۳۰۰ نفر ماهانه از خدمات توانبخشی زاهدان بهره‌مند می‌شوند

هاشمی شهری گفت: ماهانه ۳۰۰ نفر از استانداردترین و مجهزترین مرکز توانبخشی جنوب شرق کشور مستقر در زاهدان خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

دکتر سید محمد هاشمی شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: یکی از اهداف گفت ما در مراکز توانبخشی بهبود بیماران، بازتوانی و پیشگیری از ناتوانی‌ها بویژه بیماران عضلانی، اسکلتی و حتی بیماران مزمن غیر واگیر و همچنین ارتقای کیفی خدمات توانبخشی است.

او ادامه داد: خدمات توانبخشی از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار بوده و تمامی این خدمات شامل فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، کاردرمانی و بینایی سنجی با تعرفه دولتی در این مرکز ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارانی که بویژه در بحران کرونا و در این برهه از زمان نیاز به خدمات توانبخشی دارند نگران نباشند، زیرا تمامی خدمات توانبخشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظت فردی و با رعایت اصول پیشگیرانه در حال اجراست.

او ادامه داد: در بحران کرونا علاوه‌بر ضدعفونی بخش‌ها تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و تمام کارکنان از امکانات حفاظتی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.