حماس حمله اخیر رژیم صهیونیستی به پایتخت سوریه را محکوم کرد

جنبش حماس امروز سه شنبه در بیانیه‌ای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به پایتخت سوریه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المصدر نیوز، جنبش حماس امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق، پایتخت سوریه، این رژیم را «زورگو و قلدرمآب» توصیف کرد.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت: دشمن صهیونیست با بمباران مجدد مناطقی در سوریه، به سیاست زورگویانه و قلدرمابانه در سراسر منطقه ادامه می‌دهد. این رژیم که پایه آن تهاجم و اشغال مداوم علیه ملت‌های عرب ماست، اقدامات خود را متوقف نخواهد کرد مگر با پایان دادن به طرح هایش در کشور‌های عربی و تمام سرزمین فلسطین.

حماس نخستین جنبش و حزب سیاسی در میان کشور‌های عربی است که حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرده است.

خبرگزاری دولتی روسیه شب گذشته از مقابله پدافند هوایی این کشور با اهدافی در آسمان دمشق خبر داد.

پدافند هوایی ارتش سوریه با جنگنده‌های دشمن صهیونیستی که بر فراز آسمان روستای اشغالی مجدل شمس در جولان اشغالی در پرواز بودند، مقابله کرد. همزمان، سامانه موشکی ارتش سوریه در فرودگاه نظامی المزه در غرب دمشق فعال شد و صدای انفجار‌های مهیبی در آسمان دمشق شنیده شد.

منابع خبری در سوریه از شلیک جنگنده‌های صهیونیستی به اهدافی در منطقه کسوه در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر دمشق خبر دادند. صدای انفجار در آسمان دمشق متوقف شد، اما به گفته منابع محلی پرواز جنگنده‌های صهیونیستی در آسمان شمال فلسطین اشغالی و جولان ادامه یافت.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های دشمن صهیونیست دیشب در ساعت ۲۱:۴۸ به وقت محلی با پرواز بر فراز جولان اشغالی، در چند مرحله چندین موشک به سمت جنوب دمشق شلیک کردند که با واکنش به موقع سامانه پدافند هوایی ارتش، این موشک‌ها رهگیری و بیشتر آن‌ها منهدم شد و این حمله دشمن تنها تلفات مادی بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار