رئیس شورای شهرستان مشهد در سمت خود ابقا شد

شهناز رمارم به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد در انتخابات هیأت رئیسه چهارمین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد، انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در شصتمین جلسه علنی شورای شهرستان مشهد، شهناز رمارم به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد، عبدالله دهقان به عنوان نایب رئیس و جواد حسینی و جواد نظری به صورت مشترک به عنوان منشی و خزانه‌دار در انتخابات هیأت رئیسه چهارمین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان مشهد، انتخاب شدند.
 
شهناز رمارم رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: در یک سالی که گذشت کار‌های بسیاری انجام شد از جمله اینکه بانک اطلاعاتی جامع شورای شهرستان آماده شد و توانستیم گردهمایی شورا‌ها و دهیاران را با حضور مدیران برگزار کنیم که متأسفانه به دلیل کرونا و استعفای یکی از اعضای شورای شهرستان مدتی حدنصاب نداشتیم و مجددا به حدنصاب رسیدیم که گردهمایی شورای رضویه به تعویق افتاد و بخش مرکزی که دارای شورا نیست و بلاتکلیف است.

بیشتر بخوانید

او افزود: مشهد برای پیشگیری حاشیه و توقف رشد مهاجرت به مشهد باید جمعیت‌پذیری را بین شهر‌های ملک‌آباد، رضویه و گلبهار تقسیم کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد با اشاره به اینکه برای پیشگیری از رشد حاشیه شهر مشهد نیاز است شهر‌ها و شهرک‌های اطراف تقویت شوند، ادامه داد: اگر روستا‌های اطراف شهر مشهد آباد شوند، این روستا‌ها عزت و حرمت خود را در حاشیه شهر تعویض نخواهند کرد و در صورتی که توسعه متوازن داشته باشد در روستای خود مستقر می‌شوند.

رمام بیان کرد: اگر شهرداری مشهد بخشی از بودجه خود را در حریم مشهد خرج کند و آینده توسعه شهر مشهد را مشخص کند، می‌تواند برنامه‌ای برای کاهش حاشیه‌نشینی داشته باشد.

او با طرح اینکه با توجه به گرانی مسکن، از مرکز مشهد به پیرامون آن مهاجرت، مخصوصا به روستا‌های چسبیده به شهر مشهد آغاز شده است، تصریح کرد: به گفته دهیاران افزایش ۲۰ درصدی جمعیت را در روستا‌های چسبیده به مشهد را داریم و دهیار روستا توان مقابله با ساخت‌و‌ساز‌های بی‌ضابطه را ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد ضمن بیان اینکه بار‌ها در جلسات خصوصی و رسمی گفتیم که شهرداری پهنه‌بندی مشهد را تعیین تکلیف کند، تاکید کرد: اگر ساخت‌وساز‌های ناهمگون افزایش یابد، حاشیه‌هایی در اطراف مشهد آغاز می‌شود و بعداً شهرداری هزاران میلیارد باید هزینه کند تا آلونک‌نشینی را از چهره شهر پاک کند.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.