اختصاص بیش از ۹۶ میلیارد ریال سرانه بهداشتی به مدارس کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص ۹۶ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در جلسه اجرایی آیین نامه‌های گروه‌های آموزشی متوسطه استان، گفت: آنچه که از همان ابتدا در آموزش و پرورش کاشته شده و پس از نگهداری به ثمر می‌نشیند در آموزش متوسطه است که نتایج کنکور و کسب رتبه‌های تک رقمی حاصل تلاش و کوشش معلمان، دبیران و آموزگاران فرهیخته است.

او با اشاره به نتایج کنکور امسال از تلاش‌های آموزش متوسطه، آموزش ابتدایی و مدیران مدارس، دبیران و آموزگاران استان  قدردانی کرد و افزود: کسب موفقیت‌ها مرهون تعامل و همدلی ایجاد شده در آموزش و پرورش استان است.

اسکندری نسب از راه اندازی سامانه http://fs.kermanedu.ir برای بارگذاری محتوای تولید شده دوره متوسطه استان هم زمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و بیان کرد: با وجود اینکه بیماری کرونا مشکلاتی در جهان ایجاد کرده و استان کرمان هم از این امر مستثنی نیست، توانستیم در برگزاری کلاس‌های و امتحانات رشد چشمگیری داشته باشیم.

اسکندری نسب از اختصاص ۹۶ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مدارس واریز شده است.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اجلاس روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور که باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه در همکاران و معلمان شد، افزود: مدیران و همکاران حوزه ستادی، مدیران مدارس و معلمان با انگیزه بالا نسبت به آغاز سال تحصیلی جدید اهتمام ویژه داشتند که قابل تقدیر است و من از زحمات همه این عزیزان قدردانی می کنم. 

اسکندری نسب از همدلی و همراهی صدا و سیمای مرکز کرمان و دانشگاه علوم پزشکی استان در شروع سال تحصیلی جدید و آغاز به کار مدارس استان قدردانی و بیان کرد: این همدلی و همراهی باعث شد مدارس استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز به کار کرده و بدون کمترین دغدغه‌ای کار خود را شروع کنند.

او بیان کرد: همیشه دشمنان داخلی و خارج کشور از جمله رسانه‌های بیگانه از موفقیت‌های فرزندان ایران اسلامی ناراحت شده و با تبلیغات منفی خواستار تعطیلی مدارس هستند که نقشه آن‌ها با درایت و تلاش همکاران نقش بر آب خواهد شد و از این امتحان نیز سرافراز بیرون خواهیم آمد.

اسکندری نسب خواستار همکاری اولیای دانش آموزان با مدارس در برگزاری کلاس های مجازی شد و تصریح کرد: خانواده مهم‌ترین نقش را در تربیت و آموزش فرزندان دارد و ۸۰ درصد وقت فرزندان در اختیار اولیا است و ۲۰ درصد در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد که امید است بتوانیم با همکاری اولیا، تلاش خوبی برای تربیت و آموزش دانش‌آموزان داشته باشیم.

او گفت: فضا و تجهیزات از ابزار مهم  و لازم برای آموزش است و تلاش کرده ایم، بهترین فضا و تجهیزات را برای آموزش و تربیت فرزندان این استان پهناور فراهم کنیم.

انتهای پیام/ م 
رنجبر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.