سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به دلیل حجم زیاد مطالبات برانکو بخشی از پول او را پرداخت کرده ایم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: زلاتکو، ایگور، مارکو و برانکو از ما شکایت کرده‌اند که طلب سه نفر از آن‌ها پرداخت شده و به دلیل رقم سنگین طلب برانکو، فقط یک بخش از آن را پرداخت کرده ایم. عمان به دلیل عید قربان، ۱۲ روز تعطیل بوده و قرار است روز یکشنبه بخش دیگری از مطالبات سرمربی سابق پرسپولیس پرداخت شود.

او افزود: یکی از منابع درآمدی ما پول انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه آنتورپ بوده است و  رقمی حدود ۵۱۵ هزار دلار امروز صبح به حساب ما واریز شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات وکیل برانکو بیان کرد: بخشی از پرداخت پول از محل مطالبات مان در فیفا بوده است. البته ما نامه استعلامی را به کمیته انضباطی فیفا فرستاده ایم. مشکلی که به وجود آمده برای زلاتکو و ایگور بوده، ولی بخشی از مطالبات برانکو و دستیاران او را پرداخت کرده ایم.


بیشتر بخوانید


رسول پناه خاطرنشان کرد: ما هفته آتی بخش دیگری از مطالبات برانکو را می‌دهیم و از محل‌های دیگر هم می‌توانیم پول را بدهیم. نیت ما این است که طلب این مربی را پرداخت کنیم، چون یکی از مربیان خوب جهان محسوب می‌شود.

سرپرست پرسپولیس در پایان گفت: از روز اولی که به باشگاه رفتم، بحث فساد را مطرح کردم. گزارشی در این زمینه به نهاد‌های امنیتی داده و از آن‌ها خواستم که به این قضایا ورود کنند که جا دارد از آن‌ها در این زمینه تشکر کنم. تمام مدیران قبلی و جدید باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.