گشایش تقاطع غیرهمسطح ابوطالب مشهد، گامی با هدف کاهش ترافیک

طرح تقاطع غیر همسطح ابوطالب با هزینه‌ای بیش از ۳۸ میلیارد تومان، باهدف کاهش حجم ترافیک در میدان سپاد و میدان امام حسین در حال اجرا است.

حسینی پاسندی سرپرست طرح تقاطع غیرهمسطح ابوطالب درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت‌:طرح تقاطع غیر همسطح ابوطالب با هزینه‌ای بیش از ۳۸ میلیارد تومان در حال اجرا است و هدف از اجرای این طرح ارتباط و اتصال مستقیم ترافیکی بلوار ابوطالب جنوبی به ابوطالب شمالی است که در کنار این ارتباط مستقیم ترافیکی، این تقاطع باعث کاهش حجم ترافیک در میدان سپاد و میدان امام حسین (ع) خواهد شد.

او افزود: سازه اصلی پل در حدود ۲۰۰ متر طول از سازه بتنی شامل ۸ دهانه ۲۳ متری و با تولید و نصب ۷۲ عدد تیر پیش ساخته بتنی اجرا خواهد شد، علاوه بر عرشه و سازه اصلی پل دو عدد رمپ خاک مصلح در ضلع شمالی و جنوبی به طول مجموع حدود ۲۰۰ متر طول اجرا خواهد شد.

سرپرست پروژه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب ادامه داد: با توجه به مطالبه چندساله مردم منطقه شهید چراغچی و تاکید شهردار مشهد عملیات اتصال ابوطالب جنوبی به شمالی با راه اندازی یک تقاطع غیرهمسطح بتنی آغاز شده است. اتصال ابوطالب جنوبی به شمالی موجب رشد اقتصادی منطقه، افزایش امنیت منطقه شهید چراغچی، اتصال حاشیه به متن و کاهش ترافیک خواهد شد.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.