در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تخصیص کارانه پرستاران بخش کرونا از سوی بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت تهران گفت: از خزانه محل هدفمندی یارانه‌ها مبلغ یک هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال به پرستاران بخش کرونا تخصیص داده شد.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص معوقات کارانه پرستاران بیان کرد: کارانه پرستاران توسط سازمان بیمه سلامت به پرستاران بخش کرونا اختصاص می‌یابد.

او ادامه داد: بر اساس بخشنامه شماره ۱۸۰۹۶۵ در تاریخ ۱۶‏‏/۰۴‏‏/۹۹ از سوی معاونت ریاست جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از محل ردیف (۳۰) هزینه‌ها و البته هدفمندی یارانه‌ها که در بند (الف) و تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، پرداخت کارانه پرستاران به این سازمان تعلق گرفته است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل بیمه سلامت تهران بیان کرد: یک هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال هزینه پرداخت کارانه پرستاران استان است که به دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی، تهران، ایران، علوم بهزیستی و توانبخشی و مراکز آموزشی، تحقیقاتی، درمانی قلب تهران، مسیح دانشوری و قلب شهید رجایی اعطا شده است.

حسینی گفت: این مبلغ از خزانه محل هدفمندی یارانه‌ها به سپیدپوشان زحمت کش واگذار شد و  صرفا این مبلغ به منظور قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران پرتلاش در مقابله ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار