مبالغ حق جذب و منزلت مطابق آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب شد

پرداخت امتیازات تمامی سطوح جدول حق سرپرستی و منزلت شغلی بر طبق آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ به صورت کامل مصوب شد.

/به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری با بیان این مطلب گفت: در نشست دیروز دکتر سعیدی عضو محترم هیئت مدیره به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، معاونت سرمایه انسانی و نمایندگان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی حضور داشتند.

وی افزود: در جلسه مذکور مصوب شد پرداخت امتیازات تمامی سطوح جدول حق سرپرستی و منزلت شغلی بر طبق آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ به صورت کامل اجرا شودو علاوه بر آن، افزایش امتیازات سرپرستی کارشناس مسئولان از ٣٠ امتیاز به ۵۵ امتیاز و منزلت کارشناسان از ١۵ امتیاز به ۴۵ امتیاز مورد موافقت قرار گرفت.

صدری با بیان این مطلب که افزودن کارکنان رده‌های پائین‌تر از پست کارشناسی به دستورالعمل پرداخت حق جذب و فوق العاده بازار کار از دیگر توافق‌های به عمل امده است گفت:در این نشست جدول حق جذب آیین نامه استخدامی و پرسنلی شرکت اصلاح شد.

وی خاطرنشان کرد: مطابق این اصلاحیه علاوه بر تعلق حق جذب ماهانه به همکاران کاردان مسئول، مسئول، تکنسین مسئول، کاردان و تکنسین و کارمند، افزایش میزان حق جذب کارشناسان به ۶٠ درصد و کارشناس مسئولان ٧٠ درصد مزد شغل و تعلق حق جذب به کاردان مسئول، مسئول و تکنسین مسئول ۵٠ درصد و کاردان، تکنسین و کارمند به میزان ۴٠ درصد پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تصمیمات مذکور پس از تصویب نهایی در هیئت مدیره شرکت، به طور رسمی ابلاغ و به مورد اجرا گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار