مرگ رمال چینی بر اثر گزش مار در خیابان!

رمال محلی سرگرم تبلیغات برای فروش داروی گیاهی ساخت خودش برای گزش مار بود که در مقابل چشمان وحشت زده شاهدان عینی بر اثر گزش مار جانش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزش مار سمی، مرگ دردناک رمال چینی را در یکی از بازار‌های محلی این کشور رقم زد. این رمال که در حال تبلیغات برای موثر بودن داروی گیاهی ساخت خودش برای گزش مار بود بر اثر نیش ماری که در دست داشت جان باخت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین، این رمال محلی که هویتش مشخص نشده در حالی که یک مار سمی را در دست داشت سرگرم اثبات تاثیرگذاری داروی گیاهی‌اش در درمان سم مار بود که بر اثر گزش این حیوان روی زمین افتاد و دقایقی بعد جان سپرد. در ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده، این مرد در حالی که یک مار در دست خود گرفته نشان داده می‌شود. بنا به این گزارش این مار که گفته می‌شود یک شاه کبرا بوده به گوش این مرد حمله کرده است.


بیشتر بخوانید


یکی از تصاویر منتشر شده پیکر بی‌جان این مرد رمال را دقایقی پس از حمله مار در حالی که روی زمین افتاده و شاهدان عینی در اطرافش جمع شده‌اند نشان می‌دهد. پس از این حادثه فرد مذکور به بیمارستان منتقل می‌شود، اما پزشکان پس از ۲ ساعت تلاش مرگ این مرد را اعلام کردند.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۲۹ جولای در یک بازار محلی در منطقه «لایبین» در استان «گوانژی» واقع در جنوب چین رخ داد.

مرگ رمال محلی بر اثر گزش مار در خیابان!

مرگ رمال محلی بر اثر گزش مار در خیابان!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
از این داروهای دروغی همه جا پیدا میشه