کاهش شمار مبتلایان روزانه در استان؛

ابتلای ۳ هزار و ۱۳۱ نفر در استان همدان به ویروس کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۳ هزار و ۱۳۱ نفر تا به امروز در استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

ابتلای ۳ هزار و ۱۳۱ نفر در استان همدان به ویروس کرونادکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با اجرای محدودیت‌ها توانستیم میزان شیوع ویروس کرونا را در استان کاهش دهیم و تاکنون شمار مبتلایان به کووید ۱۹  در استان به ۳ هزر و ۱۳۱ نفر رسید.

او با بیان اینکه هم اکنون میزان مبتلایان روزانه در استان همدان به زیر ۳۰ نفر رسیده است افزود: طی شبانه روز گذشته  ۱۹ نفر بیمار جدید در استان با تست قطعی کرونا داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به سفر نماینده سازمان بهداشت جهانی به همدان گفت: در بازدید وی وجود ۷۰۰ تخت بیمارستانی آماده برای بیماران کرونایی در استان و ایجاد مراکز ۱۶ ساعته برای رسیدگی اولیه بیمارن مشکوک مورد بررسی قرار گرفت و ما در بین برترین استان‌های برای تمهیدات بیمارستانی و پزشکی در زمینه‌ی ویروس کووید ۱۹ قرار داریم.

حیدری مقدم  با تاکید بر استفاده از ماسک در بیرون از خانه برای همگان بیان کرد: منشاء  ۸۰ درصد ابتلا به ویروس کرونا در استان  ما ارتباطات درون خانوادگی و شرکت درمراسم عروسی و عزا است.

 او از اوج گیری شیوع بیماری کرونا در استان طی تیرماه و خرداد ماه خبر داد و گفت: تاکنون در استان ۳۸۸ نفر از بیماران کرونایی فوت کردند و هم اکنون ۴۷ نفراز بیماران بدحال هستند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.