کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت/ سرقت سواری زانتیا در لامرد و کشف در خنج

مهم‌ترین حوادث ۵ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۵ مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی درباره دستگیری سارقان در ممسنی، اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

او افزود: در همین رابطه ماموران پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان، با گروه‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این مکان‌ها کردند و موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۵ فقره انواع سرقت درون خودرو اقرار کردند، گفت: سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی ممسنی تصریح کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است که پلیس در این رابطه به صورت شبانه روزی برای فراهم کردن امنیت و آرامش شهروندان گام خواهد برداشت.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت درباره کشف کالای قاچاق در مرودشت، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی پاسگاه سیوند هنگام گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۵ دستگاه یخچال، تلویزیون ال‌ای‌دی، لباسشویی، ماکروفر و ماشین ظرفشویی قاچاق کشف شد، بیان کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: پلیس با تمام توان و به طور قاطع با قاچاقچیان اقتصادی برخورد می‌کند.

سرقت سواری زانتیا در لامرد و کشف در خنج

فرمانده انتظامی خنج از توقیف یک سواری زانتیا در شهرستان خنج، که در لامرد سرقت شده بود، خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج درباره توقیف یک سواری زانتیا در شهرستان خنج، که در لامرد سرقت شده بود، اظهار کرد: ماموران انتظامی خنج با اقدامات فنی و تخصصی از تردد یک سواری زانتیا مسروقه در محور‌های منتهی به این شهرستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران سریعا به صورت محسوس و نامحسوس به محور مذکور اعزام و ضمن ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند یک سواری زانتیا مسروقه را توقیف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که خودرو فوق در شهرستان لارمرد سرقت شده است، گفت: در این خصوص راننده پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار