معرفی نسل بعدی لنز پریسکوپی توسط اوپو

شرکت اوپو نسل بعدی لنز پریسکوپی با زوم اپتیکال ۸۵-۱۳۵ میلی‌متری را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو نسل جدید دوربین‌های پریسکوپی خود را معرفی کرد، البته این شرکت فعلا ماژول آن را نشان داده، اما دستگاه‌هایی که از این نوع دوربین استفاده می‌کنند در آینده‌ای نه چندان دور رونمایی می‌شوند.

این ماژول دارای لنز ۷ عنصری بوده و قادر است طول کانونی خود را از ۸۵ میلی متر تا ۱۳۵ میلی متر تنظیم کند (معادل ۳۵ میلی متر). دیافراگم این لنز از f /3.3 شروع می‌شود و در حداکثرترین حالت خود به f /4.4 می‌رسد. یک درایور جدید با دقت بالا ۱۶ بیتی نیز دو گروه از لنز‌ها را برای بزرگنمایی و همچنین فوکوس خودکار حرکت می‌دهد. البته این بخش مسئول کنترل تثبیت کننده اپتیکال تصویر نیز هست.


بیشتر بخوانید


 نسل بعدی لنز پریسکوپی اوپو

جزئیات منتشر شده از لنز جدید اوپو

محصول جدید اوپو فقط یک لنز جدید نیست بلکه این شرکت روی سنسور و الگوریتم‌های پردازش تصویر نیز کار کرده است. سنسور "بزرگ" این لنز دارای رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل و فیلتر Quad Bayer است. با استفاده از انباشت تصویر، این دوربین قادر به بزرگنمایی هیبریدی تا ۲۸۰ میلی متر است. با در نظر داشتن لنز ۲۶ میلی‌متری در در دوربین اصلی، این ماژول می‌تواند به کاربر زومی ارائه دهد که از ۳.۳ تا ۵.۲ برابر را شامل می‌شود، همچنین بزرگنمایی هیبریدی این دستگاه می‌تواند تا ۱۱ برابر پیش رود.

نمونه تصویر  نسل بعدی لنز پریسکوپی اوپو

ماه گذشته یک جانشین مشکوک برای دستگاه Oppo Reno 10x در سایت TENAA دیده شد و صحبت‌هایی از زوم پریسکوپی ارتقاء یافته شده موجود در این دستگاه نیز به میان آمد. این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی امولد نیز دارد و از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. بر اساس اطلاعات فاش شده باتری درون این دستگاه دارای ظرفیتی برابر ۳۹۴۵ میلی‌آمپر است. حالا که صحبت از شارژ و باتری شد باید بگوییم که اوپو در حال کار روی فناوری شارژ ۱۲۵ واتی است که برای پرچمداران آینده خود استفاده کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.