اعزام ۳ اکیپ از آتش نشانی تبریز برای کمک به اطفاء حریق در مراتع مشرف به جنگل‌های ارسباران

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اعزام سه اکیپ از آتش نشانی تبریز برای کمک به اطفاء حریق در مراتع مشرف به جنگل‌های ارسباران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیرضا زبردست سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در تشریح این خبر اظهار کرد: بنابه دستور شهردار تبریز، اکیپ حدودا ۱۵ نفری از نیرو‌های مجرب سازمان آتش نشانی تبریز با امکانات مجهز به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند.

او با بیان اینکه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در اطفاء آتش سوزی سال گذشته در جنگل‌های ارسباران نیز نقش پررنگی داشت، خاطرنشان کرد: مقرر شده است تا امکانات مخصوصی مانند هلیکوپتر بسکت‌دار برای آتش سوزی‌های خارج از شهر خریداری شود.

او اضافه کرد: مجوز‌های لازم از وزارت دفاع و دستگاه‌های مربوطه کسب شده و با سازندگان آن نیز صحبت‌هایی شده و به زودی خریداری خواهد شد.

زبردست در بخش پایانی سخنانش با اشاره به حضور نیرو‌های آتش نشانی در حوادث بزرگ در طول سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: نیرو‌های سازمان آتش نشانی تبریز همیشه در حالت آماده باش قرار داشته و به صورت سه شیفته فعالیت می‌کنند و هر سه شیفت در مواقع بحرانی آمادگی کامل را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمد
۰۲:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۹
جنگلهای زاگرس و خوزستان که اینهمه سوختند و حتی شهید از نیروهای مردمی داده شد نیاز مند هلیکوپتر و امکانات نیسن واقعن؟