سید احمد خمینی از بهبود وضعیت جسمانی مادربزرگش خبر داد

سید احمد خمینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش از بهبود وضعیت جسمی مادربزرگش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد خمینی نتیجه امام خمینی (ره) پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد و تصویری از عیادت پدرش سید حسن خمینی با مادربزرگش فاطمه طباطبایی را به اشتراک گذاشت.

خمینی در این پست نوشت که حال جسمانی مادربرزگش که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده بود بهبود یافته و در حال حاضر در وضعیت رضایت‌بخشی قرار دارد. او نکاتی را درباره وضعیت بیارستان مسیح دانشوری و شیوع ویروس کرونا در کشور به مخاطبانش یادآور شد.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط نتیجه امام خمینی (ره) را مشاهده می‌کنید:

" چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم
نخست اینکه به لطف خدا و با دعای خیر دوستان حال مادربزرگم بسیار رضایت بخش است و جا دارد از لطف همه دوستان تشکر کنم
و نکته دوم آنکه شاید تا این روز‌ها که از بد روزگار گذرم به بیمارستان مسیح دانشوری افتاده و بیشتر با فضای بیماران کرونایی آشنا می‌شوم، از برخی مسایٔل، آن چنان که باید غافل بودم. البته همه‌ی ما این نکات را می‌شنیدیم، ولی آنچه در اثر احساس حاصل می‌شود هرگز به اندازه شنیده‌ها نیست.
‎ کرونا را جدی بگیرید. بیماری مرموز و ناشناخته‌ای است که هیچ معلوم نمی‌کند که با بیمار چه می‌کند و گویی در هر کس به گونه‌ای رخ می‌نماید
واقعا جدی بگیرید.
‎و نکته‌ی سوم اینکه قدردان پزشکان و پرستاران و همه خدمتگزاران در بیمارستان‌ها باشید. کار ایشان در این روز‌ها واقعا جهادی ارزشمند است و می‌تواند چونان عبادتی عظیم به حساب آید.
عکس: خانم شیخ زاده از زحمت کش‌ترین پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری "

نتیجه امام خمینی (ره) از بهبود وضعیت جسمانی مادربزرگش خبر داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.