فرماندار شهرستان شازند خبر داد؛

۱۴۰ طرح آماده بهره برداری در شازند

رجبی گفت: ۱۴۰ طرح آماده بهره برداری در هفته دولت در شازند به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رجبی فرماندار شهرستان شازند در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان از افتتاح ۱۴۰ طرح در هفته دولت در این شهرستان با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

رجبی افزود: هفته دولت فرصتی است تا نیرو‌های خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر که بزرگترین آموزگار شیوه مدیریتی و خدمتی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افق‌های تازه‌ای از رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف فراهم آورند.

او اضافه کرد: هفته دولت فرصت گران بهایی برای تقویت همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است و فرصتی است تا مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی با دستاورد‌ها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های دولتی آشنا شده و به این باور برسند که مردان دولت هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و خشنودی خلق خدا و ایجاد جامعه‌ای سراسر شور و نشاط و امید ندارند.

فرماندار شهرستان شازند با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت و همدلی میان مردم و دولت اسلامی است، بیان کرد: بزرگداشت هفته دولت از مبانی ارزشی و اعتقادی جامعه است که مسئولان جامعه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن اهتمام ورزند.

جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در شهرستان شازند به ریاست رجبی فرماندار شهرستان شازند و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.