اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گوشی ZTE

به تازگی اطلاعات جدیدی از جدیدترین گوشی ZTE با نام a1 ZTG01 در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ZTE به تازگی گوشی Axon 11 5G را عرضه کرده و اکنون در حال آماده سازی یک دستگاه 5G دیگر است که از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G به عنوان پردازنده استفاده می‌کند. این دستگاه جدید ZTE a1 ZTG01 نام خواهد داشت و در ماه جولای از راه می‌رسد. اما مانند بعضی دستگاه‌های دیگر، بعضی از اطلاعات و مشخصات آن در فضای مجازی منتشر شده است. این جزئیات توسط اپراتوری ژاپنی به نام au در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اطلاعات فاش شده از گوشی ZTE a1 ZTG01 

بر اساس اطلاعات فاش شده این دستگاه دارای چهار دوربین در پنل پشتی خود خواهد بود که درون یک قسمت مربعی شکل سمت چپ بالای دستگاه قرار گرفته اند. در جلوی گوشی جدید ZTE نیز یک حفره وجود دارد که میزبان دوربین سلفی آن است.

اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گوشی ZTE


بیشتر بخوانید: کروم‌بوک سامسونگ گلکسی ۶ آوریل عرضه می‌شود


گوشی ZTE a1 ZTG01 از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده می‌کند که با یک رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته شما می‌توانید با استفاده از میکرو اس دی حافظه دستگاه خود را حتی تا ۱ ترابایت نیز افزایش دهید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی +Full HD است.

اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گوشی ZTE

ویژگی‌های دوربین گوشی جدید ZTE

اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از دوربین چهارگانه این دستگاه داشته باشیم باید کمی در آن دقیق‌تر شویم. شوتر اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است و توسط یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. البته یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق نیز عضو‌های دیگر این دوربین چهارگانه هستند. همچنین دوربین سلفی گوشی ZTE a1 ZTG01 دارای کیفیتی برابر ۳۲ مگاپیکسل است.

باقی اطلاعات این دستگاه شامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، اندروید ۱۰ و تمام اطلاعات آخرین نسل اتصالات اتصالات این دستگاه می‌شود. این دستگاه دارای گزینه‌های اتصال بلوتوث 5.0، Wi-Fi a / b / g / n / ac است، در حالی که اتصال 5G در طیف sub۶ قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار