتی امین خدایا همه مدیران شستا دزدپرورعاشق مدیران بی کفایت وظالم هستند
Iran (Islamic Republic of)
تبار
۱۵:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بدینوسیله ازباشگاه خبرنگاران جوان تقاضاداریم مشکلات وظلم ای به کارگران شرکت ابادان را برای شستا ووزیرمحترم کار اصلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
تبار
۱۵:۵۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
بدینوسیله ازباشگاه خبرنگاران جوان تقاضاداریم مشکلات وظلم ای به کارگران شرکت ابادان را برای شستا ووزیرمحترم کار اصلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
سلام من خبرراندیدم ولی میدنم شرکت ابادان صاحب ندارد مدیرعامل پیرمرد66ساله اخیرا دچارالزایمروفراموشی شده سه مفسد دورشو گرفتن دنال کاروجیب مبارک خودشان هستن چرا یکی ازاعضای هیات مدیره که موظف هستن مسئولیت ندارند وفقط مترسک هستن هیات مدیره باید معاون بازرگانی باشد معاون عملیات وفنی باشد چرا حاشیه هستن ؟چرا کسی ازهیات مدیره این سوال را نمیپرسه ؟شما کجای کارید فقط میزوصندلی راچسبیدید هیات مدیره زیرنظرکولیوند وعالی وخانم کریمی هستن انها خط ومش تعیین میکنن برایشان بخدا من بارها وبارها بلحاظ نوع مسئولیتم به عینه دیدم لطفا ازانها مسئولیت بخواهید انها برابر قانون مسئولند تذکربدهید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۱۱ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
احسن به شما برادر یا خواهرمحترم اگرهیات مدیره جسارت داشتن ومتکی به قانون بودن حتی یک نفرشان اوضاعتفاوت بسیارداشت
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۱۰:۰۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
حالا درسته ما از اینها به علت ندادن سنوات و ظلم به ما ناراحتیم ولی خداییش گزارش بیست وسی به نفع شرکت آبادان بود که مشکلی در آرد نبود فقط جو سازی یک نانوای متخلف بود برای ما شرکت آبادان مهمه اینا میروند بالاخره ما هستیم به یاد قدیما شرکت بشه مال خودمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
ماشاالله هر روز تو اخبار و تلویزیون هست آبادان
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی
۰۰:۲۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
هفته اینده برنامه دیگه ای را اهد خواهید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
مدیریت ابادان باز هم در اخبار بیست و سی درخشید
وقتی مدیرعامل و معاون بازرگانی و استاااان ها و بقیه مجیزگوها فقط دنبال لابی و پست و مقام هستند و از نظارت به حمل و نقل غافل
این می شه که گزارشگر می ره و از وضعیت حمل ارد خوزستان گزارش می گیره و مقصر کسی نیست جز ابادان بی صاحب
بیچاره ابادان بیچاره ابادان
Iran (Islamic Republic of)
جوادی
۲۲:۳۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
با معرفی دکتررستمی به سمت مدیرعامل شستا به توسط یکی ازافرادشرکت که ظاهرا رتباط یانسبتی با ایشان دارد مدیرعامل شرکت ابادان بدنبال رایزنی است کورخونده وزیر محترم کارقبلا دستور رسیدگی به تخلفات وجایگزین واعمال قانون صادرکرده اند بازرسی کل کشورودیوان محاسبات شروع به رسییدگی کردن اوین ارزوی کارگران است به یاری حق تعالی اگر باشگاه خبرنگاران بک حرکت بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۷ آبان ۱۴۰۰
فقروفساد وتبعیض وزیرمحترم کاربپاخیز شرکت ابادان شده لانه افرادفاسد وبجامانده ازتیم مدیریت اختلاسگر گذشته وحال باشگاه محترم خبرنگاران جوان حمایت حمایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
