هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح بیمارستان جدید سینای زرند بعد از ۱۳ سال

فرماندار زرند با بیان اینکه بالای ۹۵ درصد تجهیزات بیمارستان جدید سینای زرند نصب شده است، گفت: این بیمارستان، هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده، فرماندار زرند با بیان اینکه بالای ۹۵ درصد تجهیزات بیمارستان جدید سینای شهرستان زرند نصب و تجهیز شده است، از بهره برداری این بیمارستان حداکثر تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در دیدار با مهندس محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی (پیمانکار) و دکتر علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بهره بردار) در خصوص بهره برداری از بیمارستان در آینده‌ای بسیار نزدیک تصمیم گیری شد.

او با بیان اینکه هم اکنون تمامی مراحل ریزه کاری به عهده پیمانکار ساخت ساختمان و تاسیسات بیمارستان به انجام رسیده است، از نصب و تجهیز بالای ۹۵ درصدی تجهیزات پزشکی در چهار بخش داخلی، زنان و زایمان، جراحی، کودکان و نوزادان و هشت باب اطاق عمل، اورژانس، درمانگاه و مراقبت‌های ویژه، خبرداد.

صادق زاده با اشاره به مجهز بودن این بیمارستان تخصصی در شهر زرند، افزود: تمامی نیاز‌های درمانی شهرستان زرند در این بیمارستان دیده شده است و با راه اندازی این بیمارستان، بخش عمده‌ای از نیاز‌های شهرستان زرند و شهرستان‌های همجوار نیز برطرف خواهد شد.

او تحریم‌های ظالمانه، شرایط اقتصادی و نبود پیگیری و سماجت در مطالبه گری مدیران را از مهم‌ترین عوامل وقفه طولانی در ساخت این بیمارستان از سال ۸۶ تاکنون عنوان و بیان کرد: این بیمارستان با وجود شرایط بد اقتصادی روز جامعه و تحریم‌های گوناگون در بخش تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستانی، با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان، حداکثر تا هفته دولت امسال افتتاح می شود. 

فرماندار شهرستان زرند ضمن قدردانی از همکاری شهرداری و شورای شهر زرند با پیمانکار ساخت بیمارستان در صدور گواهی پایان کار مرکز درمانی سینا، بیان کرد: در دیدار با مهندس علیزاده معاون وزیر (پیمانکار) بر رفع نواقص بسیار جزیی ساختمانی در  کوتاه ترین زمان ممکن تاکید شد و در دیدار با دکتر حقدوست، معاون وزیر بهداشت در خصوص زمان بندی بهره برداری و نصب باقیمانده تجهیزات پزشکی بیمارستان بحث و تبادل و نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار