بازداشت معترضان صهیونیست در قدس و تل‌آویو

پلیس رژیم صهیونیستی شماری از معترضان به اقدامات و سیاست‌های نخست‌وزیر این رژیم را در تظاهرات قدس اشغالی و تل‌آویو بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی روز شنبه از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن معترضان از اطراف اقامتگاه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، استفاده کردند.

اعتراضات علیه نتانیاهو در ارتباط با فساد وی و نحوه مدیریت بحران ویروس کرونا افزایش یافته است. صهیونیست‌ها که از افزایش بیکاری، بالا رفتن شدید موارد کووید-۱۹ و اعمال مجدد محدودیت‌ها برای مهار ویروس کرونا لطمه خورده‌اند، تقریبا هر روز در اعتراض به کابینه به خیابان‌ها ریخته‌اند.

خشم عمومی به علت اتهام فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد، تشدید شده است.

در قدس، صد‌ها نفر در مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع و سپس در خیابان‌ها تظاهرات کردند. معترضان خواستار استعفای نتانیاهو شدند. پلیس از ماشین‌های آب پاش برای متفرق کردن جمعیت استفاده کرد و دست کم دو نفر دستگیر شدند.

در تل‌آویو، هزاران نفر در تجمعی کنار ساحل شرکت کردند و خواستار بهبود کمک کابینه به کسب و کار‌های آسیب دیده به علت محدودیت‌های کرونایی و به افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند، شدند.

یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد پلیس در تل‌آویو از گاز اشک‌آور برای متفرق کردن معترضان که در خیابان‌ها تظاهرات کردند، استفاده کرد. این شبکه تلویزیونی همچنین تصاویری از درگیری با پلیس پخش کرد.

پلیس اعلام کرد دستگیری‌هایی در این تظاهرات انجام شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ای عجب مش رجب !!! اینها رو باش توی کشور اشغالی که مال اینها نیست 70 سال توش ظلم و ستم کردند به مومنین مسلمین در کشور فلسطینیهای مظلوم حالا این صهیونیستها ریختن بهم و از فساد نخست وزیرشون میگن ارواح ننه و عمشون همشون مجرمن همشون فاسدن ایراد از نخست وزیرشون میگیرن که مثل خودشونه نکبتها شده شبیه فیلمهای دزدان دریایی که توی کشتی دزدان دریایی بخاطر سهم بیشتر از ثروتهای دزدیده شده و غارتگریهاشون با همدیگر می جنگند و دست به شورش می زنند نکبتهای دزدان غارتگران جنایتکاران کودک کشان کودک آزاران مظلوم کشان عوضی الان بهترین فرصت و بهترین موقعیته که باید امت واحده رسول الله ص امت حزب الله از آن استفاده کنه و با اقتدار و قدرت عمل کند و حمله گسترده کند و قدس شریف و فلسطین مظلوم اشغالی رو آزاد کند از دست این سفاکان پست فطرتان پروهای وحشی شیطان صفت الان وقتشه که ضربه جبران ناپذیری بخورن برای همیشه این صهیونیستهای کثیف زالو صفت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار