ونزوئلا یگان کماندویی ویژه مقابله با اقدامات خرابکارانه آمریکا تشکیل می‌دهد

رئیس‌جمهور ونزوئلا با انتقاد از سیاست مافیایی تحریم از سوی دولت آمریکا، از تشکیل یگان کماندویی ویژه برای مقابله با اقدامات خرابکارانه این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد برای مقابله با حملات احتمالی از سوی آمریکا یک یگان تکاوری عملیات ویژه تشکیل می‌شود.

نیکلاس مادورو با اعلام خبر تشکیل واحد تکاوری مقابله با اقدامات خرابکارانه آمریکا، اعلام کرد یگان مذکور قادر به جابجایی و اقدام در ۲۴ ساعت شبانه روز در سراسر ونزوئلا است. رئیس جمهور ونزوئلا همچنین دور جدید تحریم‌های دولت آمریکا علیه مقامات کاراکاس را اقدامی مافیایی توصیف کرد و افزود تحریم‌های علیه شخصیت‌های ونزوئلایی باج خواهی و ستم از سوی نه یک حکومت محترم بلکه از سوی یک گروه مافیایی است.

رئیس جمهور ونزوئلا پیش از این اعلام کرد دولت آمریکا از سازمان جاسوسی سیا برای انجام عملیات تروریستی در ونزوئلا استفاده می‌کند.

بخش کنترل دارایی‌های وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه ۵ مقام ونزوئلایی را تحریم کرد. از سوی دیگر روز دوشنبه وزیر خارجه آمریکا در ادامه با اعلام خبر تحریم رئیس جمهور ونزوئلا مدعی شد نزدیک به دوسال مقامات فاسد در تهران برای خنثی سازی تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل با رژیم نامشروع ونزوئلا همکاری کردند. پمپئو گفت نیکلاس مادورو به دلیل تقویت روابط با ایران تحت تحریم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار