خانه‌های جوانان کرمان پایگاهی برای سلامت عزاداران حسینی

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از تبدیل خانه های جوانان به «خانه های حافظان سلامت عزاداران حسینی» در سراسر این استان خبر داد.

محبوبه نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به آغاز پویش "جوانان، مدافع سلامت عزاداران در ایام سوگواری سالار شهیدان" اشاره کرد و گفت: در محرم امسال، همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، لازم است کلیه عزاداری‌ها در کشور با رعایت کامل مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود و این در حقیقت، فرصتی است برای جوانان تا بار دیگر حضور خود را ثابت کنند.

او با تأکید بر اینکه جوانان امسال ضامنین سلامت عزاداران حسینی خواهند بود، افزود: بدین ترتیب، جوانان امسال از این طریق شکوه محرم را با تضمین رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تامین سلامتی عزاداران حفظ می‌کنند.

نژادزمانی تصریح کرد: بدین منظور خانه‌های جوانان در سراسر استان، تبدیل به خانه‌های حافظان سلامت عزاداران حسینی می‌شود.

او از تمامی تشکل‌های جوانان خواست: در کنار عزاداران حسینی، مدافعین سلامتشان باشند و با نذر ماسک و مواد ضدعفونی کننده و تذکرات لازم به منظور رعایت اصول بهداشتی در طول عزاداری ها، در عین احترام کامل به عزاداران، سلامتشان را تامین کنند.

نژادزمانی افزود: همچنین جوانان باید در راستای ترویج فرهنگ (هر خانه یک حسینه)، تمام همت خود را برای تولید محتوا به کار ببندند تا عزاداران بتوانند در بستر فضای مجازی و رسانه‌ای در خانه خود عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برپا دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.