حجت الاسلام و المسلمین رئیسی:

مردم فساد و رانت خواری را اعلام کنند

رئیس قوه قضاییه گفت: مردم وقتی فساد، رانت خواری و ناهنجاری‌های مختلف را می‌بینند، تذکر دهند و اعلام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت ایام تعزیت آل الله و عاشورای حسینی اظهار داشت: فرهنگ حسینی عامل هویت یابی و قدرت اجتماعی ما و انگیزه‌ای برای امر به خوبی‌ها و نهی از زشتی‌ها و پلشتی هاست.

تحلیل‌های حادثه گرا از حماسه حسینی محکوم به شکست است

رئیس قوه قضاییه افزود: وجود مبارک امام حسین (ع) الگوی تمام عیار برای تضمین جامعه اسلامی و جامعه سالم و برخوردار از عدالت است که مردم در آن جامعه نسبت به ترک باید‌ها و انجام نباید‌ها احساس مسئولیت اجتماعی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: در تحلیل جریان عاشورا، هر تحلیلی که حرکت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت را بدون برنامه ریزی و صرفاً یک حادثه تصادفی بداند، نادرست و محکوم به شکست است و حرکت امام کاملاً هدفمند و برنامه ریزی شده بود که حتی با وجود شهادت امام و مصائبی که بر خاندان ایشان گذشت، منجر به پیروزی بر دشمن و رسوایی حاکم جور شد.

هدف مهم قیام امام حسین (ع) اصلاح امور جامعه بود

رئیس قوه قضاییه گفت: هدف مهم قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امر به معروف، نهی از منکر و اصلاح امور اجتماعی بود و فرهنگ عاشورایی اصل بسیار مهمی در فرهنگ دینی ما و ضامن اجرای قانون و عدالت و برخورداری آحاد جامعه از حق است که مردم با الهام از آن نسبت به امور جامعه احساس مسئولیت می‌کنند.

راهبردی دستگاه قضا استقرار عدالت با مشارکت مردم است

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، راهبرد قوه قضاییه را استقرار عدالت با مشارکت مردم عنوان کرد و گفت که «حضور مردم در همه عرصه‌ها به ویژه در اجرای عدالت اثربخش است و آحاد ملت می‌توانند با احساس مسئولیت در برابر فساد، رانت خواری و ناهنجاری ها، دستگاه قضایی را در پیشگیری و برخورد با جرم و تخلف یاری دهند».

مسئولان باید نقدپذیر و حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم نقدپذیری مسئولان و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه و حمایت مسئولان از آمران به معروف و ناهیان از منکر، مسیر پیشگیری از جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی را هموار می‌کند.

هیچ دستگاهی نباید در پیشگیری از جرم غایب باشد

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در پیشگیری از وقوع جرم و تخلف باید نقش آفرین باشند و هیچ مدیر و دستگاهی نباید در این عرصه غایب باشد، تلاش نهاد‌ها و دستگاه‌های الگوساز فرهنگی و اقتصادی و مجموعه دولت برای پیشگیری از جرم را مهم و ضروری دانست.

نمایش کارآمدی مدیریت اسلامی مهم‌تر از خدمت گذاری است

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مهم و مطالبات لازم الاتباع مقام معظم رهبری که در دیدار روز گذشته دولتمردان مطرح شد، دستگاه قضایی را نیز مخاطب فرامین ایشان دانست و اظهار داشت: خدمت گذاری به مردم علاوه بر اجر و ثوابی که دارد، افتخار بزرگی برای مسئولان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در عین حال «ارائه الگویی کارآمد از مدیریت اسلامی» را از خدمت گذاری به مردم مهم‌تر و به نمایش گذاشتن یک الگوی مؤثر، کارآمد و موفق از دستگاه قضای اسلامی و عدالت مبتنی بر آن را وظیفه خطیر همکاران خود در مجموعه قوه قضاییه دانست.

ارائه الگوی قضایی نظام اسلامی همت مضاعف می‌طلبد

رئیس قوه قضاییه گفت: جامه باید احساس کند دستگاه قضا در نظام اسلامی ملجاء و پناهگاه و نهادی برای احقاق حق آن‌هاست و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این زمینه، نیازمند تلاش مضاعف همه همکاران قضایی و همکاری با دولتمردان است.

مسئولیت‌های اقتصادی دولت به روایت رئیس دستگاه قضا

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه، اقتصاد مستقل، برخورد با موانع تولید، مبارزه با فساد و قاچاق کالا، جلوگیری از واردات بی رویه و راه اندازی سامانه‌های شفاف ساز اقدامات اقتصادی را از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری و مسئولیت‌های دولت در حوزه اقتصادی عنوان کرد.

سازمان بازرسی راه اندازی سامانه‌های شفاف ساز اقتصادی را پیگیری کند

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر همکاری دستگاه قضایی با دولت برای تحقق این مطالبات، به سازمان بازرسی کل کشور دستور داد که راه اندازی سامانه‌های مؤثر برای شفاف سازی حوزه اقتصاد و پیوند این سامانه‌ها با یکدیگر را در چارچوب تحقق دولت الکترونیک پیگیری کند.

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید را با جدیت پیگیری می‌کنیم

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین تأکید کرد که دستگاه قضایی تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید با حضور نمایندگان سه قوه را با جدیت پیگیری می‌کند و متذکر شد که شکل گیری این کارگروه، در رونق فعالیت کارگاه‌های تولیدی و جهش تولید و همچنین جلوگیری از بیکاری کارگران راهگشا خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: دستگاه قضایی و همه همکاران این مجموعه در سراسر کشور، هم در بخش نظارت و هم در حوزه قضاوت، برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری اراده جدی دارند و تلاش خواهیم کرد ضمن برخورد با فساد و ریشه‌ها و عناصر آن، نگذاریم چراغ تولید و اشتغال در کشور خاموش یا کم نور شود.

وکالت آسان و ارزان و سالم در دسترس همه ملت قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع رقابت در وکالت، کارشناسی و دفاتر اسناد رسمی پرداخت و تأکید کرد تمام این خدمات باید در فضایی رقابتی و به صورت سالم، ارزان و آسان در خدمت آحاد ملت در اقصی نقاط کشور قرار گیرد و موانع دسترسی شهروندان به این تسهیلات برطرف شود.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به گزارشی درباره تکلیف قانونی دولت مبنی بر فراهم آوردن بستر الکترونیکی شدن استعلام‌های مربوط به یک پرونده نیز، گفت: لازم است در بستر دولت الکترونیک، دست دادگستری‌ها به بانک‌های اطلاعاتی باز شود تا بار مهمی از دوش دستگاه قضایی برداشته شده و زمینه رسیدگی آسان‌تر و سریع‌تر به پرونده‌ها فراهم شود.

توصیه رئیس دستگاه قضا برای نادیده گرفتن توصیه‌ها در جذب نیرو

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین به برخی توصیه‌ها برای به کارگیری و استخدام اقوام و آشنایان مسئولان قضایی در دستگاه‌ها اشاره کرده و گفت: قبل از این که فردی استخدام شود، باید نیاز سازمان سنجیده شده و سپس بر اساس این نیاز افراد شایسته و توانمند در فرآیندی ضابطه‌مند جذب و به کارگیری شوند.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: ورود نیروی انسانی باید صرفاٌ از طریق بخش منابع انسانی صورت گیرد و جذب نیرو نیز باید فرع بر نیاز سازمان باشد؛ هر چند که نتیجه این رویه دلخوری و ناراحتی اقوام و آشنایان از مدیران بشود.

دستگیری عامل شهادت مأمور پلیس در حکیمیه ظرف ۴۸ ساعت

در این نشست، دادستان تهران با اشاره به حادثه شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی در جریان تعقیب و گریز با یکی از اشرار در منطقه حکیمیه تهران از دستگیری و تکمیل پرونده متهم ظرف ۴۸ ساعت خبر داده و اعلام کرد کیفرخواست این فرد به اتهام زیرگرفتن دو مأمور موتورسوار پلیس و شهادت یکی از آن‌ها صادر شده و آماده ارسال به دادگاه است.

