نمایش قدرت کرونا در مازندران

۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بستری شدن ۲۶۳ بیمار کووید ۱۹،بیست و چهار ساعت گذشته در بیمارستان‌های مازندران، شمار بستری شدگان استان  با افزایش ۷۳ نفری، به یکهزار و ۱۵۴ نفر رسید.

بستری ۲۱۴ بیمار جدید در بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۴ بیمار جدید مبتلا به  کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و در همین مدت ۱۵۸ نفر نیز بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

او افزود: ۹۴۰ نفر از بیماران کرونایی در تخت‌های بیمارستانی، تحت درمان و مداوا هستند.

بیشتر بخوانید:

دکتر موسوی گفت:استفاده از ماسک را یکی از جدی‌ترین و بهترین روش برای پیشگیری اولیه از بیماری کرونا دانست و تاکید کرد، برگزاری هرگونه مراسمی که با تجمعات افراد همراه باشد ممنوع است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: متاسفانه بیشتر انتقال‌ها در زمانی صورت گرفته که فرد هیچ علائمی نداشته و در ارتباط با اعضای خانواده و دورهمی‌ها این ویروس را انتشار داده است.

افزایش بیماران با علائم تنفسی حاد در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۴۹ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ،گفت: ۲۹ بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۱۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.