با سلام و احترام به باشگاه جوان با علم به اینکه میدانم کسی برسی نمیکند ولی باید عرض کنم این همه سند سازی در شرکت هزینه های سرسام آوردی که داخل شرکت انجام میشود ولی با آمدن آقای رئیسی هم آب از آب تکان نخورد دیگر ناامید شدیم چون عده ای که راس کارن آشنا دارن و هیچ نگرانی هم ندارن ولی اگر هم بخواهند رسیدگی بکنن تا شرکت قبل را با حال مقایسه بکنن معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسماندنی
۱۹:۴۷ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
با سلام وبا تشکر از باشگاه منتظر بودیم با آمدن آقای رئیسی لااقل شخصی بیاید که این همه پولشویی را به راحتی با سوال کردن از کارگران پیدا کند ولی نه کسی آمد نه این مدیران وعده ای از پرسنل دست از تخلفات کشیدن تاز ه راحتتر به تخلفاتشان ادامه میدهند مثل اینکه اطمینان دارن کسی نمیاید که به فروش زمینها و حواله ها ی به مقصد نرسیده و و رسیدگی کند این را میدانیم فعلا ستم میکنند ما هم به امید ان روز که رسیدگی میشود شاید
Iran (Islamic Republic of)
نشناس
۱۴:۵۰ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
وقتی حکم اقای سیف بانک مرکزی رادیدم اونی که زندگی کل مردم راسیاه کرد دیگه پشیمان شدم دزدی مدیران شرکت حمل ونقل ابادان که چند میلیاردناقابله جرم وجریمه ای انچمان نداردکه پس چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
نشناس
۱۴:۵۰ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
وقتی حکم اقای سیف بانک مرکزی رادیدم اونی که زندگی کل مردم راسیاه کرد دیگه پشیمان شدم دزدی مدیران شرکت حمل ونقل ابادان که چند میلیاردناقابله جرم وجریمه ای انچمان نداردکه پس چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
سلام همکاران هررور شاهد ظلم وستم ودزدی وذره ذره اب شدن شرکتیم تعدادی اندک انقدرسوء استفده ازموقعیت بی سامان شرکت وضعف مدیریت کردن ودنبال تفرقه هستند بقیه شما کارکنان پریشان هستید بدانید هیچ وقت ظلم پایدار نیست طولانی شد اما پایانش حتمی است به همین زودی زود ناامید نشوید خدا باصابری است واین طولانی شدن ریشهکن شدن ظلم وفساد هم تقدیروحکمت خداست اتحاد خود راحفظ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
قربون حکمت خدا برم این چه حکمتیه این همه به ظالمان فرصت میده هرروز که برخی مدیران وارد شرکت میشوند استر ونگرانی کارکنان اضافه میشه مدیران شستا مدیون ترمیشن چرا ول کردن این شرکت را
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۱۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
دقیقا مراقب باشید دارن تفرقه میندازن بین کارمندها خیلیارو اجیر کردن برای اینکارا تو قسمتها ازین نفرات زیادن مراقب باشید اتحاد داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
مواظب حیله و تفرقه دشمنان باشید . دوباره دارن تفرقه افکنی میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
بزرگوار شما که ناشناس پیام دادی حالا ما زمرمه میکنیم امیدواریم که مثل بقیه موارد نشه چون تا حالا دوساله هر چی اعلام شد برعکسش شد ببینیم این سری چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
تا حلا دوساله نه شورا ونه کسی دیگرقولی به کسی نداده راه چاره برای جلوگیری ازجور وستم پناه اوردن به قانون بود وماهم دست به دامان قانون شدیم خدا راشکرکسانی که پول گرفتن وحقوق کارگران راماست مالی کردن شناسایی شدن صبرکنید خاهید دید خیانتکاران چگونه ذلیل میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
بزرگوار خوبه زمزمه کن تا بحال ندیدم کسی قولی داده باشه حتی بچه های شورا ،ولی بدون حق برباطل پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۱۰:۳۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
دورود به شرف شما واقعا گل گفتی این بوی گل و سوسن چی شد ما رسمی ها را که این شورای نابکار بیچاره کرد آخه یکی نیست بگوید چرا با روح روان این پرسنل بازی میکنید رای آقای ذولفقاری آمد با سالی یکماه رای دیگر پرسنل باز نشسته که شکایت کرده بودند هم آمد با سالی یک ماه یک مورد ی که شما شورایها برای این پرسنل قدم برداشته اید را عنوان کنید هر چی بوده فقط میخواستید برای خودتان باشد تو خدا حالا که دیگر کاره ای نیستید دست بردارید و بگذارید دیگر پرسنل در آرامش باشند که اگر در کنار مدیر عامل محترم کار می کردید وضعیت پرسنل خیلی خیلی بهتر از اینها بود خدا از شماها نگذرد و این پرسنل باید دانا و بینا شده باشند که با طناب پوسیده توی چاه نیفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
چی شد پس ما هر رورز روزی سه بار بوی گل سوسنو داریم میخونیم خبری نشد که نکنه اینم مثل اون مواردی بود که به ضرر پرسنل شد که با طناب پوسیده شما شوراییها تو چاه رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
قدری تحمل کن دهه فجر نزدیک است مبارزه با ظلم وظالم تاوان دارد اما درنهایت حق برباطل پییروزاسنت سرودرا نگفتیم بخون گفتیم زمزمه کن بعد چرا باخط خودت پیام ندادی؟
Iran (Islamic Republic of)
گلی
۱۳:۱۹ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
اقایان مدیران قبلی وفعلی شستا شرکت حمل ونقل ابادان چه گناهی مرتکب شده اینچنین خوارش کردید ازروزی که سهام ان به شستا واگذارشده فقط ادم های دزد میفرستی بران مدیریت کند این مدیی که جالا هست ازهمه بدترتیشه به ریشه شرکت زده طوری که نشان میدهد شماها یاشریک دزدی وجنایات اوهستید یاازاوترس دارید اقایان بهرطورداره شرکت ،بیت المال ،حقوق بازنشستگان واعصاب کارکنان ورانندگان دردنابود میشود بخودبیایید کاری کنید پاسخگو خیانت ها باشه وعلاوه برجبران ضررباید بره پشت میله های زندان تا درس عبرتی باشه برای آیندگان تاشرکت را حیاط خلوت ندانن این شرکت حیف است برای دولت وشستا وکشور مثمرثمرخواهدبودنقش این شرکت درجنگ تحمیلی حمل کالاهای اساسی وکوپنی واعتصابات وزلزله وسیل و....رابررسی کنید بعنوان بازوی دولت بوده مواب باشید خودتان رامدیون دفاع ازاین مدیرعامل بی کفایت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
سلام برادر انشاا.. که دست دزدان و ظالمان نون بر از سر شرکت ابادان کوتاه بشه . تا دوباره ابادان را اباد ببینیم . خدا لعنتشون کنه .
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۱:۴۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
سلام برادران سرود بوی گل وسوسن ویاسمن امد رازمزمه فرمایید تافراموش نکنیم من یادم رفته هرکس توخاطرش هست بزاره تا باهم بهمین زودی بخونیم انشاالله همه باهم کوشش کنیم شرکت ابادان راآباد ومحبت وصمیمیت دوباره درشرکت برقراروشرکت راازازلوس دزدان ونان بران ومتقلبان کثیف پاک وبیاری خداوند شعار(آبادان پیشرو درصنعت حمل ونقل )که سالها شرکت آبادان درسطح کشور ومنطقه پیشرو وسرامد بود را مجددااحیاء کنیم باهمت ودعای خیرهمگی شما همکاران عزیز وگرانقدرارادتمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
اینا برن همه شرکت و شیرینی بدیم انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ مهر ۱۴۰۰
درود برادر امیدوازمون کردی هرچند بسیارسختی کشیدی زیربارخفت وزود نرفتی دعا میکنیم زودتر شرهمه نامردان ونون بران ازشرکت کوتا بشه وبه زندان برون چون چند سال است زندگی همه کارگران رازندان سیاه کردن
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۱۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
ازاول دهه 90که دزدی واختلاس درشرکت ابادان بنیان گذاشته ورسما آشکارا تخلف واختلاس جزئی ازوظایف مدیران شد کارکنان آرزو بدل مانند یکی ازآنها را محاکمه کنن اما فقط به عزل وبرکناری بعد ازپرواربندی اکتفامیشود لذاازدولت جناب اقای دکتررییسی دولت مردمی وفسادستیز عاجزانه استدعاداریم براساس قانون وبرای رضای خداودل شکسته کارگران که سالهاست شاهد این همه دزدی وظلم بوده اند مدیران شرکت بخصوص مدیرعامل ومعاون بازرگانی که اختلاس وتخلفاتش توسط بازرسی کل کشور اثبات شده دردادگاه علنا محاکمه وخسارات به بیت المال واموال عمومی راازداراییهای نها بنفع شرکت ضبط وبابت این هه خسارات روحی وروانی ب کارگران اشد مجازات تعیین نمایندوگذارند به برکناری بسنده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خدایا خسته شدیم ازدیدن دزدی ،اختلاس ظلم به مظلوم وکارگرانی که توزم وگزانی وب قانونی مجبوزشان کرده سکوت کنن به توپناه میبریم وشکایت مدیران شستا ومدیرانحراست وبازرسی کل کشور ودیوان محاسبات دیدن شنیدن وکاری نکردن بدرگاهت میکنیم توخودت بسزای اعمال واشدمجازات بزسانیدازطرف کل کارکنان شرکت حمل ونقل بین المللی آبادان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
چندسال پیش درس های قران اقای قرائتی رامیدیدم یه جمله ازتفسیرایه قران گفتند فراموش کردم عینا جمله را بگم ولی معنی ان این بود ای انسان نکنه بخاطرانسان وپست ومقام وپارتی خدا را فراموش کنید بخدا خیلی ازمدیران شستا حراست بازرسی بخاطروزیر خدا رافراموش کردن اقای ح....م..ی وعده من وشما ....اقای رضوانی فر و...
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۰:۱۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
لعنت خدا برانانی که دزدی وظلم دیدن وسکوت کردن آمین یارب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
صدای کارگران ابادان را می شنوید
خدا کجاست
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۳:۲۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
دوست عزیزخدا صدای مظلومیت ماکارگران راشنیده اماداره اونهایی که مسئول رسیدگی هستند راامتحان میکه صبرخدا زیادوچوب خداصدا نداره دوستان حراست شستا وبازرسی کل کشور به خودخدا دوا نداره اهای اقایانی که شنیدید،دیدیدوبه یقین رسیدید ومصلحت اندیشی کردید که اگه حقیقت بگیم اقای وزیرناراحت میشه یا مدیرعامل گفته بابیت رهبری ارتباط داره شایدراست بگه ول کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
اینقدرپیام دادیم ودزدی هارا گفتیم فایده نداشت مدیرعامل جسارتش بیشترشد وعلنا ادامه میده تازه بزاش هم مستند سازی میکنه تمام تخلفات رامتوجه شد وماست مالی کرد حراست هم کاملا فرصت دراختیارش گزاشت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۰
چرا پیامهای منو انتشار نمیدید چون حقیقته ثبت نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۲:۰۱ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
اعتراض رانندگان شرکت حمل ونقل ایادان به کاهش درص درصد ارکرد وارسال بیمه کارگری برایشان وبیمه پایین شخص ثالث کامیونها ،با کاهش درصد دنبال خروج راننده گان قدیمی که به شرکت عرق دارند وازوضعیت کامیونا باخبرند دیگه کلاسرشان نمیره ولی راننده جدید بیاید تابفهمد دنیادست کیه کلی فاکتوربخوربخور درست میکنن مگه میشه یکباره ازسال83دصدراننده هااز16/به21/رسیده به3/قزبون صبرت خدابیچاره رانندگان که نیت اینهارا نمیدانن حالا هفته دیگه این چندنفرکه به نمایندگی حرف زدن اخراج میشن وقتی نماینده کارگران شورا راشش ماهه اخراج کردن وای بحال این بدبخت ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
بدینوسیله ازتیم باشگاه خبرنگاران جوان سنگ صبوران کارکنان شرکت آبادان تشکر مینمایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مدیران وخبرنگاران ارجمند سایت شما شده محل دردودل وعقده خالی کردن ما کارکنان ،کارگران ورانندگان میدونیم شماهم بادیدن این همه ظلم ناراحت میشوید ولی درحیطه وظیفه شمانیست اقدامی کنید رسالت شما چیزدیگه ای است درست اما انتظارهم داریم به وسیله ارتباطی که دارید حداقلش روابط عمومی وزارت کاررادرجریان بگذارید تااین کامنت هارابررسی کنن ازاین ها میتوان جلودزدی وظلم راگرفت وخاتمه دادبه انها مگه یک فرد چقدرقدرت دارد ک این همه مصیبت درست کرده وکسی جرآت یک تذکرهم به اون نداره چرا مگه مملکت بی صاحب است ان این همه کارگروراننده را بریده وبیت المال راخودتان دیدید حراج کرده وراست راست میگرده !!؟؟ایرادکارکجاست حالاکه دولت فسادستیز هم روی کاره پس چرارسیدگی نمیشه فقط شما میتونید انعکاس بدید حداقل به دفتررهبری معظم انقلاب اگراونجاهم نفوذنکرده باشن ممنوننتان
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۳:۱۷ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
این مدیرعامل چون میدونه خلاف زیاد کرده رفتنی است میخواد بعدازخودش شرکتی باقی نمانه راننده هارااززندکی ساقط کرده تا بزارن برن دوباره راننده جدید بیاره فاکتورخرید وتعمیرکسی نفهمه الله برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
باسلام و تشکر از باشگاه ما رانندگان شرکت ابادان درگیر محاسبات درصد کارد کرد راننده که از بیست و یک درصد به سه درصد کاهش یافته امکان جبران مخارج زندگی فقری هم هم نداریم و باعث بدهکاری فروان به شرکت میشویم و ضمنا حق بیمه کارگری رد شده و کسی بیمه رانندگی رد نمیشه و بیمه کامیوت که هفت میلیون تومان از جانب شرکت میشود خسارت یک ایینه ماشین معمولی هم نمیشود و به هر مسعولین که مراجعه میشود جواب تحویل کامیون و رفتن از شرکت را میگویند لطفا بداد این قشر زحمت کش رسیده برسید
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۱۳:۳۲ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
مدیرعامل ازاین اجحاف بی خبراست اگرچنین است اطلاع دهید رسیدگی خواهند کردمطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
بدینوسیله ازخبرنگارومدیریت محترم باشگاه جوان خواهش دارم یکباردیگر موضوع مطالبات کارگری شرکت ابادان که دربند2پاسخ ان شرکت تکذیب کرده ودروغ گفته را بررسی کنید بخدا مزایای حقوق 25-30ساله 99درصد کارگران راقطع کرده مدارکش هست شمارابخدا همین یک مورد را پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۰:۳۱ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
29سال وحدود چهارماه درسخت ترین شغل کارگرفنی رشرکت حمل ونقل بین المللی ابادان کارکردم چون سوادنداشتم بیمه ام چندسال کارگرساده ردکردن وقتی متوجه شدم کارازکارگذشته بود ونتوانستم باسختی کاربازنشسته شوم باشش سرعائله باحقوقی اچیز91بازنشته شدم هنوزحقوقم 5ملیون نیست مدیراداری راکه نزاشت کارم درست شودنرین کردم میگن سرطان گرفته وبلایی دیگه سرش امده ولی من 3تامهندس ودوتا دبیرتحویل جامعه دادم باحقوق کم وی هلال وقتی امدم بیرون گفتن برای سهام شرکت سهامداری کلی ازسنواتم کم کردن شیش هفت میلیون حالا فهمیم کمترین امتیازرامن گرفتم 49امتیازاون مدیراداری 260امتیازتفاوت چقدرجالبه ازهرکس میپرسم حالا میگن این مدیرعامل هم سهام هارا کرده سود اگرشرکت بده یعنی هیچ اون پول هاهم باختیم شما بگید حقق من خوردن داره چه نفرینی بکنم برای مدیرعامل حالاگفتن شما به درد مامیرسیدلطفا شکایت من هم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشتاس
۱۷:۲۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
اقای محمدی جان فقط تونیستی خیلی هامون اینجوری هستیم مدیران کاری نمیکنن واگذارکنیم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۸:۱۸ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
عجب زمانه ای شده عجب بلایی سرت امده شرکت بزرگ آبادان که افتادی بدست عالی بازوربازو کولیوند با سعروجادو وکریمی باچشم وابرو این چنین دارن خارورنجورت میکنن ،درعجبم هیچ کس هم بدادت نمیرسه چه قدرتی داره این رمال اینو الکی نمیگم موضوع رمالی سابقه داره وکولیوند برای مدیرعامل نگون بخت قبلی پیداکرده بود بازرسی ردیابی کرداونم گفته بود پول که پس نمیدم میخواید دوباره براتون جادووجنبل کنم دوباره انجام داده اینبارگرفته چون با این همه مشکلات کسی حریفشون نمیشه بتازای اصغرخان وقتی صبرخدا تمام بشه واه این همه مظلوم وبچه جداشده ازمادرانهم بخاطرظلم توواخراج پدروفروپاسی زندگی هاحیحات چکارکردی واگذارت کردیم بخود خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خبرنگارمحترم هفته اینده تعدادی ازکارگران شاغل وبازنشسته واخراج شده بناحق شرکت آبادان میخان برن جلوی شستا دردشان را بگوین ایا ازشما دعوت کنیم میتوانید دجمع ماحاضرشوید وصدای مارابگوش مسئولین برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
همین جا اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۱:۳۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
رونمایی ازشمس توسط مدیریت درچندماه گذشته ،امروزنیزسامانه راهبردی شمس توسط وزارت دفاع رونمایی شد ،امیدوارم شمس مامتوجه باشه هدف ودردهمه مایکی است وامامزاده ای که دخیل بسته تابحال کور کرده شفانداده همکارهارامجبوربه امضاء گرفتن نکن اگرماهاست من واقای محمدپورحقوق نداریم بیمه هامون قطع است فقط نخواستیم زیربارخفت وپایمال نمودن حق وحقوق شمابریم وگرنه زرنگ ترازشما هاوبلدبودیم وچراغ سبزبه پیشنهادهای وسوسه انگیز نشان میدادیم وضع طوری دیگه ای بود اما سرحق وحقوق همکارهامون معامله وسکوت نکردیم ونخواهیم کرد وایستاده ایم تاسرنگونی ظالم با توکل به خدا وپشتیبانی شما همکاران قدردان محترم پیروزی حق برباطل نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۵۵ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
سپاسگزاربه امید ان روز وبرگشت دوباره حق واجرای قانون دراین شرکت که درحال حاضرزورحکم فرماست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۱۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۰
درور براعضای شورا دم تان گرم همه کارگران میدونن مردانگی کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا این پیام راهرطوری شده به اقای دکتررییسی ودکترعبدالملکی برسانید "مردم خسته ودلسرد ازانتخابات بودن باپیام رهبری وشعارهای شما یکباردیگربه پای صندوق ها امدن نه برای تقییراوضاع مملکت بزودی بلکه برای مبارزه بافساد وظلم که انهم اثبات کردید نتوانستید دوماه گذشت استاددزدی دستتان رسید امایچ کاری نکردید چندمیلیون نفرشاغل ووابسته به شستا که نظاره گردزدی وظلم بودن وبه امیدی به شمارای دادن را مایوس کردید عده ای انگشت شمار مانده اند وامید به اقدام شما دارند انها راهم ناامید نکنید دزدی ها که عیان است پس منتظر چه هستید
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۰۰:۱۱ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
تنهاراه حل مشکلات شرکت ابادان ورود مجدد باشگاه محترم خبرنگاران جوان است وبس باتوجه به صحبت های ریاست محترم جدید رسانه ملی ماتعداد 700نفرکارگرشاغلدرسراسر کشوروتعداد520 نفربازنشسته مال باخته وعمروجوانی داده بیش از130نفراخراج شده بی گناه التماس میکنیم یک باردیگر نگاهی باعنوان شرکت ابادان قبل ازواگذاری به شستا وعد ازواگذاری وآبادان 98تا1400بیندازید وگزارشی تهیه وپخش کنید .هرچند گزارشی غمگین میشود ولی شاید عده ای که مسئول هستند ازخواب بیدارشوند بخصوص شستا چیها وحراست شستا که بیدارشدنش کاراسانی نیست اجرکم عندالله
آخرین اخبار