کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در میزان رضایت فعالان اقتصادی

در اجرای طرح پایش ملی محیط کسب و کار در کشور، خراسان جنوبی بیشترین میزان رضایت فعالان اقتصادی را در سال ۱۳۹۸ بدست آورد.

اکبری راد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  پس از اجرای طرح پایش ملی محیط کسب و کار و طرح شاخص کل اقتصاد و صنعت بصورت ماهانه، اتاق ایران ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط با محیط کسب و کار را بعمل آورده است.

او با اشاره به نتایج اولین دوره اجرای طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور که در آن ۱۶۰۰ فعال اقتصادی از مجموعه (اتاق بازرگانی- تعاون و اصناف ایران) در اردیبهشت ماه و خردادماه امسال شرکت داشته اند افزود: دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و یزد به ترتیب بیشترین میزان رضایت فعالان را جلب کرده اند.

اکبری راد سهولت در فرآیند‌های اداری و سرعت در ارائه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعان، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع، شفافیت و اطلاع رسانی در ارائه خدمات را از جمله معیار‌های ارزیابی عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


اکبری راد مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اظهار کرد: براساس گزارش اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی ایران میزان رضایت فعالان اقتصادی در بخش کشاورزی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مقایسه با فعالان اقتصادی در بخش خدمات و صنعت بهتر ارزیابی شده است.

او گفت: در بین نهاد‌های غیر دولتی نیز اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف به ترتیب بیشترین رضایت فعالان اقتصادی در کشور را کسب کردند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار