اولویت ترویج فرهنگ حسینی در روز‌های کرونایی

امام جمعه موقت ریگان گفت: شیاطین و استکبار به دنبال کم رنگ نمودن مراسمات شور وشعور و عزای حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در پی تعیین قیمت خرما توسط مسئولین شهرستان و حمایت از این قشر زحمتکش مشاهده می‌کنیم که انجمن خرما به دنبال سفسطه  و مغالطه گری است.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه انجمن خرمایی که در طول ۱۱ماه در کما به سر می‌برد، اما در فصل برداشت خرما می‌بینیم در میدان جولان می‌دهد، بیان داشت: به اسم و تبلیغ کمک به مصرف کننده و به کام تجار عمل می‌کند .

ریگانی افزود: صحبت‌هایی که مسئولین شهرستان منطقی اعلام می‌نمایند، اما شما غیر منطقی می‌پندارید ما حاضریم با حضور کارشناسان کشاورزی با ان‌ها مناظره می‌کنیم که خیر و برکت آن به کشاورز برسد .

او با اشاره به ماه محرم ماه حزن واندوه سرور وسالار شهیدان امام حسین (ع) بیان داشت: شیاطین و استکبار به دنبال کم رنگ نمودن مراسمات شور وشعور و عزای حسینی هستند .

امام جمعه موقت ریگان از مردم شهرستان خواست با رعایت نکات بهداشتی عزای حسینی را برپا نمایند و هر خانه خود را یک حسینه برای امام حسین (ع) ایجاد نماییم.

او افزود: ترویج فرهنگ حسینی در این شرایط کرونایی در اولویت قرار گیرد و این نهضت بدون خدشه به نسل‌های آینده برسد.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به روز مسجد تصریح کرد: در هر مسجدی می‌توان نخبه پروری نمود و یکی از وظایف ما حضور در مساجد و عبادت دسته جمعی باشد .

ریگانی به روز پزشک اشاره نمود و بیان داشت: پزشکی موفق است که رابطه و اخلاصش با خداوند متعال تنگاتنگ باشد و هر قدر اخلاصش بالاتر به همان اندازه در درمان بیماران موفق است.

او با اشاره به شرایط کنونی پزشکان ما که در جبهه سلامت مقابله با بیماری کوید ۱۹قرار گرفته اند ابراز کرد: امروز با جانفشانی که پزشکان ما جهت درمان بیماران کرونایی از خود بر جا گذاسته اند شاهدان هستیم که در این راه شربت شهادت را این عزیزان نیز نوشیده‌اند.

خطیب جمعه ریگان بیان داشت: در هفته دولت شاهد طرح‌های مختلفی در زمینه‌های کشاورزی، عمرانی راهداری اموزشی و با اعتبار ۵۳میلیارد تومان افتتاح شاهد خواهیم بود که مردم ریگان طعم خدمات رسانی دولتمردان را در این منطقه محروم خواهند چشید.

ریگانی با تبریک هفته دولت بیان داشت: دولتمردان ودستگاه اجرایی شهرستان با فراهم نمودن زیر ساخت‌ها در دو روستا این دومنطقه را به شهر ارتقا دادند که جای تقدیر وتشکر دارد.

او افزود: مناطق عباس اباد سردار و رحمت اباد به شهر ارتقا یافتند تا شاهد خدمات رسانی به اهالی این مناطق باشیم وتوسعه این مناطق با شهر شدن ارتقا می‌یابد.

امام جمعه موقت ریگان با تبریک روز کارمند افزود: کارمندان در این مناطق با دل وجان کار می‌کنند و روز کارمند تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به خلق الله وگره گشایی کار مردم است .

ریگانی تصریح کرد: در بعضی از جاها حقوق ومزایای کارمندان آن گونه که باید ادا نمی شود و بی عدالتی‌هایی هم برای این قشر رخ می‌دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار