جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیئت تا 31 مرداد تمدید شد

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیئت، می‌توانند تا پایان مرداد آثار خود را به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه ایمانی مشعر دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیئت را با مشارکت رادیو معارف و شبکه افق برگزار می‌کند و به این منظور فراخوان ارسال آثار اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه فرصت داشتند، آثار خود را به نشانی www.heyat.tv ارسال کنند که این مهلت تا پایان مردادماه تمدید شد.

براساس این گزارش، نخستین دوره فراخوان تولیدات صوتی و تصویری هیئت با هدف گردآوری آثار، سطح‌بندی و تهیه بانک اطلاعات هنرمندان برگزار شد و این دومین دوره این جشنواره با هدف ارتقای تولیدات و برنامه سازی‌های هیئت‌های عاشورایی در رسانه ملی، ارائه الگوی مناسب، به روز و منطبق با نیازها و ارزش‌های دینی در جهت بازنمایی هیئت تراز انقلاب اسلامی است.

این جشنواره در دو بخش تلویزیونی شامل اطلاع رسانی هیئت در قالب تیزر تلویزیونی، هیئت خانوادگی در قالب نماهنگ و گزارش فعالیت‌ها و اقدامات هیئت در قالب مستند با اولویت موضوع کرونا و در بخش رادیویی عامل اطلاع رسانی هیئت در قالب آنونس رادیویی، هیئت و خانواده در قالب پادکست و خدمات اجتماعی هیئت در قالب گزارش کوتاه رادیویی با اولویت موضوع کرونا برگزار خواهد شد.

تمامی آثار ارسال شده جشنواره پس از پالایش، تنظیم و دسته‌بندی توسط هیئت کارشناسی بررسی شده و تعداد ۲۰ اثر در هر بخش برای ورود به بخش رقابتی انتخاب خواهند شد و در نهایت رتبه‌بندی براساس امتیاز کسب شده، معیارهای داوری خواهد بود و برگزیدگان این جشنواره در بخش تلویزیونی و رادیویی، هدایایی دریافت خواهند کرد.

داوران بخش رقابتی آثار تلویزیونی داوود مرادیان، مهدی مطهر و محسن برمهانی و در بخش رادیویی نیز حامد حجتی، روح‌الله مثنوی و حسین عباسی‌فرد آثار را داوری خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به سایت www.heyat.tv مراجعه می‌کنند.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار