رئیس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه:

قوانین و مدیر مزاحم از مشکلات رونق تولید است

عمرانی قوانین و مدیر مزاحم را از عوامل مشکلات رونق تولید در کشور دانست و بیان کرد: باید مدیران مزاحم را شناسایی و آن‌ها را کنار بگذاریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید عمرانی، رئیس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز صنعت و معدن در کرمان با بیان اینکه کشور هم اکنون در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و باید مانند روز‌های دوران دفاع مقدس جنگید، گفت: اگر در این جنگ اقتصادی پیروزی نداشته باشیم، یعنی سفره‌های ما خالی است.

اوبا تاکید بر آنکه باید جبهه اقتصادی حمایت شود، تصریح کرد: در این جنگ اقتصادی باید همه مسئولان، حمایت‌های مالی و معنوی خود را از جبهه اقتصادی داشته باشند که متاسفانه در جا‌هایی شاهد هستیم که مسئولان حمایت که نمی‌کنند هیچ، حتی شاهد سنگ اندازی‌های آن‌ها نیز هستیم.

عمرانی بیان کرد: آیا روزی داریم که کارگری در کشور در حین کار دچار حادثه نشود؟ این قشر مظلوم ترین قشر کشور هستند و کسی به آن‌ها، همچون مدافعان سلامت، توجهی نمی‌کند این در حالی است که ما در بخش صنعت حتما چهره‌های ماندگار داریم.

او با بیان اینکه مردم، تجار و بازرگانان بازیچه ما نیستند که هر کار دلمان خواست سرشان بیاوریم، اظهار کرد: باید کار‌های سرمایه گذار و تولیدکننده در اسرع وقت انجام شود و آن‌ها نباید معطل دریافت مجوز بمانند.

رئیس کمیته حمایت قضایی تولید و سرمایه گذاری قوه قضائیه بیان کرد: کسانی که پشت میز‌های مدیریتی می‌نشیند، باید پای حرف‌هایی که می‌زنند بایستند و اگر مسئولی دغدغه اعتلای این کشور را داشته باشد، باید تلاش و همت کند.

عمرانی با تاکید بر آنکه مدیران باید خطرپذیر باشند، بیان کرد: متاسفانه مدیران را ترسو کرده ایم و مدیر ترسو حق اشغال این جایگاه را ندارد.

عمرانی  افزود: قبل از آنکه قانونی را مصوب کنیم باید تمام جوانب آن را بررسی کنیم و اگر مصوبه خوبی هم داشته باشیم، باید قطعا پای آن ایستاده و کار را محکم پیش ببریم؛ بنابراین؛ اگر ما ببینیم مدیری در اجرای مصوبه‌ای کاهلی کرده باشد، با آن برخورد خواهیم کرد.

او مدیر مزاحم و قوانین مزاحم را از عوامل مشکلات رونق تولید در کشور دانست و بیان کرد: باید مدیران مزاحم را شناسایی کرده و آن‌ها را کنار بگذاریم. متاسفانه برخی از مدیران، فقط برای مخالفت خلق شده اند و این مدیران هماهنگ با شرایط اقتصادی کنونی کشور نیستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار