اختصاص ۱۰میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی به زاوه

فرماندار زاوه گفت:۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی به شهرستان زاوه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود صادقی فرماندار زاوه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با اشاره به اختصاص ۱۰میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی به این شهرستان،گفت: این میزان تسهیلات با عاملیت بانک رفاه بین جهاد کشاورزی و ادارات صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توزیع می‌شود تا پس از بررسی به افراد واجد شرایط پرداخت شود.

او افزود: مبنای بیشتر اعتبارات ابلاغی در این حوزه، ایجاد اشتغال و رونق تولید است و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی زمینه تحقق این مهم را بیش از پیش فراهم کنند.

فرماندار زاوه ادامه داد:توسعه مشاغل کوچک از جمله مشاغل خانگی، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و افزایش درآمد و ثروت در جامعه، منافع اقتصادی مطلوب برای خانواده‌ها به همراه دارد.
بیشتربخوانید


صادقی بیان کرد: توسعه مشاغل خانگی امکان مشارکت اعضای خانوار برای انجام یک فعالیت اقتصادی مشترک، جلوگیری از رفت و آمد‌های غیر ضروری، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، در کنار خانواده بودن و مدیریت زمان برای انجام کار را فراهم می‌کند.

او تصریح کرد: رویکرد دولت، ایجاد اشتغال پایدار و اصولی به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار است و مشاغل خانگی یکی از ابزار‌های مهم در تحقق این مهم است که باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام/ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.