امکان لغو پیش خرید بازی های نینتندو فراهم شد

شرکت نینتندو از این پس امکان لغو خرید آنلاین بازی هایش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت نینتندو در حال تغییر روند پیش فروش بازی‌های کنسول سوییچ به صورت دیجیتالی است. این مجموعه سعی دارد امکان لغو کردن سفارش پیش خرید بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. از این پس کاربرانی که در پیش فروش محصولات eShop کنسول نینتندو سوئیچ شرکت کردند و محصولاتی را قبل از انتشار سفارش داده‌اند می‌توانند درخواست خود را لغو کنند.

پیش از این سیستم به گونه‌ای بود که کاربران ناچار بودند برای پیش خرید یک بازی تمامی مبلغ آن عنوان را به شرکت نینتندو از طریق فروشگاه eShop پرداخت کنند. از آن جایی که امکان لغو درخواست خرید محصولات توسط کاربران وجود نداشت، افراد قدرت تصمیم‌گیری دوباره در رابطه با خرید یک عنوان را نداشتند.

پیش خرید بازی نینتندو


بیشتر بخوانید


سیاست جدید نینتندو برای برقراری آسایش کاربران

از تاریخ اول ماه سپتامبر، یعنی روز گذشته، شرکت نینتندو به کاربران اجازه می‌دهد تا هفت روز در رابطه با خرید عنوان مورد نظر خود تصمیم بگیرند و در صورت عدم تمایل به دریافت بازی سفارش پیش خرید خود را لغو کنند. خبر مورد نظر ابتدا توسط وب‌سایت نینتندو در کشور ژاپن منتشر شد و پس از مدت کوتاهی نمایندگی‌های این مجموعه در انگلیس و آمریکا نیز قابلیت جدید را تایید کردند. این ویژگی در حال حاضر برای تمامی کاربران کنسول نینتندو در آمریکا، انگلیس و ژاپن فراهم است و انتظار می‌رود طی مدتی کوتاه به صورت گسترده قابل استفاده قرار گیرد.

گفتنی است؛ شرکت نینتندو همواره سعی داشته تا کنسول خود را برای کاربران مختلف مفید واقع سازد تا افراد استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشند. این شرکت طی بروزرسانی‌های اخیر خود نیز تمامی ایرادات موجود در برنامه را حذف کرد و می‌توان گفت یکی از کامل‌ترین کنسول‌های حال حاضر شناخته می‌شود. بر اساس شایعات، نینتندو سعی دارد تا سال ۲۰۲۲ کنسول جدید خود را به بازار جهانی گیم معرفی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار