فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد؛

کاهش جرائم و بیکاری در سرخس نتیجه اجرای مسئولیت اجتماعی پالایشگاه خانگیران

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: رونق تولید، پویایی اقتصاد منطقه، کاهش جرائم و بیکاری نتیجه اجرای مسئولیت اجتماعی پالایشگاه خانگیران در سرخس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سردار محمد کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی در بازدید از پالایشگاه خانگیران سرخس گفت:پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یک مجتمع تولیدی و صنعتی، استراتژیک در استان خراسان رضوی است که بدون تعطیلی و توقف، با مجاهدت مهندسان و همت والا در جبهه اقتصاد و تولید به هموطنان خدمت رسانی می‌کند.

او افزود: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اقتصاد کشور با مشکل روبه رو شده است، اما زحمات شبانه روزی کارکنان، مهندسین و متخصصین صنعت در این خطه مرزی و حوزه تامین انرژی باعث شده است که در زمستان، انرژی پایدار گاز طبیعی گرمابخش منازل هموطنان باشد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی همچنین به فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در شهرستان سرخس اشاره کرد و ادامه داد: مجموعه فعالیت‌های اقتصادی پالایشگاه خانگیران در حوزه‌های توزیعی و خدماتی، توانمند سازی شرکت‌های محلی، حمایت از کسب و کار‌های نوپا و شرکت‌های دانش بنیان تا به امروز رونق تولید، پویایی اقتصاد، امید به افزایش فعالیت‌های اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت را بدنبال داشته و مردم منطقه از خدمات خیرخواهانه این شرکت بهره‌مند شده اند.

سردار تقوی بیان کرد: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد ضمن توسعه رفاه اجتماعی، زمینه ساز کاهش جرائم و بیکاری در سرخس شده است.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.