بازگشت بیش از ۶ میلیارد دلار ارز مربوط به صادرات و واردات به چرخه اقتصاد کشور

آقای القاصی مهر همچنین با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تعیین تکلیف ۲۷ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دادستانی، مبلغ ۱.۲ میلیارد یورو از این ارز‌ها در اقدامات بازپرسی به چرخه اقتصادی بازگشته و بعد از پیگیری‌ها و اقدامات قضایی انجام شده، مجموع این رقم بالغ بر ۲.۹ میلیارد یورو معادل ۳.۵ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات وارد چرخه اقتصادی شده است.

وی درباره پیگیری سرنوشت ارز تخصیص یافته از سوی بانک مرکزی برای واردات نیز توضیح داد: از میزان ۴.۸ میلیارد دلار ارز تخصیص یافته بلاتکلیف طبق گزارش دیوان محاسبات کشور، بعد از ارجاع گزارش دیوان و دستور ریاست قوه قضاییه به دادستانی تهران مبلغ ۲.۶ میلیارد دلار رفع تعهد شده و از ۲.۲ میلیارد دلار باقی مانده، پرونده‌های مربوط به مبلغ ۱.۱ میلیارد دلار از سوی بانک مرکزی به سازمان تعزیرات ارجاع شده که البته این سازمان از وجود نواقص جدی در این پرونده‌ها خبر داده است. درباره سایر وجوه بلاتکلیف برای قریب ۱.۱ میلیارد دلار ارز تخصص یافته نیز ۵۰۸ شرکت و واردکننده به بازپرسی احضار شده اند.

دادستان تهران در جمع بندی گزارش خود افزود: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته توسط دستگاه قضا، ۲.۹ میلیارد یورو معادل ۳.۴ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی کشور برگشته و ۲.۶ میلیارد دلار هم از ارز‌های تخصیص یافته از سوی بانک مرکزی برای واردات رفع تعهد شده است که در مجموع ۵.۵ میلیارد ارز اعم از یورو و دلار معادل ۶ میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات و ارز تخصیصی برای واردات، به چرخه اقتصادی برگردانده شده است.

معرفی هزار و ۴۰۰ متخلف ارزی به دادستانی تهران

القاصی مهر همچنین از آغاز بررسی گزارش سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر شناسایی هزار و ۴۰۰ فرد حقیقی و حقوقی که در زمینه بازگرداندن نزدیک به ۲۰ میلیارد یورو ارز حاصل از صادرات و ۱۰ میلیارد دلار ارز تخصیص یافته برای واردات تخلف داشته اند، در دادستانی تهران خبر داد.

شهید لاجوردی افشاگر ماهیت داعشی‌های دهه ۶۰ بود

حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها نیز با اشاره به سالروز شهادت شهیدان عراقی و لاجوردی به عنوان دو زندانبان نمونه، آن‌ها را کسانی معرفی کرد که از ابتدا تا لحظه شهادت در صراط مستقیم ثابت قدم بودند و ذره‌ای از این مسیر انحراف پیدا نکردند و تا آخر انقلابی ماندند، افزود: شهید لاجوردی حق بزرگی بر گردن یکایک مردم و مسئولان دارد چرا که جنایاتی که مردم عزیز ما در سال‌های اخیر از گروهک داعش شاهد بودند، در دهه ۶۰ به کرات توسط منافقین که داعشی‌های وطنی بودند انجام می‌شد و این شهید لاجوردی بود که هم در رسوا کردن چهره پلید آن‌ها و هم برای کوتاه کردن شرّ آن‌ها از سر این ملت مظلوم و هم برای اصلاح افراد فریب خورده توسط این جریان تلاش کرد.

تلاش می‌کنیم زندانی رنجی به جز دوری از جامعه نداشته باشد

حاج محمدی با بیان اینکه شهید لاجوردی شاگرد ممتاز امام حسین (ع) و مرد پولادین انقلاب بود که بخش عمده امنیت امروز ما مدیون بصیرت، مجاهدت و فداکاری اوست، تصریح کرد: اعتقاد و اصرار آن شهید بر یارگیری از صف مجرمین و حتی منافقین برای اسلام و انقلاب، درسی بود که از مکتب عاشورا و عاقبت به خیری «حُر» گرفته بود و معتقد بود زندانی فقط باید رنج محرومیت و جدایی از جامعه را متحمل شود و اعمال هر نوع سختی دیگری درباره زندانی را ممنوع می‌دانست و برای بازگشتش به مسیر صحیح تلاش می‌کرد و در مکتب و مرام او، تحقیر و خشونت نسبت به زندانی جایی نداشته و مذموم بود.

وی بر همین اساس خاطر نشان کرد: امروز با تأسی از آن شهید عزیز و با الهام از منشور زندانبانی او و تأکیدات ریاست قوه قضاییه، به مدیران خود و زندانبان‌ها در سراسر کشور تأکید کرده ایم که نسبت به بهداشت و درمان و آسیب‌های جسمی و اخلاقی زندانیان حساس بوده و محیطی برای اصلاح و تربیت و درمان بزهکاران فراهم کنند تا زندانیان غیر از رنج سلب آزادی نگرانی دیگری نداشته باشند. مقام معظم رهبری نیز در دیداری با مدیران سازمان زندان‌ها فرمودند اگر کسی ۲۰ سال حبس داشت، اما متنبه شد، ما از بخشش ۱۹.۵ سال حبس او نگرانی نداریم و ملاک ما برای صدور حکم حبس اصلاح افراد است.

شرط موفقیت زندان بان‌ها ۲ روز زندگی در زندان است

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان متذکر شد که به مدیران کل زندان‌ها ابلاغ شده ملاک موفقیت آن‌ها در امر زندانبانی منوط به فراهم کردن شرایطی شده که خودشان بتوانند در طول یک ماه، ۲ روز را با زندانیان در بند زندگی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در واکنش به گزارش رییس سازمان زندان ها، ایجاد رفاه، امنیت و اصلاح زندانیان را سه محور اصلی فعالیت‌های سازمان زندان‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش جدی خود را برای ایجاد رفاه برای زندانیان، تأمین امنیت زندان‌ها و اصلاح زندانیان پیگیری کنید.

پرداخت ۲.۲ میلیون یور و ۱۱ هزار دلار به ویلموتس برای ۶۳ روز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این نشست به ارائه گزارشی از پیگیری پرونده مربوط به قرارداد ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال پرداخت و گفت: این قرارداد به مدت ۳ سال و به مبلغ ۷.۸ میلیون یورو منعقد شده بود که در انعقاد آن نظر کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اخذ نشده و رأساً اقدام به امضای آن شده بود و هیأت رئیسه فدراسیون نیز پس از ۸ روز آن را تأیید کرد.

حجت الاسلام درویشیان با بیان این که «برای حضور ۶۳ روزه آقای ویلموتس در جایگاه سرمربی گری تیم ملی فوتبال، مبلغ ۲.۲ میلیون یورو و ۱۱ هزار دلار از سوی فدراسیون فوتبال هزینه شده»، افزود: علاوه بر این هزینه، فدراسیون فوتبال زیربار تعهدات غیرقانونی از جمله پرداخت ۷ میلیارد تومان مالیات این قرارداد رفته و در نهایت هم فدراسیون فوتبال علاوه بر پرداخت این مبالغ، از سوی فیفا محکوم به پرداخت ۶.۱ میلیون یورو غرامت نیز شده است.

معرفی ۸ نفر به دادستانی درباره تخلف در قرارداد ویلموتس

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور ضمن بررسی این پرونده و ابعاد و زوایای آن، ۸ نفر از افرادی که در این قرارداد دخالت داشته و موجب تضییع حقوق بیت المال شده اند را به دادستانی تهران معرفی کرده است.

حجت الاسلام درویشیان همچنین گفت که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی کل کشور، سازمان لیگ به کارگیری سرمربی و بازیکن خارجی در سال جاری را ممنوع اعلام کرده و همچنین باشگاه‌ها ملزم به حذف سفر‌های تدارکاتی غیرضروری به خارج از کشور و برگزاری آن‌ها در داخل کشور شده اند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رونمایی از سامانه اعلام فساد در این سازمان، از استقبال قابل توجه در ۳ روز ابتدایی فعالیت این سامانه و ثبت ۳۰۰ گزارش با نام و به صورت ناشناس و از در دستور کار قرار گرفتن و پیگیری این گزارش‌ها خبر داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amad
۱۸:۲۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
اعلام شماره کنید ما هم اعلام میکنیم
فقط رسیدگی کنید :|
Iran (Islamic Republic of)
جعفر معتدل شفتى
۲۳:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
اينجانب سهام دار بيت المال هستم حاضر نيستم مجازات اسلامى مفسدين مالى زندان بلند مدت باشد كه هزينه زندگى انها از بيت المال تامين شود مفسدين را معرفى ميكنم بشرطى كه مجازات انها صد درصد اسلامى باشد فطع عضو از يك انگشت تا دست و پا همانندقصاص شلاق و ديه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
هرچند درست گفتى ولى سهام تو در بورس خريدار نداره. مجازات اسلامى بطور كامل در بعضى از كشورهاى عربى و دوست ما قانونى و قابل اجرا است ولى به ندرت ديده ميشود و همين قانون باعث شده مفسد نداشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
کی جرات می کنه فساد گزارش کنه اقای رئیس عزیز
شما که قدرت دستتون هست
نیرو سازی کنید کنترل نامحسوس بگذارید
نه من شهروند بیچاره مثلا چطور گزارش سردار فلان ارگان نظامی رو بخوام رد کنم که یه وقت مثلا برام درد سر نشه
قدرت دست شماست حالا مردم هم در حد توانشون بتونن همکاری کنن
خوبه
اما شما باید با قدرت فساد رو ریشه کن کنید
ما بیچارها والا حقمون هم بخورن ظلم هم بهمون بکنن
دیگه صدامون در نمیاد
دلمون پر هست حرف هم برای گفتن زیاد داریم ولی
ازمون انتظاری نداشته باشید چون ضعیفیم
به همین نون خشک شب راضی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس ٢٣:٥١
۲۳:۵۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
نظر ناشناس ٢٣:٤٤ را بانظر ناشناس ٢٣:٢٢ مقايسه كنبيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
کجا اعلام کنند؟ کی رسیدگی می کنه؟ ملت از ترس کارشون از دست می دهند تو ضامن میشی؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
جایزه چی میدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من فقط می خواهم یک خودرو بخرم تا ۵ سال هم قول می دهم نگه دارم
اگه راست می گوید رانت حذف کنید تا ما بتوانیم یک خودرو بخریم
Lithuania
محمد
۲۳:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام اقای رئیسی بنده اهل روستایی در شهرستان فریمانم. سالهای طولانی است که اداره بنیاد مسکن شهرستان خون هایی
زیادی به دل مردم فقیر روستا های این شهر میکنند و زمین خاری میکنند وبا قیمت گزاف به مردم روستا میفروشن متاسفانه فرماندار وبخشدار هم از کارمندای این اداره طرف داری میکنند ما استشهاد محلی داریم ولی نمیدانیم باید کجا بشما برسیم .روستا ها دارند مهاجرت میکنند به شهر کاش یک بزرگ تر پیدا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
برید ایران خودرو و سایپا به داده احضار کنید سوال کنید این همه پیش فروش مال چند سال هست اگه راست می گید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بزرگترین مورد خودروساز هاهستند ماگفتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سیدجان از کی شکایت کنیم؟! از مسئولین به مسئولین؟!
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۲:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
لطفا قضاوت عادلانه وعلي گونه را ادامه بدين
تا زماني كه با فساد مقابله كنيد مردم به شما اعتماد دارند
اجازه ندين عده اي با فشار روند پرونده ها را تغيير بدهند
نترسيد ريز و درشت را با يك ترازو قضاوت كنيد
بگذاريد اعتماد مردم به شما باقي بماند
خدا قوت
متشكريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
عدالت ؟ کو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
به چه شماره ای اعلان کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
مخاطب
۲۲:۱۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
همه چیز مردم.پس کار سازمان بازرسی، تعزیرات و قوه قضایی چیه..خودتون از همه اوضاع مطلع هستین.پس چرا کاری نمیکنید.مثلا خودرو که خود کارخونه ها دلال اصلی بازار شدن..خسته شدیم از این وعده ها و حرفها..مرد عملی بسم الله حرکت کنید بفکر مردم ایران بشین تا مردم هم شمارا همراهی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
همه ارگانها و ادارات و... رانت و پارتی بازی هست، ولی متاسفانه کسی نیس جلوشو نو بگیره و ازشون بپرسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بورس شده محل چپاول مردم اینم رانت برو دسگیرشون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
فساد پارتی بازی باندبازی اختلاس ارتشا وتبانی بی تفاوتی بیکاری بیگاری خرابکاری شیادی ودلالی وجنایت غارت ..‌را همه جا مردم میبینند چطوریه شما نمیبینید!؟برج چند طبقه درخیابان ۶متری نمیبینی!برج وساختمانها در فضای سبز وپارک وجنکل ورودخانه وساحل وکشاورزی نمیبینیدبعد به زمینهای تعاونیها وزوزمینهای لم یزرع گروهی مردم سالهاست مجوز به مردم نمیدهند-ماشینهای که درختهای جنکل را میبرند درخیابانها نمیبینید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
مردم بیچاره را با گزارشاتشان چه بلاهایی سرشان آمده-خود من چندین گزارش دادم فقط خودم نابود وبیکارشدم-دزدها سرکار ودزدی بیشتر وبه من هم میخندند
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۲۱:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
مگه مردم علم غیب دارند و یا تو وزارت اطلاعات هستن و از راز و رمز بالا خبر دارن که اعلام کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خوب گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
تا عملگرایی نباشه ورسانه های ازاد ومنتقدان وسیاسیون ازاد نباشند هیچ امنیتی برای مردمی گزارش داده اند وخواهند داد وقوه قصاییه و...پراست ازاین گزارشات فایده ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
جالب به کی شکایت. لطف بجای اینکه مردم رو درگیر کنید دنبال. کم کردن تورم و گرانی باشید. مردم. اندازه کافی مشکلات دارند. شاید یک دسته افراد باشند کارشون فقط گزارش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام
کاری نداره مشکل اینه مفسدین اون بالا ها نشستن و مردم را تماشا میکنند دست مردم بهشون نمیرسه خواهشا خودتان رسیدگی کنید چون مفسدین در بین مردم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق یگانه
۲۰:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
با سلام شما که دنبال کشف فسادین. لطفا یه سری به سایپا بزنین .من ۳ ساله یک ماشین ساندرو ثبت نام کردم .فقط جواب سربالا میدن .به تعزیرات شکایت کردم بازم خبری نشد .تو رو خدا به داد ما برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
۹۹/۹۹۹درصد انواع فساد مملکت ومردم را نابود کرده-بعد شما توپ را میاندازید درزمین مردم!کل ساختار حکومت،قوه قصا دولت ومجلس باید اساسی فراگیر سریع وصریح تغییر کنه تا نتیجه داشته باشه والا اینهابجای اینکه همدیگر را کنترل کنند همپوشانی وحمایت میکنند همدیگر را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چیزی که عیان هست چه حاحت به بیان(مدرک،سند وگزارشات مردمی)هست-خودتان بااینهمه امکانات پول،قدرت،نیرووساختار عریض وطویل نمیتونی-ازمردم بیچاره که نمیتونند یک تاکسی بگیرند بردند سر خیابون .‌‌‌..میخواهی!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
حاج آقا گزارش که میدیم ، گزارش ها مستقیم میره زیر دست خود رانت خوار و مفسد و یک پایپچ قانونی برای ما درست می‌کنه و اخراج . شما قدرت و مافیای رانت و فساد را دست کم گرفتی این جماعت در همه جا شبکه داره و قانون طوری تنظیم شده که کاملا با اقدامات آنها هماهنگه عزیز. فروش مواد پترو سیمی، ورقهای فولادی، سم کشاورزی و ... هزاران مواد اولیه داخلی که باید دست مصرف کننده اصلی برسه همه در اختیار رانت و رانت خوار در وزارتخانه های مربوطه هستند. در کل التماس دعا مردم امیدی اصلاح دارند ولی کی محقق میشه معلوم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام.فسادی علنی تر و رایج تر از پیش گشایش بورس ینی از هشت و نیم تا نه صبح هست یا نه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
آقا من را زدند رفتم پزشکی قانونی دیه برایم تعیین کردن آنقدر تو نیروی انتظامی تحت فشار گذاشتن و کار را انجام ندادن تا آخر سر بخدا رضایت دادم من راضی نیستم از این اوضاع خواهشا خواهشا اینجوری نمیشه فقط بخاطر خدا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
به کجا و چطور اعلام کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
چرا راه دور بریم همین بورس یه مشت سرمایه دار قیمت سهام رو میبرن بالا همه با هم هماهنگ شده میفروشن اینجوری با کله میزنن زمین بعد دوباره از کف جمع میکنند به اسم حمایت. روز به روز اون ها پولدار تر و مردم فقیر تر .فرق اینا با سلطان سکه و دلار و... چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
واقعا دنبال رانت و رانت بازی هستید ، ایران خودرو ،‌سایپا را جمع کنید سر منزل گرانی و رانت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
فساد در بورس و سهام عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
فسادی در کار نیست خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
شهرداری باغستان شهریار ماسک آورده مثلا به هیآت های مذهبی ماسک بده هیات ما 450 نفره دو بسته 50 تایی ماسک داده بقیه ش کجا میره؟ من این 100 تا ماسک رو به کی بده تو هیآت اونم واس 13 شب
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
وای
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۸:۱۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بخشنامه کرونا شما در خصوص مستاجرا ، منو آواره کرده .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۸:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام آقای رئیسی ،

صمیمانه و از ته قلب به خاطر این لطف بسیار بزرگ متشکرم ،
همه شادی و احساس وقار و متانت این روز خودم و فضه را مدیون شما هستم ،

برکات و معجزات امام رئوف بدرقه راهتان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
نظر+++++
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
نظر +
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خبرگزاری محترم باشگاه خبرنگاران جوان
لطفا در زمینه تعطیلی شرکت دانش بنیان دارویی آترا که محصولات دارویی برای درمان بیماری های خاص تولید می کرد گزارش تهیه کنید
تو رو خدا بروید و از نزدیک آنجا را ببینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
حاج اقا بفرما کدوم سامانه اطلاع رسانی؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من اعلام کردم و ازم شکایت کرد طرف و بیست سال زندان برام بریدن به جرم توهین به مقامات مسئول و خدوم انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
ما چی فکر کردی با خودت دستاورد های دولت تدبیر و امید رو زیر سوال میبری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
آقای رئیسی بورس و نابود کردن تو رو خدا به داد این ملت برس
Iran (Islamic Republic of)
فری
۱۶:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
جناب رئیسی ما دلمون به شما خوشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
قبلا اعلام کردیم محکوم شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
به کی بگن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
وضعیت امروزه بورش مبین رانت خواری وعوامل پشت پرده است .لطفا دستور رسیدگی فرمائید .تا فقیرها فقرتر نشده
آخرین اخبار