تور‌های گردشگری لرستان تا پنجم مردادماه تعطیل شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور پیشگری از شیوع ویروس کرونا تمام تور‌های گردشگری این استان تا پنجم مردادماه اینده تعطیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: به منظور پیشگری از شیوع ویروس کرونا تمام تور‌های گردشگری این استان تا پنجم مردادماه اینده تعطیل شد.

سید امین قاسمی  اعلام کرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی بیماری کرونا که به ریاست استاندار برگزار شد فعالیت تمامی تور‌های گردشگری در لرستان تاپنجم مرداد ماه ممنوع خواهد بود.

او با بیان اینکه بیشتر شهر‌های لرستان در حال حاضر در وضعیت قرمز یا هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارند، افزود: این محدودیت‌ها به منظور حفظ سلامت مردم و گردشگران اعمال شده و انتظار می‌رود فعالان گردشگری و مردم نیز همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

قاسمی بر رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا در تأسیسات گردشگری تاکید و بیان کرد: با متخلفان در این زمینه برخورد جدی خواهد شد.

او  گفت: همچنین در ایام شیوع کرونا به یکهزار و ۹۴۶ مورد تاسیسات گردشگری اخطار داده شد و ۵۸۴ مورد نیز بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌ها تعطیل شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.